Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. április 28. - BBerni86

(Egy sérülés leleplezi az űrlényt Asta előtt, akinek így kiöntheti a szívét, mit tesz vele az emberi forma.)

  • Miután felvettem ezt a formát, elkezdtem érezni olyan dolgokat, amiket korábban soha. Nem akarok erről beszélni.
  • Jól van. Rendben.
  • Volt 342 gyermekem, és nem aggódtam egyikért sem. Most meg folyamatosan a 62-es számúra gondolok. A szemeit tőlem örökölte.
  • Atyaég! 342 kölyköd volt? Szerintem meg egy is bonyolult. (Resident Alien)

 

  • Figyu! Hallottad Mouchot skótdudálni?
  • Tudod mit? Szerintem csak bemelegített, amikor Boden leállította. Próbáltam egy kicsit bátorítani.
  • Jó ötlet? Bátorítani?
  • Ez az álma, Joe.
  • Az enyém az, hogy hazafutást érő ütést hozzak a White Sox ellen a döntőben. Szóval ragadjak ütőt és irány az októberi rangadó? (Chicago Fire)

 

Noé régen bárkát épített. Ruth szintén létrehozott egy menedéket, hogy megvédje azt a két fajt, ami mindennél nagyobb veszélyben van. Emlékezés. Igazság. (Hunters)

 

  • Beiser férje csinált kuglófot. A pihenőben van, vegyél, mielőtt elkapkodják!
  • Vagy megehetném a morzsákat a mellényedről.
  • Hoppá! Otthon van kutyám, ő szokta felenni a morzsákat. Tudod, hogy hívják?
  • Porszívó?
  • Istenem, zseniális név, de nem, a neve Millie. (Shameless)

 

(Amikor a Halál segítségét akarod, nem árt hízelegni és barátkozni kicsit...)

  • Elnézést! Meg tudnátok mondani, melyikőtök fog legelőször a többiből enni? Próbálom megszervezni a menetrendem.
  • Ne aggódjatok, ismerem. Ki tudsz juttatni minket innen?
  • Bocsi. Nem nagyon avatkozhatok bele a dolgokba.
  • Pedig biztos van valami különleges erőd vagy képességed.
  • Hát, valóban van egy pár dolog a tarsolyomban. Tudod, elkezdtem dalokat írni. Semmiség. Kis ostobaságok igazából. Nem mintha érdekelne titeket. Soha senkit nem érdekel.
  • Nagyon szeretnénk hallani a dalodat.
  • Te jó ég! Ennek az a címe, "Utolsó Lélegzet". Igen, ez az. Figyeld! Figyeld! Egy, két, gyerünk, mehet! * Ez az utolsó lélegzeted. Helló. Én vagyok a Halál * (The Watch)

 

(Malcolm új ügyön kezd dolgozni.)

  • Mit találtál?
  • Olyan gyilkosokon jár az eszem, akik csonkítanak és kínoznak.
  • Szóval egy átlagos reggel számodra. (Prodigal Son)

 

Nem volt sok esélye. De ha nem álmodozol... Sosem tudod meg, hogy az álmaid teljesülnek-e. (AP Bio)

 

A történelem mítosszá válik, amint újra és újra elmesélik. Jelentőséget tulajdonítva annak, aminek nincs. Bukott ősapák ígérete válik próféciává, ami gyermekeknek elmondott esti mesékből született. (DOTA Dragons Blood)

 

(Különcök és az anyák, akik ennél jobbat akarnak nekik. Avagy nem tesz jót, hogy Sheldon nem akar autóba ülni, mire az egyetem mindent megszervez neki az otthon tanuláshoz.)

  • Nézze, örülök, hogy nagyra tartják Sheldont az egyetemen...
  • Imádjuk.
  • De én szeretnék normális embert nevelni belőle, aki beszáll a kocsiba.
  • Ezen nem aggódnék. Az egyetem mindenféle csodabogarat idevonz. Az egyik biológiatanárunk évek óta nem vágott körmöt. Olyan, mint Ollókezű Edward.
  • Én nem ilyen életet akarok a fiamnak. (Young Sheldon)

 

(Álreklám arról, hogy náci tudósokat hoztak át az Államokba.)

Gyere, nézd meg Huntsville-t! Gyere, vár a jó alabamai meleg! Gyere ide, és légy szabad! Gyere, próbáld ki a barbecue-t! Nyugodtan csatlakozhatsz! Gyere, és élvezd ki a bűntudattól mentes életet, ha egy náci vagy! Gyere, és ismerd meg új, fehér barátainkat! Irány Huntsville, Alabama! Az űrkutató központ otthona. Ahol olyan náci tudósok dolgoznak, akiket a kormányod csempészett ide. Igen. Tényleg ez történt. De legalább eljutottunk a Holdra. (Hunters)

 

  • Alex, van egy sárkány a főúton!
  • Ezt kapom azért, mert utaltam a Harry Potterre. (Supergirl)

 

(Raiden éppen sorolja, mi baja a megjelent harcosokkal. Kano rosszkor szólal meg.)

  • Velem mi van, Gandalf? Rólam mit mond az...
  • (Raiden megcsapja egy villámmal.) Erőtlen, arrogáns. (Mortal Kombat)

 

(Az űrlény egoizmusa határtalan.)

  • Max félt tőlem. Van egy nagyon ritka genetikai adottsága, amitől képes látni valódi alakomban.
  • Ijesztő lehetett.
  • Igen. Tartottam tőle, hogy elkezdenek hinni neki. "Á, van egy űrlény a városban. Nézd, egy idegen!"
  • Úgy értettem, ijesztő lehetett Max számára. (Resident Alien)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr6916472632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása