Minden napra egy film

Minden napra egy film

Szemrevaló

Pip, a hős kiskutya

2023. szeptember 29. - BBerni86

Az a csúf helyzet állt elő, hogy a mára tervezett filmet képtelen voltam végignézni. Ahogy kell, alvás előtt nekifeküdtem - és ahogy nem kell, el is aludtam rajta. Kétszer is. A végére már annyira szenvedtem vele, hogy inkább belenéztem a Castlevania új évadába, kik lesznek benne, mi a sztori és hogy sikerült a grafika. Így ma nem is lesz éjjeli bagoly tinikről összefoglaló - bár valahol viccesnek érzem, hogy ők nem tudtak aludni, én meg miattuk nagyon is. Majd holnap, addig remélhetőleg nem alszom el rajtuk ma is.

Viszont, mivel kutyabolond vagyok, és a kis unokahúgommal rövid meséket, dalokat nézünk, egyet hoztam ide is. Hogy ez mennyivel jobban tetszik, mint az a film, amit holnap tárgyalunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr3318224565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása