Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. augusztus 18. - BBerni86

Inkább remélem, hogy a világ tele van fénnyel, mintsem a sötéttől féljek. (Radioaktív)

 

Mit ér az életünk, ha közben kivész belőlünk az emberség? (Farkas-patak)

 

„A szeretet mindent eltűr, mindig hisz, mindig remél, mindenben kitart.” Más szóval, nem könnyű. Vagyis nem találja meg az ember. Hanem dolgozni kell érte. (Schmigadoon)

 

  • Ahogy nézlek, az jár a fejemben, hogy milyen erősek lennénk, ha összefognánk. Komolyan. A többiek mind idióták. A vesztükbe rohannak. Hadd pusztítsák el egymást!
  • Mit akarsz? Szövetkezni?
  • Tudom, hogy legyőzhetjük őket, ha te és én összeállunk.
  • Azért kellek most, mert a testvéred bántott?
  • Egy családban mindig bántják egymást. Ezt te is tudod. (Ragnarok)

 

(A csapat Flag kiszabadítására készül, és még rácsodálkoznak egymás prioritásaira.)

  • Egy vérfürdő jó reggeli tornának.
  • Nem Békeharcos a neved?
  • A békéért bármit megteszek. Nőket és gyerekeket is felkoncolok érte.
  • Én meg azt hittem, te vagy őrült.
  • Az vagyok. (Az Öngyilkos Osztag)

 

(Amikor Star rájön, hogy mit tett az apja, minden meginog benne, és az ügyvéd sem tud segíteni.)

  • Helyesen cselekedtél.
  • Honnan nézve? Én is éveken át védtem apámat. Megvetve mindenkit, aki rossz embernek hitte. És bármit is mondtak róla, emelt fővel viseltem, mert tudtam, mi az igazság.
  • Az igazság mindig bonyolult.
  • Nem! Cseppet sem bonyolult. (The Fix)

 

A legfontosabb, hogy kiállj magadért. Sose hátrálj meg. (Farkas-patak)

 

  • Miért mindig én?
  • Engem is érdekelne. Mármint hogy miért mindig én.
  • Mindenkinek saját maga az univerzum közepe. (Biohackers)

 

(Egy utolsó beszélgetés, már a vég felé haladva – Marie a férje árnyával, mikor már a kórházban haldoklik.)

  • Régen gyönyörű kezeim voltak.
  • A sugárzás ártott a csontjaidnak.
  • Az tesz erőssé, ami a legtöbbet árt nekünk. (Radioaktív)

 

  • Nagyok már a fiúk. Büszke lennél rájuk.
  • Nem biztos, hogy rám büszke lenne, de...
  • Nagyon is büszke lenne! Okos vagy és vicces.
  • Nem híztad ki a régi ruháidat, és úgy nézel ki, mint egy csinos nő.
  • És vagány beszédet tartottál. Ugye?
  • Apa sokkal vagányabb volt. Ő nagy volt és erős.
  • Mindenki jó valamiben, igaz?
  • De nem is hasonlítunk. Ebben azért egyetértünk, ugye? Nézd Magnét! Ő olyan, mint apa. Olyan „Tom Hardy, a kommandós” stílusban. (Ragnarök)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8016646226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása