Minden napra egy film

Minden napra egy film

GameDay

2020. szeptember 12. - BBerni86

Melyik film betétdala volt? (Az összes Christina Aguilera.)

1: Loyal Brave Truegamef_37.jpg

2: We Remain

3: Show me how you burlesque

4: Reflection

Megoldás: Tovább!

Tovább

Garantált szerelem

Perelős, egymásra kattanó, modern románcos.

Nick a szerelmet kereste, és érzékenyen érintette, hogy a mostanában legmenőbb társkereső garantálni meri, hogy náluk megtalálható a szerelem. A szerződésben is benne van, garanciát vállalnak, hogy legfeljebb 1000 randi és szerelmesek lesznek. Nick majdnem ezernél jár, és nem szerelmes. Így ügyvédet fogad, és perelni akarja 9_11garantalt_szerelem.jpega céget. Susan elkötelezett ügyvéd, aki valóban jót akar az ügyfeleinek és szívét-lelkét a munkájába adja. Nick eleinte nagyon nem szimpatikus neki, de biztosan fizető ügyfél, így vállalja az ügyet. Ahogy azonban beleássa magát, és egyre jobban megismeri a férfit, rá kell jönnie, hogy egyre inkább kedveli a férfit, aki viszonozza is az érzelmeit. De mivel Susan is regisztrált a programra, nem jöhetnek össze, mert akkor nem áll meg az ügy a bíróságon.

Nem kötelező, hogy egy romantikus komédiába hamvas és fiatal színészek játszanak, de azért nyilvánvaló, hogy azok jobban eladhatóak. Vannak közben kivételek, lehet valami pont azért poén, mert annyira más a korosztály. Pl. egyre több olyan is akad, ami arra mutat rá, hogy öreg ember még nem vén ember. A középkorúak az a réteg, ami fura ilyen zsánerben.

Legalábbis, ebben a filmben nagyon így találtam. Valószínűleg azért is, mert a női főszereplő még mindig úgy van a szemem előtt, ahogy fiatalabbként tini komédiákban játszott. Volt Josie a Pussycats mellett és ő volt a csaj, aki nem jár egyedül, de Josh Hartnett is vágta a haját egy romantikus komédiában anno. Valahogy nem örülök neki, hogy Rachael Leigh Cook tulajdonképpen most is azt játssza, amit a fentebb említett filmekben. A hősnőt, aki a végére megszerzi a pasit, csak itt nem a suli strébere, hanem az egyik legjobb ügyvéd a városban. (Még idősebb is pár évvel, mint a férfi főszerepet játszó Damon Wayans.)

A történet két részből áll össze: a nagyobb súlyt Susan és Nick szerelmi története kapja. A teljes paletta itt van: megismerkednek, marják egymást, szerelmesek lesznek és felvillan a boldogság, de szakítani kell és fájnia kell, hogy egy nagy gesztussal helyreálljon a világ rendje és a rózsaszín szemüveg nyújtotta látványvilág. Annyira zsánerszerű, hogy legfeljebb az lehet benne új, hogy ebben miért nem lehetnek egyből boldogok egymással.

Vannak benne aranyos részek, és nem is olyan nyálas ez a történet, hogy ne lehessen megnézni, csak nagyon ismerős részleteiben. Kis kedves, de semmi mélyebb benyomás belőle. A nagy szenvedélyt nem is éreztem a karakterek között, szinte jó barátoknak hitelesebbek lettek volna számomra, mint szerelmeseknek.

A komédiának is az a baja, hogy ez inkább aranyos, mint vicces. Amit poénként beletesznek, annak nagyjára azt is lehetne írni, hogy cuki. Olyan emlékezetes poén, ami megmaradt az agyamban, nincs benne.

Végül, amiben a legtöbb lehetőséget láttam. Ahogy beperlik a céget, és érvényesíteni akarják a garanciát. Rendesen van nyomozás, tanúkat és szakértőket keresnek, látjuk a bírósági folyamatot. Ugyan egy komoly filmhez képest nyilvánvaló, hogy ez csak romantikus komédia, de jó színezetet ad az egész filmnek. A kedvenc részeim mind a bírósághoz kötődnek. Igaz, nekem ez az egyik kedvenc zsánerem, tárgyalótermi történeteket szívesen nézek. Itt tudtam értékelni, ahogy nem vették viccre az ügyet, és tényleg felépítettek egy jogi esetet a témáról.

A karakterek egydimenziósak. Susan és Nick jók, minden értelemben. Jószívűek, humánusak, illenek egymáshoz és így kissé unalmasak is. Mellettük vicces mellékalakok sora, de emlékezetes köztük sem akad.

Üzenet: klisé. A szerelemért kockáztatni kell! Még ki is mondják, többször is.

Kellemes, de abszolút nem emlékezetes kikapcsolódás – ennyi ez a film.

 

Garantált szerelem - 5/3,5 a tárgyalótermi részét bírtam, a románcot kevésbé. Az fiatalabb színészekkel jobb.

https://www.youtube.com/watch?v=QxlHQ4yOp90

Mit várunk?

Cím: Supernova

Készítők: a két főszereplő adja el. Stanley Tucci és Colin Firth. Még a rendező sem ismert, több mint 10 éve ez az első filmje.mit_68.jpg

Műfaj: dráma

Cselekmény: Tusker és Sam 20 éve egymás társai. Tusker korai demenciában szenved, és amíg van idejük, bepakolnak régi lakókocsijukba, és elindulnak a múltjuk helyszíneit és a családjukat meglátogatni.

Várható megjelenés: 2020 december a jelenlegi tervek szerint

Miért várós?

  • A történet most annyira nem vonz. Azért reménykedem, hogy nem sima dráma, dramedy lesz inkább.
  • A két főszereplő húz be leginkább. Colin Firth megválogatja a szerepeit, majd kideríthetem, ebben vajon mi vonzotta.
  • Pár képet már láttam belőle, szerintem a táj nekem tetszeni fog.

My Sweet Audrina

Családi titkos, szerelmes, viszályos.

Audrina a családi ház foglyaként nő fel. A nővére, akit szintén így hívtak, a közeli erdőben, egy támadásban halt meg, és a lányt most mindentől meg akarják óvni. Nem mehet iskolába, nem sétálhat, nincsenek barátai. Emlékei sem. Egyetlen gyermek társasága az unokanővére, Vera, aki előszeretettel kínozza és szekálja a lányt. Miután édesanyja a szülésbe belehal a kistestvérével együtt, Audrina apja még inkább megszállottja lesz annak, hogy 9_10my_sweet_audrina.jpgAudrina olyan legyen, mint az első Audrina volt. Már fiatal nő, kiharcolja, hogy zongora leckéket vehessen, amikor újra találkozik Ardennel, a környékbeli fiúval, aki gyerekkorukban mindig kedves volt vele. Az otthoni helyzet romlásával Audrina hozzá menekül, összeházasodnak, és el akarnak menni. Damian azonban egy állásajánlattal és békejobbal maradásra bírja őket. A kapcsolatnak azonban több terhelést is ki kell bírnia: a visszatérő Vera áskálódását és Audrina rohamait, amelyek megakadályozzák az intim együttléteket. Az okok a múltban vannak, és ki kell mondani őket, hogy esély legyen a gyógyulásra.

V.C. Andrews – sikerszerző, és egyre inkább nem értem, mitől ekkora a sikere. Annyira azonos sémákat alkalmaz, annyira hihetetlen és bulváros az egész. Ha csak ezt a filmet nézem, van itt szerelmi háromszög nővérekkel, nimfomániás bajkeverő, csoportos nemi erőszak, agymosás és egyéb finomságok. Túl sok.

Ebből pedig több visszatérő elem: a nővérek közti rivalizálás és a szerelmi háromszög. A nemi erőszak motívuma. A családon belüli erőszak. A társadalmi réteg is, gazdag, felsőbb körökben zajlanak az események. (A szegényebbek nem tudnák megcsinálni, hogy úgy bezárják a gyereküket, mint Audrinát itt a szülei.)

Ezen felül ott volt az is, ahogy Damian a lányához viszonyul. Nem egyszer olyan érzésem volt a film közben, hogy az már egészségtelen, ahogy rajong érte és közbe az interakciói… a regényt ismerem, így tudtam, hogy nem lesz vérfertőzés, a film néha mégis azt juttatta eszembe, hogy Damian hajlana arra is.

Nem volt jó nézni a filmet, annyira hihetetlen volt az egész, és botrányos. Nem akarom a film poénját itt lelőni – szerintem vasárnap majd megteszem – de nem kellett hozzá nagy ész, hogy kitaláljuk. Már az első jelenetekben megkapjuk az összes kulcsszót, amit kicsit átrendezve máris el tudjuk mesélni, mi történt és minek lettek ilyen következményei.

Bár nehezményezem a hiteltelen és bulváros elemeket, nem tudom megállni, hogy ne mondjam el, a könyvben még több ilyen van. Damian több nővel keveredik viszonyba. Kevésbé durva dolgokat követ el Arden és Damian is, mint a regényben. Audrina sokkal könnyebben megbocsáthat nekik itt. Ott van az is, hogy Audrina kistestvére a regényben élve születik, csak az anya nem éli túl a szülést.

A szerelmi szálat nem éreztem igazinak. Audrina menekül Ardenhez, akiben meg jó adag bűntudat is munkál. Miért szeretnének egymásba? A lány részéről ok. Arden az egyetlen, ráadásul helyes srác, akit ismer. Kedves és türelmes vele. Fordítva már nem tudom. Akkor hinni el, hogy tényleg kell neki Audrina, amikor próbálják elhálni a frigyet – abban valóban látszott az igyekezet, meg a frusztráció, amikor nem jön össze a dolog.

Külcsín: tipikus Lifetime produkció. Kevés helyszín, semmi feltűnő.

A casting már jobban tetszett, ha a cselekmény miatt a karakterek annyira nem is. India Eisley simán hiteles naiv szépségnek, William Moseley nem először játszik lovagias szerelmest. A meglepetés James Tupper, aki szerintem nem jó energiákat vitt az apaság megformálásába.

Egy estébe belefért, de semmilyen tekintetben nem olyan film, amit kedvelem lenne még egyszer megnézni. Nagyon elszállt a cselekménye.

 

My Sweet Audrina - 5/2,5 szereposztás: ok, a történet viszont több oldalról is beteg. Nálam ez már sokkoló hatás.

https://www.youtube.com/watch?v=cUkdcCJC7nE

High Society

Gyereket összecserélő, felnőttként más életet kezdő, szerelmes.

Anabel és Aura egy napon születtek, ugyanabban a kórházban, de nagyon más szülőktől. Anabel előkelő família gyermeke, míg Aura különc anyja azt sem tudja, ki a gyereke apja, és szegény is. Az ápolónők buliznak, cserélgetik a gyerekeket, és nem is érdekli őket, melyik az örökösnő, melyik a proli. Így történhet meg, hogy a 9_9high_society.jpglányok összecserélődnek. Már 25 évesek, amikor kipattan a botrány, és a gazdagságról álmodó Aura hazatér a gazdag szüleihez. Anabel rosszul viseli, hogy az anyja a vér szerinti lányával mennyire jól kijön, így ő meg a rossz környékre költözik a saját anyjához és féltestvéreihez. Bizonyítani akarja, hogy egyedül is boldogul. Valahogy mindig összetűzésbe keveredik egy jóképű rendőrrel, Yann-nal, aki nem mellesleg Aura barátja. Amikor a gazdaggá lett Aura dobja, Yann féltékennyé akarja tenni. Csak azzal nem számol, hogy Anabel tényleg megtetszik neki.

Német komédia, de ez a gyengébb fajta. Az csak egy dolog, hogy klisékből van összerakva, de nem is nagyon erőltették meg magukat a készítők. Hatalmas lyukak vannak a történetben, és a poénok sem igazán ülnek.

A gazdag és a szegény lány összecserélése, majd felnőttként az igazság, és a helycsere. Még sorozat is készült hasonló, nem lehet új ötletnek mondani. Nem is lenne ezzel semmi baj, ha értelmesen megtöltik a filmet. De csak egyik klisé követi a másikat.

A gazdaggá lett lány züllése – a durva, ki sem lóg a többiek közül, mintha mindegy lenne, mi van a fejében, amíg a pénze és a külseje megvan. A másik erőlködése, hogy valahogy munkát tudjon találni. Naná, hogy a srác, akivel majd bosszút/féltékennyé tételt játszanak, eleinte nagyon az agyára megy, de ahogy beindul a projekt, mindketten máshogy kezdenek érezni a másik iránt. Még a végén az is, ahogy Yann rohan, hogy itt tartsa a lányt.

Közben jogilag semmi nincsen tisztázva. Még csak az sem világos, hogy Anabel mit kap a felnevelő anyjától. Mert szerintem nem kellene a pénz miatt idegeskednie, nem úgy tűnt, hogy bárki is ki akarná zárni az életéből vagy a kasszából. Van is nagy családi ölelés, mindkét lánnyal, hogy ők már egy családot alkotnak. Akkor miért is kellene magát pénzért eladnia?

Az meg ki szerint vicces, hogy a vér szerinti testvérek, Aura és Albrecht tulajdonképpen végig flörtölik a filmet? Nem egyszer köztük sokkal több a kémia, mint Yann és Anabel között. Szerintem a vérfertőző poénok nem viccesek, még ha itt annak is szánták őket.

A film humorával különben sem vagyok elégedett. Olyan kis semmilyen, limonádé az egész. Yann és Anabel úgy-ahogy viccesen, flörtölve marják egymást, ennek viszont meg van az a hátránya, hogy túl hirtelen a váltás a szerelem felé. Minimális az utalás arra is, hogy tetszenek egymásnak. Mondjuk, amilyen alternatívák vannak… Aura olyan sötét, hogy egy alagút hozzá képest semmi. Nincs egy értelmes mondata sem a filmben. Benjamin meg annyira aberrált, hogy az már önmagában egy vicc. Ok, a szürke 50 kifordításában találtam némi poént, de valahol szánalmas, hogy egy jó pasi ennyire… óvodás legyen.

Pedig még a karakterek, amelyek jobban eladják a filmet, mint a tényleges cselekménye. Őrült figurákkal van tele az egész, amiben Anabel bolondságai/hiányosságai fel sem tűnnek. Yann és ő, na meg Rosa, a kishúg a messze legnormálisabb alakok az egészben. Olcsó poénokra vannak kihegyezve a többiek, de legalább Yann és Anabel rendben vannak.

Most átmegyek nagyon felszínesbe, és kiírom, hogy még nekem is az eye candy faktor adta el a filmet. Jannis Niewöhner helyes, jól áll neki az egyenruha – igaz, azt még így is túlzásnak éreztem, amikor póló nélkül hozza vissza a lánynak az autóját. Öncélú félmeztelenkedés. Emilia Schüle szexi, jól állt neki ez a hosszú, vöröses haj. Szép pár voltak. (Schümann is ok.)

Nem lett volna nagy veszteség nem megnézni, de nem bánom, hogy láttam. Egyszer elment.

 

High Society - 5/3,5 a történet tipikus és helyenként béna is, de a színészeket bírom annyira, hogy elnézem.

https://www.youtube.com/watch?v=mf1m3e6rZfk

Idézzünk!

(A zsenigyerekek moziznának, a szüleik még időben kapcsolnak. Szegény kölykök, 150 feletti IQ és a hétköznapi dolgok nem mennek nekik...)

  • Nem mozizhatnánk?
  • Dehogynem mozizhatunk! Igen? Mit nézzünk?
  • Mark felvett egy dokumentumfilmet egy automatikus szín több lehetséges árnyalatának feltárásáról.
  • Az izgi.
  • Igen. A szürke 50 árnyalata.
  • Nem! (Zsenik közt)

 

(A beépüléshez ruha is kell, amire fel is hívják a figyelmet.)

  • Ajánlhatok egy szabót?
  • Találok magamnak. Tudja, a sznobizmus nem brit monopólium.
  • Nem, nem a monopóliumunk. Inkább nemzeti kincsünk. (Tenet)

 

Aki nagyon akarja a jót, az nevetségessé válik. Nincs rosszabb, mintha valaki tetszeni akar. Csak az idejét vesztegeti. Keresd meg, hogy mi érint meg téged, a belsődet, érted? (Legyen tánc)

 

(Tim megítélése sok mindentől függ…)

  • Ma nem akarok dolgozni menni.
  • Késhetsz pár percet.
  • Aha, és a hívások között nyomjam a fekvőtámaszokat és kocogjak a kocsi mögött? Nem, kösz.
  • Ne már! Bradford laza csávó.
  • Ha kosarazol vele, talán, de akkor nem, ha ő a kiképződ. Egyszer csinált egy bombát, és a babapúder a képembe robbant, csak a nyomaték kedvéért. (The Rookie)

 

Mind azt hisszük, hogy berohannánk az égő házba. De amíg nem érezzük a hőséget, nem tudhatjuk. (Tenet)

 

(Isi terve bevált, megkapta a pénzét és a szabadságát. Mégsem boldog. A barátnője rávilágít, mi a baja.)

  • Ossi szobája penészes. A nagyapja bűnöző, az anyja utál engem, nyilván mert egy csődtömeg. Soha nem lennék képes együtt lenni egy olyan sráccal, mint Ossi. Miért hiányzik mégis?
  • A hormonok teszik. Vagy egy érzelmi alapú, agyi metabolikus diszfunkció. Szerelemnek is hívják. Megesik, de aztán elmúlik. (Isi & Ossi)

 

(Mr. Griffin nem egy átlagos tanár. Ki már merne ilyen üzenetet hagyni az igazgatónak?)

Rendben, osztály! Mr. Griffin ma nem jön be. Az üzenet szerint, amit hagyott, börtönbe zárták, de, idézem: „nem életfogytig". (A. P. Bio)

 

(Amikor megkínálnak egy jó állással és alig hiszed, hogy tényleg te kellesz. Max komoly döntés elé kerül.)

  • Nos, a te spontán hozzáállásod és merész kreatív látásmódod pontosan az, amit hiányolunk. Persze, a csapatom jó, de hiányzik belőle a jellegzetes jobb agyféltekés tehetséged. Te tervezted a menekülőszobát az ünnepi partin, ahonnan senki sem tudott kijönni.
  • Franklin Yang idegösszeroppanást kapott.
  • Ó, igen. Aznap rúgták ki. Szerintem a menekülőszoba csak megadta a végső lökést. (Zoey’s extraordinary playlist)

 

A szeretet a leghatalmasabb erő a Földön. (Áttörés)

Tenet

Világot megmentő, időjátszmás, kémkedő, akciós.9_8tenet.jpg

A kijevi operaházat terroristatámadás éri. A különleges erők mennek be, és sikerül is a nagyobb katasztrófát elhárítaniuk. Ám a különítmény tagjait elfogják, kínozzák és neveket akarnak. Az egyikük inkább a cián kapszuláért küzd, minthogy bármit is mondjon. A halál azonban nem viszi el: a főnöke fogadja, amikor felébred. A világ szemében halott, és ez lehetőséget ad neki, hogy egy komolyabb ügyön dolgozzon. A kulcsszó: Tenet. A világban valami készül, különös fegyverek tűnnek fel, melyek az időben fordítva működnek. Egy orosz származású fegyverkereskedő közelébe kell jutni a válaszokért, a tégla az elhidegült felesége lehet. A művelet megkezdődik, és hősünk új társával, Neillel azon kapja magát, hogy a harmadik világháborút próbálja elhárítani, amit a jövővel vívnának meg.

Töröm a fejem, megpróbáljam-e elmagyarázni, hogy mégis mi ez a film. Szívem szerint azt mondanám, mindenki nézze meg maga, egymás után kétszer, és akkor talán valamit meg fog érteni belőle. Rágom már magamban két napja, de még vannak bőven kérdéseim és részek, amelyeket valaki elmagyarázhatna nekem.

Van is a filmben egy rész, amikor Neil és az ügynök – a nevét nem tudjuk meg – az időparadoxonokról beszélgetnek, és a végén Neil megkérdezi, fáj-e már a fejed. Akkor az enyém még nem fájt, de a film végére igen a válaszom. Ha csak a cselekményt nézem, kivel mi történik, és milyen szerepe van a végjátékban, a jövőben, az ok, átjött. Tudom, kivel mi és mikor, miért történik. Még azt is átlátom nagyjából, hogy melyik időben hova megy, és mit csinál, miért. Csak a nagy egész, ott vannak kérdéseim.

Csak olyasmit, hogy akit megfordítanak az időben, az hogyan zökken vissza saját magába? Megint át kell mennie a fordítón, csak most a másik irányban? Ki pénzeli majd Tenet műveleteit? Ügynökünk mégis mennyire lesz időutazó? Mert Neil már évek óta be van szervezve, és ez csak úgy lehet, ha…

Biztos, hogy újra kell még nézni, és fejtegetni a részleteket. Itt nehezebb kérdések vannak, mint a forgó eldől-e, halott-e Bruce és Alfred csak képzeleg-e, a Dunkirk idősíkjainak összeérése a fejünkben. Szeretem az okos filmeket, és ez az.

Jól keveri a kémfilm elemeket, az akciót és a sci-fit. 2 és fél óra, de nem tűnik annyinak. Ok, abba bele lehet kötni, hogy pl. a főgonosz motivációja röhejes. Ha nekem meg kell halnom, más se éljen? A jövőé viszont már izgalmasabb. Hogyan lehet menekülni az ősök által ránk hagyott tönkretett természetből? Őket még meg is értem valamennyire.

Természetesen, Nolan filmje, a látvány megint egyedi. Szintén valami olyasmi van benne, amibe belefájdulhat a fejem. Az inverz mozgás, az valami kegyetlen, ahogy kinéz a filmen. Az autós üldözésnél pl. menő, de a végén a nagy csata, ott aztán kapkodtam a fejem, hogy most mi van? Nem éreztem annyira forradalminak, mint a világ hajlítását az Eredetben, de ez is valami olyan, amiről beszélni kell és ütött.

A szereposztás… itt már jobban szenvedek. A szokott színészek közül Caine jött vissza egy jelenetre, leginkább kabalának. Nagy név, és jó színész Kenneth Branagh, ő beletette, amit lehetett és jók voltak Debickivel együtt. John David Washington, róla még nem döntöttem. Néha elhitette velem, hogy ő a mindent megoldó ügynök, néha nem éreztem eléggé szerepben. Robert Pattinson – nem tehetek róla, Edward óta nem bírom komolyan venni. Itt azért annyit elértek, hogy a végén sajnáltam Neil karakterét, ha ő magát nem is. Tulajdonképpen az ő sorsa, amit még emésztenem kell a filmből.

Vagyis, a történet és a látvány rendben, de még egy nézést minimum igényel. Ezzel együtt messze nem ez lesz a kedvenc Nolan filmem. 10-et láttam, abból ez csak a 8. nálam.

 

Tenet - 5/4 Pattinson, komolyan? Miért? A film lekötött, érdekes, de még mindig nem értem egészen.

https://www.youtube.com/watch?v=TsgIRA2x58Q

5 film, amit látnod kell

Rendezte: Christopher Nolan

f5_56.jpg5: Dunkirk – az angol sereg beszorítva várja a náci seregeket és a megsemmisülést. A kormány merész menekülési tervet eszel ki: civil hajókkal megindulnak a parton rekedtekért. Látunk fiatal katonákat, akik várják a megmentőt. Egy hajót, akik a katonákért indulnak, de a dolguk nehezíti egy lelki sérült katona. Egy pilótát, aki a végsőkig visszatartja a németeket.f4_65.jpg

4: Memento – Leonard feleségét meggyilkolták. A férfi bosszút akar állni, de olyan agysérülése volt, hogy ez cseppet sem könnyű feladat. Csak pár percnyi emléket képes az elméje tárolni. Van, hogy mire egy beszélgetés végére ér, már elfelejti, mi történt a beszélgetés elején. Üzenetekkel, tetoválásokkal igyekszik a gyilkos nyomára akadni. Extra érdekesség a film visszafelé elmesélt f3_73.jpgtörténete.

3: A tökéletes trükk – Alfred Borden és Robert Angier mindketten a legjobb bűvészek akarnak lenni a szakmában. A tanulóéveik alatt olyan sérelem éri őket, hogy örök ellenségnek esküdnek. Semmi sem szent – család, nők, a testi épségük. Borden a tehetségesebb, Angier a jobb előadó. Amikor Borden előáll egy megfejthetetlen eltűnős számmal, Angier a megszállottja lesz, hogy ő jobbat készítsen.f2_75.jpg

2: Eredet – Cobb különleges szakmát űz – álmokban ültet el olyan gondolatokat, melyek befolyásolják az álmodó döntéseit. A legújabb feladat kétszeresen komoly: siker esetén végre hazatérhet a gyermekeihez, és egy olyan elmébe kell bejutni, amely különösen védett. A helyzetet nehezíti, hogy a rendkívüli építész Cobb már nem építhet álmokból. A csapat így új taggal bővül, és Fischer feje!

1: A sötét lovag – Bruce Wayne úgy érzi, hogy Gotham új hőst kapjon, akinek nem kell álarcot sem vennie, hogy rendet tegyen a városba. A kiszemelt Harvey Dent ügyész, annak ellenére, hogy egy nőért dobog a szívük. Ám mielőtt a terv végbe mehetne, és a denevér kosztüm a fogasra kerülhetne, feltűnik a káosz nagymestere, a zseniális Joker, aki átveszi az alvilág feletti uralmat és kész teljes anarchiába süllyeszteni a várost.f1_70.jpg

süti beállítások módosítása
Mobil