Minden napra egy film

Minden napra egy film

Várható heti megjelenések

2018. május 14. - BBerni86

Ha moziba támadna kedvetek menni, az alábbi filmeket kezdik adni a héten:

- Deadpool 2. (nálam várós, fekete humorú, akciós képregényfilm)

- Igaz történet alapján (thriller, a regényt olvastam, amiből készült, az nem igazán tetszett)

- Sosem voltál itt (dráma, a kritika eléggé szerette, én bizonytalan vagyok)

Ha a moziig nem, de a dvd lejátszóig eljuttok, a héten hozzák ki:

- A legsötétebb óra (háborús, Oscart érő Churchill alakítással, nekem tetszett)

- Floridai álom (dramedy, kritika szerette)

- Insidious - Az utolsó kulcs (korrekt kis horror, ha nem is műfaj reformáló)

 

A múlt hetinél erősebb a kínálat, a Deadpool filmre kifejezetten kíváncsi vagyok. De még mindig a Hang nélkülre készülök, talán a héten odaérek... A dvd-k közül nekem még a Floridai álom van vissza, de ahhoz hangulat kell. Nem mindig esik jól a keserédes.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr6713915290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása