Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. december 09. - BBerni86

Azt mondják, a történelmet a győztesek írják. Nem teszik hozzá, hogy idővel átírják. Könyvbe foglalják. Azok alkotják újra, akik nem élték át. (La Revolution)

 

Tudod, az igazi baj a világgal az, hogy az ostobák abszolút biztosak magukban, míg az okosak kételyekkel vannak tele. (Bull)

 

Azt keresd, ami ott van. Ne azt, amit látni szeretnél és feltárul az igazság. (Enola Holmes)

 

(Hogy tetszik meg egy név egy katonának?)

  • De be kell ismerned, az „Otaktay” egy nyelvtörő. Jelent valamit indiánul, vagy csak megtetszett a szüleidnek?
  • Az „Otaktay” sziú szó. Azt jelenti, „sokakat megöl”.
  • Jézusom, kezdhetted volna ezzel! Otaktay. Otaktay. Tetszik. (The Liberator)

 

(Mintha Randall még nem lenne teljesen kibékülve azzal, hogy a lányának barátja van.)

  • Ezt még sosem mondtam el senkinek.
  • Miért nem?
  • Nos, lehet azért, mert te vagy a legjobb barátom, Malik. De a lányom barátja is vagy. És nem lehetsz mindkettő. Választanod kell. Nem akarlak befolyásolni, de van jogsim. Dejának nincs. (This is us)

 

(A herceg szolgája már nagyon nem szívesen kutat az ura menyasszonya után…)

  • Ezt befejezem és indulunk.
  • Remélem, nem útitervet rajzol, hogy hová megyünk még, mert belepusztulok, az biztos. (Az elvarázsolt orr)

 

(Amikor arra kérik a rezidens jelölteket, hogy mondjanak magukról valami érdekeset, születnek meglepő vallomások.)

18 éves koromban elhagytam a haszidista közösséget, ahol felnőttem. Rájöttem, ha tényleg van isten, akkor kegyetlen lehet, amely iránt csak megvetést éreztem. Ekkor döntöttem el, hogy jelentkezek az orvosira és férfiakkal kezdek randizni. (The Good Doctor)

 

(Sheldon első alkalma, hogy egyedül biciklizik a tanulás utáni balesetét követően, és most egy kutyával akad össze.)

Pótkerék nélkül bicikliztem, mint egy felnőtt. Több kell ahhoz egy tyúknál vagy egy repedt csontnál, hogy megijesszen. Egy Moslék nevű labradoodle kell hozzá. Aznap 18 kilométert tekertem. (Young Sheldon)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7816289454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása