Minden napra egy film

Minden napra egy film

The other site

2018. november 11. - BBerni86

Dózis

Fitzgerald regénye magyarul a Dózis címet kapta, The Cry címmel minisorozatként is megszületett ősz elején. A regény és a sorozat nem teljesen fedi egymást, a regény egy jó ötlettel operáló femi-thriller egy gyerekhalál köré szőtt drámával és egy pszichopatával.

A Discovery of Witches

A boszorkányok elveszett könyve - 1. évad

Természetfeletti lényes, tiltott szerelmes, rejtélyes.

Diana Bishop doktorként és kutatóként tér haza Angliába, ahol Oxfordban lesz vendégtanár, miközben a legújabb munkáján dolgozik az alkímiáról. Egyik könyvtári napján egy olyan könyvet adnak ki neki, amelyet évszázadok óta a_discovery_of_witches.jpgnem látott senki. Hirtelen mindenki a lány után érdeklődik, az egész természetfeletti világ. Diana tudja magáról, hogy boszorkányok voltak a szülei, de neki nincsenek képességei. Amikor a vámpír Matthew Clairmont az életébe lép, és szerelmes lesz, lassan az ereje is visszatér. Szükség is lesz rá, hiszen vámpírok és boszorkányok szövetségei is fenik a foguk a lányra vagy a könyvre. És a fajok közti Szövetség a fajok közti kapcsolatokat is tiltja, de egyre reménytelenebb, hogy Diana és Matthew tudnak, vagy egyáltalán akarnak-e egymás nélkül élni.

Az ősz váratlan sikereinek egyike ez a sorozat. Még a csatorna sem várt ekkora érdeklődést, de a lehetőséget megragadva azonnal be is rendelték a sorozat következő évadát. És ez ráadásul egyike azoknak a sorozatoknak, amelyet az is tud követni, aki nem tud, vagy nem akar angolul sorozatot nézni. A boszorkányok elveszett könyve címmel, ami megegyezik a sorozat alapjául szolgáló regény címével is, magyarul is leadják, ha jól tudom, most valahol középtájon járnak szinkronnal a részek.

A cselekmény a természetfeletti romantikus kategóriába illik, de több tud lenni, mint egy sima szerelmes történet. Bár tény, hogy a Vámpírnaplók felnőtt nézőinek is a kívánságlistájára illik. Vámpír, boszorkány, tiltott és végzetes szerelem. Talán ez a sorozat legmesésebb eleme, ahogy Matthew és Diana olyan megmásíthatatlanul vonzódnak egymáshoz, és egymásba szeretnek. Kicsit a YA világ öröksége ez, de nem kell, hogy elrettentsen ez senkit.

Mert mellette van egy nagyon jó világa a sorozatnak. Több titkos szervezet, mint a már emlegetett Szövetség, de van Szent Lázár Lovagrend is benne, például. Ezeknek mind megvannak a játszmái, nyílt és titkos céljaik. Ahogy a három természetfeletti lény csoport, boszorkányok, vámpírok és démonok is, vívják a maguk harcait és intrikáit. Ezek egy része egyre direktebben kapcsolódik a sorozat szereplőihez, és így a sorozat két arca egyre jobban közelít egymáshoz.

Mindezek mellett természetfeletti sorozat is, amiben öröm nézni, ahogy Diana egyre több képességet fedez fel magában, és elkezd varázsolni. Szerencsére a csatorna nem sajnálta a kivitelezésre az időt és a pénzt, és ha nincs is sok varázslat, ami van, látványos. Két kedvencem volt: a boszorkány víz első megnyilvánulása és a boszorkánytűz, ahogy Diana íjat formált a tűzből és lőtt/lecsapott.

Tehát vannak benne romantikus kalandok, kutatás egy rejtély után, és harcok is. Sőt, ha jobban belegondolok, két nyomozás is akad benne, mert a boszorkányok elveszett könyvét és Diana szüleinek halálát is nyomozzák, illetve a lány múltját, majd a képességeit.

A 8 rész az első kötetet dolgozza fel, ügyesen. Mertek annyit változtatni, hogy már ez az első évad kellően pörgős és érdekes legyen.

A casting is bejön, nagy Matthew Goode fan vagyok, úgyhogy örültem, hogy itt van ebben.

A 2. évad tehát érkezni fog, aki nem tud várni, magyarul regényként a 2. kötet is elérhető.

 

A Discovery of Witches - 5/4 hangulatos, jól kezeli a forrásregényt, jó a casting és a látványra sincs panaszom. Bejön!

https://www.youtube.com/watch?v=B5qMoVTAwGk

SpoilerZóna

Sötét folyosók

Ugyan nem szoktam a mozifilmek poénjait lelőni, de mivel ebből regény is létezik, talán nem nagy baj, ha a Sötét folyosók titkait most feltárom.

Kit megint bajba van, őt vádolják egy gyújtogatással. Az anyja már kétségbe van esve az új párjával, mi legyen a lánnyal. Kit csak békét akar, és válaszokat: miért kellett meghalnia az apjának? Az anyja egy magániskolába akarja küldeni, és bármennyire is tiltakozik, kénytelen elmenni.

Az igazgatónő hűvösen viselkedik, az épületben állandóan félhomály van, ráadásul egy erdő közepén. Nincs térerő,sp2_3.jpg de ha lenne, se tudnak se netezni, se telefonálni, mert a telefonjaikat elszedték tőlük. Majd Kit attól is sokkot kap, hogy csak 5-en lesznek tanulók. Állítólag mindegyikükben van valami különleges, de ők ezt nem veszik észre magukon. Mindannyian problémás kamaszlányok, akik mindenhol csak bajba keveredtek.

Az órarendjük is különös. Mindössze 4 tantárgyuk van: matematika, festészet, irodalom és zene. Az igazgatónő, madame Simone meg van róla győződve, hogy ezekből valamelyikben lesznek kimagaslóan jók. Az első vacsora mellett ismerik a tanárokat is, minden tárgynak egy tanára van. A lányok szeme a zenetanáron akad meg, aki egy jóképű fiatalember, Jules, aki egyben madame Simone Duret igazgatónő fia.

sp4_2.jpgEleinte semmiben sem remekelnek, Veronica ráadásul mindenkivel nagyon undok is. De aztán az ő kivételével minden lány elkezd különleges lenni. Az egyik matematikai rejtélyeket kezd el oldani, a másik csodás képeket kezd festeni, a harmadik komoly verseket hoz létre, Kit pedig úgy zongorázik, mintha mindig is ezt csinálta volna, nem csak pár órát vett volna 9 évesen. Jules kifejezetten sokat foglalkozik a lánnyal, és el is kezdenek közelebb kerülni egymáshoz.

De a lányok tehetsége egyre jobban elszabadul. Árnyakat látnak mozogni a sötétben, megszállottan foglalkoznak a maguk területével. Amikor végre összebeszélnek, rájönnek, mi bennük a közös. Mindegyiküknek volt valamilyen természetfeletti élménye, mindegyikük látott már szellemet.

Kit a könyvtárban kutakodik, és rájön, fiatalon meghalt művészek alkotását folytatják. Az árnyak, amiket látnak, sp3_2.jpgcsak nem a szellemek, akik rajtuk keresztül akarják folytatni a munkájukat? De bizonyíték kell. Veronica, az egyetlen, aki semmiben nem lett jó, tart vele a felfedezésben. Fel is áldozza magát, hogy Kit megszökhessen és segítséget hívhasson. Míg Kit megszerzi a telefonját, Veronica az igazgatónő csapdájába sétál.

Kit is a tanárok keze közé kerül, és az igazgatónő most fel is fedi neki az igazat. Direkt olyan lányokat vett ide, akik médiumok lehetnek. Az alkotásokat akarja. Kényszerítené őket a munkára, amíg bele nem őrülnek a szellemek közvetítésébe. Jules, aki megszerette a lányt, segít neki szökni. Az anyja teljesen ki is akad, hogy a fia elárulta.

sp1_2.jpgAz épület kigyullad, egyre terjed. A madame rohan a műalkotásokat menteni, Kit a lányokat akarja kijuttatni innen. Ketten a munkájukba merülnek, nem hajlandóak vele tartani. Veronica pedig egy szellem megszállása alá került, de rajta sikerül Kitnek segíteni. Ők menekülnek, Jules segítségével.

Végül már csak ketten maradtak odabenn, míg kint megérkezett Kit hívása után a rendőrség és a családjaik. Mire kimennének, rájuk zuhan a tető. Jules meghal, Kit is a másvilágon találja magát. Az apja szelleme várja, aki arra biztatja, éljen még, még sok dolga van. Kit magához tér, kimegy, és a síró anyját megölelve viszik be a kórházba.

Egy olyan srác, mint Jake

Családos, iskolakeresős, konfliktusos.

Jake különleges kissrác. Kreatív, okos, ugyanakkor furcsa is. Fiú létére szeret szoknyát hordani, tündérmeséket hallgatni, hercegnőset játszani. Amikor elkezdődik az iskola vadászat, a tanárnője próbálja finoman figyelmeztetni az anyját, hogy a fiának van egy olyan oldala is, melyet a bemutatkozó levelekből ki lehet hagyni, de amint találkoznak a fiúval, nyilvánvaló lesz, hogy Jake más. Alex, aki szenved az anyja kritikájától, most a fia miatt kezd el aggódni. Egyre nagyobb otthon a feszültség, lassan már a férje sem tudja, mit mondhat vagy tehet otthon anélkül, hogy azzal bántaná a felségét – aki újra terhes, így a szokottnál is jobban vigyáznia kellene magára.egy_olyan_srac_mint_jake.jpg

De most komolyan, mi volt ezzel a filmmel a cél? Ültem előtte, és a felétől egyszerűen nem értettem, mire akarnak kilyukadni vele. Családi dráma, ez egyértelmű, de aztán megakadtam vele. Mi az üzenet?

Ha a film konfliktusait nézem, már ott is ellentmondásra akadok. Az elején úgy tűnt, a tanárnő azért is sugalmazza Alexnek, hogy vegye bele a bemutatkozó levelekbe, hogy Jake lányos, hogy ezzel is plusz pontot szerezzenek, ezzel is fel lehet tűnni. De utána teljesen visszájára fordul az egész, mintha szégyenfolt lenne, amit leplezni kell és leszoktatni róla a gyereket. A film végére Alex össze is szólalkozik a nővel. Nekem meg még mindig nem világos, hogy ez elején az ott mi volt. Hogy lett egy lehetséges pontszerzésből szégyenfolt?

Aztán, ott van Alex konfliktusa az anyjával. Az asszony akármit tesz, Alex azt támadásnak értékeli. A fiát is igyekszik távol tartani tőle, és végig érezhető, mennyire viszolyog, amikor az anyja beszél vele, mindegy miről. A film végére ki is mondja, hogy úgy érzi, az anyja lekicsinyli őt is, meg az életét is.

Alex nekimegy a férjének is. És amik ott hangzanak el, szerintem még ott van a film tartalmának leginkább a veleje. Amikor Greg a neje fejére olvassa, hogy az ő hibája is, hogy ilyen a fiuk. A nő az, aki minden este lányos tündérmesét olvas neki, megvesz neki minden hercegnős holmit kérés nélkül. És komolyan megsértődik, ha a fiú lányosságát bárki észre meri venni – amit a filmben többször is látunk, Alex teljesen megsértődik, amikor az egyik barátnője úgy jellemzi egy ismerősnek Jake-et, hogy lányos.

Úgyhogy, a film végére már addig jutottam, hogy ez nem is a gyerek drámája. Hanem a szülőké. Csak sajnos annyira erőltetettnek éreztem a vége és az eleje miatt! Az elején nekik semmi bajuk, a végére is visszaesnek idill földre, akkor miért kellett a balhézás a cselekménybe? Hiába próbálom, nem tudom kihámozni a film lényegét, mert az elejét, a közepét és a végét nem érzem logikusan összetartozónak.

Ha ezeket külön lehetne kezelni, jobb lenne a benyomásom…

Mert különben a film értelmes kérdéseket vet fel, van benne dráma is, csak az egész valahogy képtelen összeállni.

Pedig a casting kifejezetten erősre sikerült. Az anya Claire Danes lett, az apa Jim Parsons, a tanárnő Octavia Spencer. Látni rajtuk az igyekezetet, és mégse, a cselekmény lehúzza.

Összességében nekem nem tetszett, nem éreztem logikusnak a filmet.

 

Egy olyan srác, mint Jake - 5/3 a témafelvetés érdekes, a casting erős, de mi volt ennek az értelme? Nem jövök rá.

https://www.youtube.com/watch?v=yR-5Rme7sQ8

The Deuce

2. évad

Utcai életes, pornóforgatásos, kapcsolatos, maffiás.the-deuce.jpg

Pár év eltelt, egyre jobban keresnek a filmeken és a kuplerájokban, a Deuce élete átalakult. A lányoknak már mellékállásaik vannak az utcai menetek mellett, a futtatóik a menedzserük szerepét kezdi el átvenni. Candy már csak filmeken dolgozik, és egyre inkább a kamera mögött, mint előtte szerepel. Megvan a nagy ötlete is, a Piroska meséjét dolgozná fel művészfilmes pornóba. A főszereplőnek választott Lori igyekszik saját lábra állni, de a stricije ragaszkodik az aranytojást tojó tyúkhoz. A finanszírozás miatt Frankie a maffiát is bevonja. Vincent is igyekszik szabadulni ebből a világból, de a maffia nem enged. Abby még mellette van, de már mást akarnak az élettől. Abby a lányoknak segítene, szeret mozgásban lenni, míg Vincent már egy nyugodtabb, röghöz kötöttebb életet szeretne.

Jót tett a sorozatnak, hogy éveket ugrottak előre, és a szereplők előrébb tartanak az életükben, mint ahol az első évadban elköszöntünk tőlük. Arra odafigyeltek, hogy az ott megkezdett utakat vigyék előre, így nincs hiányérzet, de már sokkal kiforrottabb alaphelyzetből indulnak.

Az évad témája is egységesebb, mint a tavalyi évben. Ott mozaikokból állt össze a Deuce élete, nem igazán volt egy fő szál, hanem párhuzamosan futó fontos szálak voltak. Most viszont megérkezett Dirty Red, és a film elkészülte köré építik fel a cselekményt, amihez mindenki kapcsolódik majd valamiképpen.

Ezzel együtt járt az is, hogy a kiemelt szereplő személye is változik. Maggie Gyllenhaal simán James Franko fölé nőtt ebben az évadban, aminek még örülni is tudtam, mert sokkal érdekesebbek a vele történő események, mint amit Franco két karaktere összeszenved. Egyrészt, a kulisszák mögé lesés, ahogy a film története születik, a helyszínek és színészek kiválasztása, maga a forgatások, ezek adják a sorozat szórakoztató, de érdekes részét is. Másrészt, Eileen karaktere nagyon mélyről jött, és most már valaki, felküzdötte magát. Jól megy a girl power trendhez, ami most nagyon megy. De több is ennél a figura, azok a részek is működnek, amikor a fiával és a szüleivel való kapcsolatába látunk bele.

Frankie és Vincent viszont egyre jelentéktelenebbek. Frankie egy szórakoztató lúzer, aki engem mindig is jobban idegesített, mint szórakoztatott. Vincent korábban tevékeny, álmodó figura volt, most már fásult. Franco jól hozza, de rém rossz nézni a szenvedéseit.

Egy-egy lány története van még kiemelve az utcáról, de ezek csak színezik az eseményeket. Igazán értelmes szála egyiknek sincs, csak ki kell tölteni a részeket, amíg Dirty Red vagy az ikrek története folytatódhat. Ez is része a Deuce életének, de egyértelműen érezni, hogy ez lassan már a múlt lesz.

Ebben az évadban lényegesen kevesebb tabut döntögetnek. Visszavettek a szexuális tartalmakból, messze nem mutatnak semmi olyasmit, amit az elsőben bevállaltak. Nekem nem is hiányzott. Szerintem ez is azt fejezi ki, merre haladt a szexipar.

De ez nem jelenti azt, hogy a korhangulat és az igényes kosztümök, díszletek ne lennének meg. Simán megidézik a korszakot, odafigyelve a ruhákra, zenékre, az egész miliőre. HBO sorozatnál mondhatni, ez alap.

Egy évad még jön, majd mesélek arról is!

 

The Deuce - 5/4 a kort jól megidéző, igényes kivitelű sorozat, ami már kevésbé korhatáros az első részénél.

https://www.youtube.com/watch?v=DcF_MyQ77OA

Gengszterzsaruk

Bankrablós, rendőrökkel játszmás, átverős.

Nicholas O’Brien sheriff közismert arról, hogy nem nyugszik, amíg nem kapja el a célpontját. Neki nem okoz lelkiismeret-furdalást, ha az elkövető nem marad életben, csak kerüljön rendőrkézre. Annyira munkamániás, hogy arra a házassága is rámegy. De nem ér rá ezen búslakodni, mert egy rablóbanda nyomába jár. Profik, akik katonai precizitással hajtják végre a rablásokat. A banda új tagját hálózza be, egy nem rég szabadult csapost, akinek egy újabb eset a börtönt jelentené örökre. De a bandának is megvan a maga terve, és a bandavezér, Ray személyes játszmába kezd Nickkel. Az egyik el akarja kapni a másikat, aki megmondta, hogy őt nem fogják lecsukni. Nick nem is sejti, mekkora az a terv, amit meg kell akadályoznia.gengszterzsaruk.jpg

Először is, miért ez lett a címe? Ahogy elolvastam, azt hittem, a rendőrök is korruptak, és valami olyasmi lesz ez, mint az Első gyilkosság. De egyáltalán nem, és az eredeti címben sincs semmi ilyesmi. Szabad fordításban olyasmi lenne, mint a Tolvajok odúja. Az egy fokkal jobban ki is fejezi, mit lehet várni ettől a filmtől.

Ha már hasonlítgatom, szerintem sokkal közelebb van a Közönséges bűnözőkhöz, mint azokra a filmekre, amelyekre a magyar címből asszociáltam.

De pont az a baja is, hogy nagyon felidézte bennem a Közönséges bűnözőket. Mert ugyanazt a poént lövik el, amit abban a filmben. És mivel amúgy is az jutott róla eszembe, semmi meglepetés nem volt benne. Nem sikerült eredetien felvezetni azt a csavart, pedig lehetett volna valóban meglepő. Nem lett.

A cselekmény pedig túlzottan el van nyújtva. Mintha olyan mesteri egymás elleni játék lenne, mint a Szemtől szembe. De nem az, így legtöbbször csak húzzák az időt, és ostobán játszmáznak egymással rendőrök és tolvajok. Az akciójelenetek, tervezés jobban a helyén van a filmben, de többek akartak lenni egy heist mozinál, vagy egy rendőrfilmnél, de nem bírta el a film azt a plusz réteget, amit érzem, hogy bele igyekeztek erőszakolni.

Az akciójelenetek – látszik bennük az igyekezet, de nem tűntek se reálisnak, se nem elszálltak. Meg különben is, az egymásra lövöldöző rendőrök és tolvajok nem tudnak lekötni. Különösen irritált, hogy volt olyan, amikor annyira külön vette a kamera a két csoportot, hogy nem is hittem el, hogy egy térben mozognak. Végig azt vártam, ki fog derülni plusz poénként, hogy nem is egy helyen vannak. Pl. egész máshol zajlik a rablás, mint ahol a rendőrök bevetésre készen várnak. De nem, csak a kameraállás volt majdnem egészen végig fura az utolsó nagy hajszában és üldözésben.

A karakterek is látszólag eléggé mélyítettek, de igazából sok üres dolog van bennük. Minek állnak a katonák bankrablónak? Mik azok a félbehagyott szálak Nick magánéletébe? Emberibbnek igyekeznek őket mutatni, mint puszta rablók és rendőrök, de ahhoz normálisabb történeteket is adhattak volna nekik.

Fanyalgok, de főleg azért, mert jobb forgatókönyvvel több mindent ki lehetett volna hozni ebből a filmből. Sajnálatos, hogy megelégedtek a középszerrel.

Gerard Butler meg indulhatna egy Russel Crowe hasonmásversenyen…

De nem gonoszkodom tovább, egyszer megnéztem, elég is volt belőle ennyi.

 

Gengszterzsaruk - 5/3 okos akar lenni, de láttuk már ezt a csavart. A színészek túljátszanak, erőltetett az egész.

https://www.youtube.com/watch?v=9Mc4oPuZdFc

Mit várunk?

mit-marwen.jpgCím: Isten hozott Marwenben

Készítők: ez lesz az új Robert Zemeckis film, amiben a főszerepet a dramedy ritunos Steve Carell játssza, aki a drámai de a komikusi vénáját is megcsillogtathatja. Női oldalról Leslie Mann és Diane Krüger erősíti a filmet.

Műfaj: dramedy, animációs betétekkel

Cselekmény: Mark Hogencamp egy brutális támadás túlélője. Az eseményeken egyedi módszerrel teszi túl magát: épít egy minivilágot, mely a második világháború egy alternatív változata, melybe megjelenik ő maga és az ismerősei is, a férfi fejében vad kalandok játszódnak.

Várható megjelenés: az Államokban már most  novemberben, hozzánk hónapokkal később, 2018. márciusára fog ideérni.

Miért várós?

- nekem bejönnek az animáció és valós szereplők keverékei, mint a Roger nyúl a pácban.

- kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.

- jó elegynek tűnik, amiben a dráma és a komédia is kibontakozhat.

- bízom benne, hogy a Marwenben játszódó részek története kellően kalandos lesz.

Első gyilkosság

Apa-fiás, bankrablós, túszejtős, váltságdíjas.

Will sikeres nagyvárosi pénzügyi szakember, egy orvos feleséggel és egy 11 éves kisfiúval. Danny okos kölyök, de az iskolában rendszeresen megveri egy erőszakos osztálytársa. Will segíteni akar neki, ezért hétvégére felpakolja a családot, és visszamennek a szülővárosába, ami egy kis erdei városka a hegyekben. Szarvasra vadászni indul a fiával, ám a szarvas helyett két férfiba botlanak, akik veszekednek, majd az egyik lelövi a másikat. A gyilkos felfigyel a jelenlétükre, Will kénytelen önvédelemből végezni vele. De a férfiról kiderül, hogy rendőr volt. A meglőtt elso_gyilkossag.jpgférfit magukkal viszik, akit Laura lát el. Ő magához térve túszul ejti Dannyt, és Willnek kell begyűjtenie az elrabolt pénzt, elvinni neki a fiáért cserébe. Az apa dolgát nehezíti, hogy senkiben nem bízhat, hiszen a rablásban rendőrök is részt vettek.

Nem szomorú, amikor egykori világsztárok olcsó pénzre váltják a tehetségük? Bruce Willis tipikusan olyan színész, aki a nyolcvanas-kilencvenes években a legnagyobbak között volt, ma pedig nagy rutinnal és unottan megy játszani olyan B filmekbe, amelyek moziba nem is valók, mehetnek egyszerre a tévébe.

Ilyen film az Első gyilkosság is.

A cselekménye, annak ellenére, hogy megpróbálnak bele csavarokat is beletenni, nagyon egyszerű. A rabló, akiről kiderül, hogy ő is egy átverés áldozata, túszul ejti a gyereket, akit az apja igyekszik visszaszerezni. Kiszámítható mozdulatokból áll az egész, amiben az okoz csak némi feszültséget, hogy mennyi rendőr és szereplő korrupt.

Próbáltak bele több eseményt tenni, hogy pörgessék a cselekményt, de nagyon soknak semmi értelme. Amikor pl. elrabolják Laurát. Nem kezdenek vele semmit, nincs megindokolva az sem, miért vitték el. Plusz, nagyon úgy tűnt, hogy a rablásban részt vevők még csak nem is kommunikálnak egymással, mindenki összevissza magában intézkedik, aztán ki is sül ebből egy nagy káosz. Arról nem is beszélve, hogy Will szüleinek történetére utalgatnak, de annyira értelmetlenül, hogy nem lehet kivenni, mi és miért történt. Volt egy első rész, mondjuk, a Nulladik gyilkosság, amit nem láttam?

A film végét is furcsának találtam. A főszereplő család megkapja a boldog véget, de különben hullnak az emberek. És nekem nagyon életidegen volt, hogy Will két embert is agyonlő a filmbe, de semmi érzelmi hatást nem látszik rajta, noha először ölt embert. Vagy, a fia. Danny összebarátkozik Levivel, a férfi tulajdonképpen a gyerekért áldozza fel az életét, amit Danny végig is néz, és még csak el se sírja magát? Érzelmileg nagyon kevés van a filmben.

Mintha az lenne a lényeg, hogy az olcsó akciójeleneteken gyorsan végigfussunk, és az nem fontos, hogy közben mennyire hitelesek a karakterek.

Mivel a karakterek vázlatosak, még Danny és Levi vannak leginkább kidolgozva, nagy színészi játékra se lehet számítani. Bruce Willis láthatóan csak jelen van, néha megmozdul, és felveszi a fizetését. Hayden Christensen jobban igyekszik, hiába, őt nem adja el a neve. Rajtuk kívül más ismerős arcra nem bukkantam a filmben.

Ahogy említettem, az akciók is tévéfilmesek, semmi látványelem.

Egyszer meg lehet nézni, de nem különösebben szórakoztató, csak háttérzaj.

 

Első gyilkosság - 5/3 kiszámítható, olcsó akciókkal, minden színész nagyon rutinból játszik. Csak tévés szint.

https://www.youtube.com/watch?v=t719hhEdWJc

The other site

Katwe királynője

Tim Crothers egy ugandai sakkozónő életén keresztül mutatta be, milyen nehézségekkel kell megküzdeni az ország szegényeinek. A történetet a Disney filmesítette, és most magyarul is olvasható a regény, amiből a film készült. Minkettő alkotás, film és regény is, a Katwe királynője címet viseli, utalva a sakkra és a nyomornegyedre is, ahonnan a főszereplő származik.

süti beállítások módosítása
Mobil