Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. június 09. - BBerni86

(Amit a gonosz tudós nem ért.)

  • A barátaiddal leszel, amint a találkozóponthoz érünk.
  • Bíznom kellene valakiben, aki zsoldosokat bérel fel és gyerekeket rabol?
  • Nem én béreltem fel őket, és nem raboltunk el, csak… Váratlan komplikáció. Én a kutatási anyagomért jöttem és az Indom… A lényeg, hogy úttörő vagyok, a tudomány határait feszegetem. Egy nap talán majd megérted.
  • Az úttörők jobbá teszik a világot, nem rosszabbá. Egy nap talán majd megérti. (Jurassic World: Krétakori tábor)

 

(A terápiás doki is kiakad, amikor szembesül azzal, a két alany mennyire nem működik együtt.)

Jó. Most nézzenek egymásra! Egymás szemébe kell nézniük. Így ni! Nem is volt olyan nehéz. Várjunk, mit csinálnak? Farkasszemet néznek? Pislogjanak már! Jézusmáriám! (The Falcon and the Winter Soldier)

 

(Nők és az ékszerek…)

  • A mai nap tökéletes volt. Nem akarom, hogy véget érjen. Lehetne, hogy sose érjen véget?
  • Ígérem, hogy ennél csak jobb lesz. És hamarosan kapsz egy gyűrűt is, hogy hivatalos legyen.
  • Tudod, hogy mennyire hidegen hagy az ilyesmi. Nekem csak te kellesz. Vagyis... inkább visszaszívom. Elfogadom a gyűrűt. (Chicago Fire)

 

Anyósok. Az enyém halálig minden nap elmondta a férjemnek, hogy milyen pocsékul főzök. Aztán a végén elvitte egy ételmérgezés a madártejemtől. Régi szép idők… (A mi kis falunk)

 

(Van, amiből nem lehet jól kijönni. Pláne, ha a nő, aki tetszik, tabu, de azért a flört megy.)

  • Nem akarok este hazamenni. Kellene egy ürügy, amiért kimaradok.
  • Miért?
  • Tudod a... A lakótársamnak látogatója lesz.
  • Van lakótársad?
  • Igen, az anyám. Az anyám a lakótársam.
  • Az anyáddal laksz? És ő akasztja a zoknit az ajtóra. (New Amsterdam)

 

(Abe ráébred, hogy a tanúja magától is tudja, mit kell mondania, nem szükséges a megbeszélt taktikát követnie. Szívből jobb jön.)

  • Vagyis, Christopher Cavello, egy ember megkérdőjelezhető személyiséggel, egy hajléktalan, megvádolta Bobby Jonest, kongresszusi képviselőt, aki olyan sikereket ért el, amelyeket Cavello soha, és maga mégis Cavello mellé áll. Miért?
  • Chris Cavello tisztelte a parancsnoki láncot. Tisztelte az osztagát.
  • Maradj a megbeszélteknél, Tico.
  • Cavello beteg volt és drogozott is. De a személyisége nem volt megkérdőjelezhető.
  • Válaszoljon a kérdésre, mr. Antico.
  • Cavello mellé álltam, mert jó tengerészgyalogos és Isten embere volt. Ha Christopher Cavello azt vallotta, hogy látta Robert Jonest kivégezni Kadir Fa’iz-t, akkor pontosan az is történt. Maga nem tiszteli Christopher Cavello áldozatát a hazáért, be akarja mocskolni a nevét politikai okokból. Pedig a maga ügyfele egy gyilkos.
  • Nincs több kérdésem, bíró úr.
  • Azt mondtam, maradj a megbeszélteknél, Tico? Úgy értettem, csak mondd, amit akarsz. (The Code)

 

(Ha a könyvelésbe emberi szempontokat vennél be, a főnök kiakad.)

  • Nem minden a matek.
  • Dehogynem.
  • Miért nem írod te a jelentést?
  • Jól jönne egy bocsánatkérés, Andrea.
  • Nem kell bocsánatot kérnem semmiért.
  • Jó. Ebben az esetben mondj fel.
  • A pénzeddel nem vehetsz boldogságot!
  • És ha nincs pénz? (SzerelMesék)

 

  • Karli?
  • Nem unja még, hogy a rossz oldalon harcol, Mr. Barnes?
  • Voltam már ilyen helyzetben, kölyök. Tudom, mi lesz a vége.
  • Nem számít, ha nem élem túl. Nálam nagyobb célokért harcolok. Ennyi áldozattal a nyomában, maga kijelentheti ugyanezt?
  • Szerinted én sosem harcoltam nagyobb célért? Mást se próbáltam. És kétszer is elbuktam. Azt hiszed, a célod szentesíti a sok halált, de a nap végén a rémálmok nem múlnak el. Minden áldozatodra emlékezni fogsz. Hidd el nekem! (The Falcon and the Winter Soldier)

 

(Trevor az őrület közepén kerít egy kis időt, hogy átgondolhassák, mi is történik köröttük.)

  • De akkor vagyunk a legjobbak, ha van időnk átgondolni és átbeszélni mindent.
  • Örülök, hogy így gondolod.
  • Nem vagyok teljesen idióta.
  • Örülök, hogy így gondolod. (Castlevania)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7416571572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása