Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. március 17. - BBerni86

(Max az egyetlen, aki átlát az űrlény emberi álcáján, de persze senki nem hisz neki, a szülei sem.)

  • Az űrlény a szobámból ott van bent. Ő az új doktor!
  • Max, én láttam az új doktort. Nekem nem tűnt földönkívülinek.
  • Máris beférkőzött az agyatokban.
  • Gyerünk, haver!
  • Meg fogsz halni.
  • Menjünk! Visszamész oda és hagyod, hogy az orvos megnézze a fájós torkodat.
  • Amíg bent vagyok, addig vehettek egy gyerekkoporsót.
  • Jól van, ebből elég! Nem akarok többet erről az űrlény dologról hallani, de bejöhet velem dolgozni, és pihenhet a kanapén. Ha nem javul a torka, visszahozom, oké?
  • Szóval te is meg akarsz halni. Vegyetek három koporsót! (Resident Alien)

 

Ha egy szilárd családod van... Az ellensúlyozza a rosszat, ami odakint van. (Chicago Fire)

 

Nem mindig a mi dolgunk, hogy megmentsük a szeretteinket. Néha hagynunk kell, hogy maguktól maradjanak talpon vagy bukjanak el. (All American)

 

(Amikor gyerekeknek mutatod a családi vadász relikviákat, készülj a kínos kérdésekre.)

  • Na, ez tetszeni fog. Ez az utolsó élő dodó.
  • Pedig halottnak tűnik.
  • Csak volt az utolsó élő dodó. Ne kötözködj, nem előnyös egy gyerekben. Erre gyertek!
  • Ez meg mi?
  • Ez Kínából van, ereszd el! Ez egy tyrannosaurus karma.
  • Ezt is a rokonai lőtték?
  • Ezt nem, csak a parasztot, amelyik megtalálta. (Négy gyerek és az izé)

 

Csak én mondhatom el a történetemet. Senki nem írhatja át, némíthat el, vagy mondhatja meg, mit tegyek vele. (Two Sentence Horror Stories)

 

(A gyakornoknak nagyon nem tetszik, hogy a főnöke a saját meg az ő orrát is be akarhója vonni egy nyomozásba.)

  • Megkeressük, hol tartották fogva Milát a sugárzás mértéke alapján.
  • Ez a mi dolgunk? Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én orvos vagyok, nem Nicola Tesla. (Balthazar)

 

(Ha az ember a legjobb sebész kezébe helyezi az agyát, az jó dolog, még ha ehhez a doki egóját is megkapjuk.)

  • Klasszikus esete a hármas idegi neuralgiának.
  • Az micsoda?
  • Ilyenkor az történik, hogy egy artéria egy ideghez ér, pulzál, és végül, az ideg védelme annyira elhasználódott, hogy minden pulzálásnál fellángolt az ideg. Kínzó fájdalmat okozott, amit bizonyára már látott. Olyan elviselhetetlen, hogy a betegek meg szokták ölni magukat. A vizsgálatok alapján, komoly az idegkárosodás mértéke, szerintem a férje a fájdalom miatt veszítette el az eszméletét ma reggel. Már annyi orvosnál jártunk. Ők miért nem jöttek erre rá?
  • Inkompetensek, talán?
  • (Choi doktor azért mentené a többi orvos becsületét:) Hm, nem. Gyakran félrediagnosztizálják fogfájásnak az állkapocsban jelentkező fájdalom miatt.
  • Van rá gyógymód?
  • Gyógyszerrel kordában lehet tartani, de én műtétet javaslok, egy hajszálér dekompressziót. Vágnék egy apró rést a koponyájába és behelyeznék egy darab Teflon párnát az artéria és az ideg közé.
  • Ez veszélyesnek hangzik.
  • Kevésbé az, hogy én csinálom. (Chicago Med)

 

Elveszítjük a munkánkat, elveszítjük az otthonunkat. De nem veszíthetjük el egymást. (The Resident)

 

(Amikor maszkot veszel fel, extra képességeket kapsz, de sok más törlődik az agyadból. A Mesterlövész az egyik legjobb gyilkos a világban, de komoly gondot okoz neki még egy telefon használata is, noha benne kell legyen az ellensége elérhetősége. Bosszantó…)

A főnökük száma biztos el van mentve itt. Nem értem, hogy működik ez a telefon! Nem volt nekem okostelefonom, mielőtt feltettem volna a maszkot? Jó, ez most várhat. (High-Rise Invasion)

 

(A nyomozót bosszantja, mennyire közel volt az elkövető, és elengedte. A társa azonban más szemmel közelít a történtekhez.)

  • Itt volt előttem, itt, egy karnyújtásra!
  • Mondd el, hogy volt! Itt állt és meghívott egy kávéra, igaz? (Visszaemlékezés: Állítólag verhetetlen a kávém. Kösz, de tényleg nem.)
  • Akkor hívtál, én meg hagytam elmenni. Egy hülye picsa vagyok!
  • Hülye picsa?
  • Igen.
  • Ha bementél volna, lelőtt volna.
  • Ezzel akarsz megvigasztalni?
  • Ezzel, mert ha a társad egy telefonnal megmenti az életedet, az vigasztaló. (Nincs több esély)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr716418962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása