Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. március 04. - BBerni86

(Charles nagyon játszani akar, ha a többiek furán is néznek rá a filmes képei miatt.)

  • Azzal nem szerez előnyt, hogy meleg!
  • Rosa, szerintem nem...
  • De igen. Átlátott a szitán. Lényeg a lényeg: mindenkit le fogok mészárolni!
  • Tetszik a lelkesedése. Mivel Gina elment, nincs házigazdánk.
  • Én! Hadd legyek én! Eljött az én időm! Ez az én Legnagyobb showman-pillanatom!
  • Charles, nem lehetsz te.
  • Tudod, kit utasítottak még így el? Lettie Lutzot, a szakállas nőt. De aztán Mr. Barnum lehetőséget adott neki. Adj nekem is lehetőséget, Jacob!
  • Szóval te vagy a szakállas nő?
  • Nem! Barnum vagyok, te pedig Zac Efron, a többiek pedig a szörnyszülötteim.
  • Örömmel neveznélek ki házigazdának, hogy átélhesd ezt a fura fantáziádat, de legalább hat játékos kell, és a házigazda nem játszhat.
  • Keresek magam helyett valakit. (Brooklyn Nine-Nine)

 

(Nem jött be az új lakótárs, de Mouch se nagyon lelkes, hogy más megoldást kell találniuk.)

  • Nem lenne jobb véget vetni a fájdalmának, mint csak simán lakást adni neki?
  • Azt javaslod, öljük meg Nick Portert?
  • Mouch, azt javaslom, békítsük ki a feleségével.
  • Az pontosan ugyanaz. (Chicago Fire)

 

Tudod, hogy mit jelent ez? Megbocsátani? Elhatározni, hogy többé nem táplálod iránta a haragodat, amit addig éreztél. Az a furcsa, hogy néha annak a legnehezebb megbocsátani, akit szeretünk. (Egy kivételes barát)

 

(Egy kör a lenyírásra váró gazban, és máris a Világok harcára készülnek.)

  • Nem lehet az! Csak olyan, mintha az lenne. Vagyis az. Gabonakör van. De ufók nincsenek.
  • Ugye a nincs meg a lehetetlen meg a soha azok tudományosan nem érvényes állítások.
  • Na de mi tudjuk, hogy ez lehetetlen.
  • Az emberi tudás véges. A világegyetem végtelen.
  • Mind meghalunk. (A mi kis falunk)

 

(A két barátnő először indul gimis házibuliba.)

  • Oké, be vagyok tojva, de jó értelemben. Mintha ejtőernyőzni készülnénk vagy valami.
  • Én nem jó értelemben félek. Mintha farkasok falnának fel, méghozzá részeg, ítélkező farkasok.
  • Nem lesz semmi baj. Bárcsak intravénásan kapnám a vodkát! (I am not okay with this)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9815491666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása