Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. május 08. - BBerni86

(Az igazgató mindig fel tudja tenni a legodaillőbb kérdést.)

  • Találjuk ki, mit csináljunk.
  • Vissza kell szereznünk a pénzt.
  • Azt hiszi, nem próbáltam? De Várady eltűnt, Márta napok óta nem veszi fel a telefont. Szóval... van rá esély,  hogy ezek ketten összejátszottak.
  • Persze, hogy összejátszottak! Nyilvánvaló, hogy a nő egy szélhámos!
  • Jó, ezt nem tudhatjuk biztosan.
  • Magával akart dokumentumfilmet csinálni. Ki vesz be ilyen ostobaságot?
  • Ma most ingerült, és nem gondolkodik tisztán.
  • Esztinek igaza van, vissza kell szereznünk a pénzt.
  • Nem tudjuk.
  • Már pedig visszaszerezzük! Mert különben János infarktust kap, és nem lesz esküvő! Én meg már 36 éves vagyok, és egyedül fogok megöregedni!
  • Maga még csak 36? (Csak színház és más semmi)

 

(Georgie előre ki van Sheldon újabb akcióján, hogy diákelnök akar lenni. Hiába van, aki vigasztalná.)

  • Úgy utálom, hogy ezt csinálja.
  • Miért? Cuki.
  • Nem, ez ciki.
  • Azt hittem, büszke vagy rá.
  • Mert jobb ember vagy nálam.
  • Talán kérd meg Istent, hogy vigye el a dühöd, és adjon helyette szeretetet.
  • Azt kérhetem, hogy az öcsémet vigye el? (Yoing Sheldon)

 

(A Carrington családban mindig zajlik az élet. Adam minden téren igyekszik jelen lenni, ha egyelőre van is ellenállás a testvérei részéről.)

  • Mindig azt  mondtam, az életben a család a legfontosabb.
  • Nem. Mindig azt mondtad, a pénz a legfontosabb.
  • Apropó család... Hivatalosan is elváltam Steventől.
  • Nagyon sajnálom, Sam.
  • Új fejezet kezdősik. Újjászületek. De ezt nélkületek nem éltem volna túl. Bár nélküled talán igen - néz Adamre. (Dynasty)

 

(A polgármester osztja az észt a kocsmában.)

  • Nem kell templomba járnotok.
  • Hanem?
  • Felesleges! Ház nem azt tanítják, hogy Isten mindenhol jelen van?
  • Tényleg!
  • A szívünkben is?
  • Még a kocsmában is?
  • Mindenhol.
  • Hát akkor ezért szeretünk ide járni!
  • Ja!
  • Én meg azt hittem, a pia miatt. (A mi kis falunk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8314778762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása