Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mit várunk?

2018. december 28. - BBerni86

Cím: A kis kedvencek titkos élete 2.mit1.jpg

Készítők: az Illumination új meséje lesz, akik nagyon jó kis meséket hoztak ki sorba. Ok, én vagyok a Minyon Ellenes Klub vezére, de a Gru világon kívül szeretem a dolgaik. Eredeti angolban nagyon jó kis szinkronhangjaik is vannak a meseszereplőkre. A 2-re pl. leigazolták hangnak Harrison Fordot, Nem is rémlik, hogy ő vállalt volna ilyesmit korábban.

Műfaj: családi mese, animáció

Cselekmény: őszintén, fogalmam sincs. A trailer se árulkodó. Jönnek vissza a korábban megismert állatok, házi kedvencek. Tuti, megint valami bajba keverednek és együtt majd megoldják. Amin már most nagyon készen vagyok: Hógolyó kis gazdája szuperhősnek öltözteti a nyuszit. Abból is mi lesz...

Várható megjelenés: sajna még messze, 2019 nyarán

Miért várós?

mit2.jpg- HÓGOLYÓ!!!

- Az  Illumination nagyon jó kis meséket gyárt, szépen jönnek fel.

- Szerettem az első részt.

- HÓGOLYÓ!!!

- Mert kedves, aranyos, vicces, vagyis olyan mese, amit látni akarok! Jó, az első ilyen volt. ÉS látatlanba is megszavazom a bizalmat, hogy ilyen lesz a 2. is.

- Említettem már, hogy benne van az egyik kedvenc mesés karakterem? Egy édes, de annál indulatosabb fehér nyuszi. HÓGOLYÓ!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7514514420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása