Minden napra egy film

Minden napra egy film

Bűbájosok

2018. december 11. - BBerni86

Testvéres, összecsiszolódós, örökséges.

A három lány nem ismerte egymást, soha nem találkoztak még. Nagyon különböznek is: Lauren gyönyörű szőkeség, aki a divatszakmában igyekszik érvényesülni. Olivia 28 éves zsidó lány, akit két dolog izgat: a családi cukrászat megmentése és a tökéletes, zsidó orvos vőlegény megtalálása. Salma a legidősebb lány egy arab nagycsaládban, aki hátrányos helyzetű gyerekeket tanít történelemre. Meg is lepődnek, amikor kiderül, hogy közösen örököltek egy lakást. Mert mindhárman fattyak, és az apjuk a párizsi luxuslakását rájuk hagyta. Be is bubajosok.jpgköltöznek, bár mindenki a maga tervével. Olivia például el akarja őket üldözni, hogy a lakás eladása után megvehesse a cukrászdát. De ahogy egyre jobban megismerik egymást, kezdenek igazi testvérekké válni, akik felveszik a harcot apjuk fiával a lakásért.

Tudom, én is nagyon sajnálom. Hétvégén a Robin Hood volt programba, de közbejött a munkajog vizsga. A mozi elmaradt, de megígérem, hogy jövő hétre ki lesz pipálva RH, akkor is, ha nagyon rosszak a kritikái. Helyette nézzük ezt a nem éppen friss mozi élményt, de mivel DVD-n még nem jött ki, így a keddi nap a Bűbájosoké.

Akikkel az a legnagyobb baj, hogy nem bűbájosak. Akkor működne ez a film, ha szerethető lenne ez a három lány, akiknek nagyon akarnék drukkolni. És finomítanak rajtuk a film cselekménye közben, de egyikük sem egy Amelie. Közel sem. Lauren igazából élhetetlen és sznob. Olivia olyan téveszmékre épít életet, amelyek aztán minden jót ki is ölnek a mindennapjaiból. Képes kidobni a minden tekintetben tökéletes férfit szex után – mert akkor jött rá a nyakában hordott keresztből, hogy keresztény és nem zsidó a szerencsétlen. Vagy, amit a lányokkal művel. Még Salma tűnt a leghitelesebbnek, leginkább igazinak köztük, aztán jött a liftes jelenet a szomszéd sráccal, akivel addig két szót sem beszélt – én elsőre el se hittem, hogy nem álomjelenetet látok, hanem tényleg kavarnak.

Szóval, nem szerettem meg a szereplőket és nem is tudtam drukkolni nekik. Amikor, még a film elején a féltestvér bátyjuk megkérdezi tőlük, hogy ha nem ismerték az apjuk, soha semmi kapcsolatuk nem is volt, mégis, miért fogadják el a lakást, és az a kollektív válasz, hogy miért ne, eléggé le is írtam őket. Nagyon akartam valamit találni, amiért bűbájosak és szerethetőek lennének, de nem ment.

Ha már itt tartunk, lehet, hogy ez a férfi nézőket nem zavarja, de nekem az agyamra mentek a bugyis jelenetek. Megszámlálhatatlanul sokszor fekszenek az ágyon egy bugyiban, vagy a lakásban járkálnak pólóban és tangában. Most komolyan, ezt miért kellett egy elsősorban női komédiában? Így akarták bevonzani a pasikat is?

Komédia, ha legalább az működne. De a film nem lett vicces sem. Talán két jelenetet találtam az egészben, amin elvigyorodtam, és az egyiken szerintem csak azért, mert köröttem nevettek rajta. A lányok a végére testvérekké válnak, és hiányzott ennek az érzelmi oldala is. Nagyon evés jelenetet tettek bele, ami miatt elhiszem, hogy megszerették egymást.

Nem sok minden történik benne, és a film vége is furcsa. Most akkor mi van az örökségükkel? Mindegy, nem is akarom érteni. Valami happy end van, és kész.

Szóval, francia film, de nem lett jó, hiába tetszett trailer alapján. Jövő héten jön Robin Hood!

 

Bűbájosok - 5/2 nem lett jó. Nem vicces, nem megható, hiányzik a dinamika. Jobbat vártam!

https://www.youtube.com/watch?v=Jwt6B0CdCMo

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr6914470388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása