Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. május 09. - BBerni86
  • Figyelj, ha a sors tényleg azt akarja, hogy megöld azt a tetűládát, fél szemmel semmire sem mész.
  • Mi ez?
  • Na, vajon mi? Egy gyökér elvesztett ellenem egy fogadást.
  • A szeme volt a tét?
  • Dehogyis, 100 kredit! De éjjel beosontam a szobájába, és elcsórtam a szemét.
  • Köszönöm, jóságos nyuszi! (Bosszúállók – Végtelen háború)

 

  • Akkor az ő házát menjünk felgyújtani!
  • Azt akartam mondani, vizsgálódjunk!
  • Persze, persze! És utána égessük fel!
  • Nem! Semmit nem gyújtunk fel!
  • De miért? Már meg is gyújtottam a gyufát! Gyorsan, menjünk oda! (Brooklyn 9-9)

 

  • Egy ültetvény? Hol?
  • Odalenn a szigeten.
  • Munkahelyeket teremtve a népünknek.
  • Mint mik, kézműves koporsókészítők? (Archer)

 

  • Ez nagyobb, mint OJ Simpson tárgyalása.
  • Honnan tudod? Akkor negyedikes voltál!
  • Igen, de nézem az American Crime Story-t. (Arrow)

 

  • Te mit csinálsz?
  • Piros a lámpa, megálltam.
  • Egy lopott rendőrautóban vagy, a csomagtartóban meg egy halott prosti hever. Nem kell betartanod a KRESZ-t.
  • Tudom, hogy nem kell. Az a jó benne, hogy az én döntésem. (The Big Bang Theory)

 

Neked nem kellene, nem is tudom, mostanra már Hitlerrel teázgatnod? (Lucifer)

 

Most jöttem rá, kire hasonlít. Ronald McDonaldra. (Tökéletes hang 3.)

 

Még az álmoknak is megvan a maguk ára a Pusztaságban. És ezt az árat mindig vérrel fizetjük meg. (Into the Badlands)

 

  • Ferike, ki vesz fel kölcsönt, ha nem tudja visszaadni?
  • A kormány? (A tanár)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7213900252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása