Kísérletes, kapcsolatos, képregényt megalkotós.
William Marston gyerekkori szerelmét és jó barátját, a szintén zseniális tudós Elizabethet vette feleségül. Míg Marston a Harvardon tanít, a felesége a kísérleteiben a segédje, és küzd, hogy a Harvard neki is adja ki a diplomáját. Az egyik évben segédnek jelentkezik hozzájuk Olive, aki a szépségén túl ártatlan is, és prominens rokonsággal rendelkezik. Felveszik, William határozottan vonzódik a fiatal nőhöz. Hárman együtt kísérletezik a hazugságvizsgáló gépet, miközben visszavonhatatlanul egymás hatása alá kerülnek. Mindhárman egymásba szeretnek, és meg merik lépni, próbálnak együtt élni, ha titokban is. Amikor Olive terhes lesz, az egyetemről kirúgják őket, együtt költöznek el. 4 gyermeket nevelnek, mindkét nő 2-2 gyermeket szül Williamnek. A megélhetésért pszichológiai kutatását William képregénybe önti, megszületik Wonder Woman alakja, aki kicsapja a biztosítékot a konzervatívoknál.
Vannak még mindig tabutémák, és van nem is kevés olyan jelenség, ami sokaknál kicsapja a biztosítékot. Nem mai a folyamat, végigkísérte a történelmünk. Normák szerint élünk, és aki ezeket meg meri szegni, arra a társadalom lecsap.
Ki gondolta volna, hogy Wonder Woman is szembekerült egy ilyen támadással a megszületése után? Pedig így volt, és erről mesél ez a film.
Olyan intelligensen, ahogy filmtől régen láttam olyan témákhoz nyúlni, mint a kötözős szex, az édes hármas, a dominancia, a bigámia és a társadalmi normák. Ugyan az fogja a filmet eladni, hogy így született meg Wonder Woman karaktere, de ez annál sokkal többet vállal és sikeresen meg is mutat.
A film egy karakterdráma, három ember története, akik szeretni merték egymást egy olyan társadalomban, amely nem volt képes megérteni, sem elfogadni egy ilyen kapcsolatot. Ugyan Marston nem nősült meg kétszer, Olive csak az élettársa volt, de különben olyanok voltak ők hárman, mint egy háromszemélyes házas trió. A legnyitottabb karakter köztük a pszichológia professzor Marston, aki igazából mozgásban tartja a kapcsolatokat, és eléri a két nőnél, hogy merjék vállalni magukat és a vágyaikat.
A film tökéletesen bemutatja a folyamatot, ahogy ők maguk is elfogadják, hogy ők hárman szeretik egymást és együtt akarnak lenni. Átérezteti a film a helyzetüket, valahol romantikus is, de igazából mégsem. Nem a szenvedély és a szerelem lesznek itt a kulcsszavak, hanem az igazság, önismeret, összetartozás. Nem érzelmileg, értelmileg közelít a szereplőkhöz és a köztük levő viszonyokhoz.
Minderre jön rá Wonder Woman karakterének születése, ami kifejezetten ötletes. Megmutatják, melyik tulajdonsága, a viselkedése melyik nőtől és Marston elméletéből a kapcsolatokról hogyan keletkezett. A keretet a meghallgatás adja, ahol be akarják tiltani a karaktert, de ez a film legkevésbé érdekes része.
A karakterek, a köztük levő dinamika az, ami mozgásban tartja ezt az egészet. Eltalálták a színészeket is hozzá, külön-külön, de együtt is tetszettek. Luke Evans megnyerő, Rebecca Hall erőteljes, és olyan mellékszereplők vannak, mint Oliver Platt vagy Connie Britton.
Korhű, hiteles az egész, engem nagyon lekötött mindenféle látványeffekt nélkül is.
Marston professzor és a két Wonder Woman - 5/4 jó színészek, érdekes történet, amiben egy kor és egy ikon születése is megjelenik.