Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. október 31. - BBerni86

(Max készül a besugárzásra, de pár percnyi mozdulatlanság is kihívás a számára.)

  • Ok, beigazítom a maszkot, ne feledd, hogy teljesen mozdulatlannak kell lenned!
  • A mozdulatlanságot mindig is erősen túlértékelt emberi képességnek tartottam.
  • Tekintsd gyakorlatnak a besugárzásra, ami a torkodban levő rákot fogja kezelni. Ha akkor megmozdulsz, meghalsz.
  • Mondta már valaki, hogy remek James Bond gonosz lenne belőled? (Nem Amsterdam)

 

(Van Helsing rá akar ijeszteni Drakulára, aki rá se ismer.)

  • Hát te ki vagy?
  • Tudod te nagyon jól, ki vagyok. A legádázabb ellenséged.
  • Ja, tudom, tied az a poros kis motel a repülőtér mellett! (Hotel Transylvania 3.)

 

(Danny összeverve pihen, Ward igyekszik ápolgatni.)

  • Nem kéne neked a világ legjobb harcosának lenned, vagy mi?
  • Öregem! Davos előnyt szerzett ellenem. Nem az ő szintjén gondolkoztam.
  • És milyen is az ő szintje? Machiavelli találkozik Drakulával? (Iron Fist)

 

(Az űrhajó sikeresen elhagyta a Földet, és először néznek vissza a bolygóra az űrhajósok.)

  • Mit szóltok?
  • Azt hiszem, otthon hagytam a pénztárcámat. (The first)

 

(Sheldon vallomása az ikertestvéréről.)

Az ikrek közt hihetetlenül erős a kapocs, ezért is költöztem tőle 2500 mérföldre, amint tehettem. (Young Sheldon)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr2014332687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása