Minden napra egy film

Minden napra egy film

Rázzad, bébi!

2018. október 17. - BBerni86

Sztriptízes, esküvőért harcolós, apóssal összebékülős.

Ben élete egyes területein nagyon elégedett, másban kevésbé. A munkáját nem szereti, a főnöke csicskáztatja is mellette. Viszont egy gyönyörű, okos nő, Rachel, élete szerelme igent mondott neki és hamarosan esküsznek. Rachel és az anyja nagy esküvőt terveznek, és a lány apja vállalta is, hogy fizeti. Még ha Ben is tetszik neki, és még mindig Rachel egykori barátját várja vissza a lánya mellé. Mikor együtt autóznak, a leendő após beszalad egy klubba. Ben utánamegy, és mire észbe kap, már kilökték a színpadra, ahol vetkőznie kell. A közönségnek bejön, szépen kap borravalót. Amiben apósa meglátja az üzleti lehetőséget: szerencsejáték függősége miatt csődbe razzad_bebi.jpgment, adósságai vannak. Hogy meglegyen Rachel álomesküvője, Ben Szomszéd srác nevén elkezd fellépni. Ám Rachel érzi, hogy valami nem stimmel – meddig lehet elmenni lebukás nélkül?

Nem sok film jut eszembe, amiben a sztriptíz központi szerepet tölt be. Az Alul semmi, a Magic Mike két része, a Sztriptíz Demi Moore főszereplésével. Egyik sem egy könnyed komédia, ha az Alul semmi közelebb is áll hozzá, mint a többiek.

De ez a Rázzad még közelebb megy a komédiázáshoz. Sőt, romantikus komédia is akar lenni, csak éppen az én humorom nagyon nem sikerült eltalálni vele. Kínosnak, feleslegesnek inkább éreztem az egészet, mint viccesnek.

Kezdve azzal, hogy abszurd a történet. Ha ilyen könnyű lenne napok alatt kisebb vagyonokat összetáncolni, sokkal jobban élnének a táncosok. Nagyon kétlem, hogy bármi realitás van a filmben ilyen téren. Másrészt, ki hiszi el, hogy Ben ilyen sikeres vetkőző lesz? Én biztos nem. Az csak egy dolog, hogy nem éppen jóképű. De mellette egy pálcikaember is! Az ember lányának előbb jutna eszébe megetetni vagy infúzióra kötni, mint megkívánni.

Utáltam azt is, hogy az első bénázása után milyen könnyeden ment neki a műsoradás. Igaz, nem kell komoly dolgokra gondolni, de akkor is túlzottan egyszerűsít mindent. Arról nem is beszélve, mennyire leutánozza az első fellépése azt, amikor Magic Mike első részében Adam lett hasonlóan a színpadra lökve, és aratott sikert a nagy bénázással. De Adam karaktere Alex Pettyfer alakítása volt, aki minden téren jobban néz ki, mint ez a Ben.

Hamar leszögezem, nem szeretem a Magic Mike filmeket. Az egyet értem, miért lett sikeres, de nem szerettem. Most mégis az a film van előttem, mert a legtöbb vonása ennek emlékeztetett arra. Csak éppen folyamatosan az jutott eszembe, hogy abban mennyivel profibban csináltak mindent. Arról nem is beszélve, hogy a főszereplő Channing Tatum annak a Jenna Dewannak a férje, akinek a kedvéért itt a leendő férj vetkőzni kezd.

Utáltam, hogy Ben mekkora egy balek. Ahogy az apósa kihasználja, még egy komédiába is túlzás. Az ilyen naiv, reménytelen figurák különben is bicskanyitogató hatással vannak rám. Képtelen vagyok elhinni, hogy a valóságban jut nekik happy end és boldogok lehetnek.

Vagy az lenne a poén, hogy mennyire balek? Mert azt értem, hogy a nagyon nem sztriptíz alakja és műsorai miért poénosak egyeseknek, de maga a karakter…

Színészileg is nagy nulla a film, mindenki ripacs, és szerintem direkt. Nem jó nézni.

Bár az előnyeit is szerettem volna látni, nekem nem nagyon ment. Nem tetszett.

 

Rázzad, bébi! - 5/2 nem volt vicces, nem volt drámai, a főszereplő színészt se bírtam. Hol van Magic Mike?

https://www.youtube.com/watch?v=55vLp70YDUs

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4314305343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása