Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. május 15. - BBerni86

(A régi barát és az új ismerős, aki a divatszakmában mozog, élvezi, hogy átalakíthatják a hősnőt.)

  •  Szemöldökszépítés, hajhullám, esetleg szemhéjtapasz. Mit szólsz?
  • Az összeset! Én még egy koreai csigapakolást is bevetnék. Olyan száraz az arcod, drágám, hogy az enyém is belefájdul.
  • Köszönöm.
  • Épp ideje, hogy valaki kiálljon Eleanor néni ellen. Persze te, nem én! Egek! Nem tudhatja meg, hogy itt jártam! (Őrült, gazdag ázsiaiak)

 

(Az asszony segíteni akar a bajba jutott lánynak, férje azonnal talál riposztot.)

  • Ismered Veronica Duncant?
  • Aki tetszik Georgie-nak? - Igen.
  • Arra gondoltam, nálunk alhatna pár napig.
  • Szülinapja van Georgie-nak, vagy mi? (Young Sheldon)

 

(A talpmasszázson Frank és Lindsay közt szóba kerül, a nő miért epekedik még az exe után.)

  • Azért, mert maga egy majom, és gőze sincs a női lélekről.
  • Most, hogy magát megismertem, már nem is bánom. (Végállomás: Esküvő)

 

(Raj mérlegeli, hogy a barátnője után költözzön Londonba.)

  • Miért ne? Kedveljük egymást, ráadásul mindketten családot akarunk. Csillagászként bárhol dolgozhatok. Londonban is vannak csillagok, és most nem Judi Dench-re gondolok.
  • Senki nem hitte.
  • Én azt hittem, rá gondol. (The Big Bang Theory)

 

(Timmy nem szokta meg, hogy az apja játsszon vagy komolyan beszéljen vele.)

  • Mit szólnál, ha kicsit kimennénk az udvarra? Dobok neked párat.

Ez elég különös kérés volt apámtól, aki eddig meg se próbált sportolni velem. Haldokolhat? Vagy, rosszabb... én haldoklom? (The kids are alright) 

 

(Luca a strandon, mindent utál. Pedig próbálnak neki programokat kitalálni.)

  • Tényleg nincs semmi, amiben egy csepp élvezetet találnál?
  • De! Egy cunamiban talán. (Egynyári kaland)

 

(A testvérek a csehóba robbannak az öngyilkos akcióra, de valami meglepőt találnak ott. A reakciójuk egyszerre ironikus és valahol humoros.)

Csalódott lehetsz. (Testvérlövészek)

 

(Ha a részeges baráti kör nem akar kocsmába menni, maga kísérleteik alkohollal. Bármilyen rémesnek is tűnik a citromleves ipari alkohol, mi a jelszó?)

Ne nézzed, igyad. (A mi kis falunk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr1214811600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása