Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. január 15. - BBerni86
  • Maga egy szörnyeteg.
  • Maga meg ügyvéd. Senki sem tökéletes. (…)
  • Meg fog ölni?
  • Persze, hogy megölöm. Miért lepi meg a halál ennyire a halandókat?
  • Mindent elvett tőlem.
  • Hát persze. Maga az út, ami elvezet engem Angliába.
  • Miért Anglia?
  • Az emberek. Az a rengeteg kifinomult és intelligens ember. Évszázadok óta mondogatom mindenkinek: az vagy, amit megeszel. (Dracula)

 

Isten azért rakott minket a Földre, hogy nevessünk. (Az ír)

 

(Tom megmutatja a kedvenc sikátorát a lánynak.)

  • Bírom a titkos helyeket.
  • Mondták már azt, hogy van benned valami enyhén sorozatgyilkosos? (Múlt karácsony)

 

Oscar Wilde szerint a csábítás egyetlen ellenszere, ha enged neki. (Amerikai Hamupipőke)

 

(Gazdag feleségek egymás közt a férjükről.)

  • Hát nem nekem van a legkedvesebb férjem?
  • Nem is tudom. Ed meghalt, és hatmilliót hagyott rám. Az elég kedves volt tőle. (Why woman kill)

 

(Teca szokás szerint beszól a közmunkás sörözőknek.)

  • Te azt tudtad, hogy a magasabb embernek magasabb az intelligenciája?
  • Nyertem. (Matyi tudja a legjobban kihúzni magát.)
  • Nincs az a létra, ami rajtatok segítene. (A mi kis falunk)

 

(Harker egy apáca kérdéseire felel, közben a nővér olyasmiket is bevall, ami szokatlan egy apácától.)

  • Gondolom, azt feltételezte, hogy a kereszt elűzi a gonoszt.
  • Miért mosolyog?
  • Az ön hite, szerintem megható.
  • Mi történt a magáéval?
  • Mindenhol kerestem Istent, de sehol se találtam rá.
  • Akkor miért van itt?
  • Mint sok nő, én is egy szeretet nélküli házasság foglya vagyok. Fenntartom a látszatot a tetőért a fejem felett. (Dracula)

 

(Tom és Kate újfent összefutnak, és Tom megint sétálni hívná a lányt.)

  • Na, mi lesz?
  • Mondjuk, sétálhatnánk egyet együtt.
  • Miért akarsz te folyton sétáltatni? Nem vagyok kutya!
  • Pedig van rajtad nyakörv. (Múlt karácsony)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr2215396252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása