Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. november 13. - BBerni86

(Nézőpontok, avagy hogy győzzük meg a beteget, hogy vesse alá magát a kezelésnek.)

  • Háromszor voltam Afganisztánban. Felrobbantották az autóm. Egy hétig nem hallottam. Elmentem orvoshoz? Egyszer sem. Erős jellemnek hívják.
  • Igen, én kétszer voltam, és amikor egészségügyi problémám volt, elmentem orvoshoz. Nem idiótaságnak hívják. (The Resident)

 

(Josh enyhén nekikeseredik a sikertelen edzés után – de magát szamurájnak képzelő új barátja igyekszik csitítani. Még jó, hogy sok filmet látott!)

  • Szörnyű kardvívó vagyok, főleg egyetlen jó kézzel.
  • Ezzel nem vagy egyedül: Skywalker, Furiosa. Jaime Lannister, ha eltekintünk a gyerekgyilkosságtól, vérfertőzéstől, erőszaktól. A kezünkben van az identitásunk. A szakácsok vágnak vele, a művészek festenek, és a harcosok harcolnak. (Daybreak)

 

(Malcolm nincs meggyőződve róla, hogy nem a gyilkossal készülnek cseverészni. De mintha a nyomozó nem venné a lényeget.)

  • Biztos, hogy az a fickó nem veszélyes? Mert tapasztalatom szerint, akik éjszakai klubokban hatalmas ablakok mögött bujkálnak, nem jóra készülnek.
  • Egy ablakot profilozol?
  • Az egy rosszfiús ablak. (Prodigal Son)

 

(Josh meséli a történetét az egykori golf klubnak, és mindig van egy jó válasza.)

  • Nem vágom. Hogy élt túl fél évet egyedül egy magadfajta zöldfülű?
  • Tudok halászni, vadászni, napelemet építeni és vizeletet tisztítani, ami igazából durvább, mint hangzik.
  • Mi vagy te? MacGyver?
  • Nem. Kanadai vagyok. (Daybreak)

 

  • Készen állsz arra, ami ránk vár?
  • Az ember sosem áll készen arra, ami vár rá. (V. Henrik)

 

(Hiába magyaráz a terminátorról, a határőr nem hisz Daninak.)

  • Hölgyem, hinnie kell nekem! Magát is megöli az a robot.
  • Az nem. Legfeljebb a napi robot. (Terminátor: Sötét végzet)

 

(Haley nehezen bocsát meg.)

  • Mit szeretnél a randin?
  • Látni, hogy elgázol egy busz. (Tuti gimi)

 

(Cass nehezen viseli, hogy egy démon Jack testébe szállt. A fiúk azonban találnak neki is megfelelő alternatívát.)

  • Meggyalázza Jack holttestét!
  • De ha tud segíteni... Jack meghalt, rendben? Szóval hallgassuk meg a démont. Ha nem tetszik, amit mond, akkor leszúrjuk. (Odaát)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4415267182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása