Minden napra egy film

Minden napra egy film

Fülemre való

2019. szeptember 19. - BBerni86

Shakespeare megírta, és azóta újra és újra színre viszik.

A kedvenc zenéimet Rómeó és Júlia filmhez talán Nino Rota szerezte.

A hőlégballon

Menekülős, baráti összefogásos, rendszer ellen kritikát megfogalmazó.

A berlini fal, a nyugat egyre elérhetetlenebb a rossz oldalon ragadtaknak. De vannak, akik nem adják fel a szökés reményét, mert a gyermekeiknek egy jobb és szabadabb életet akarnak biztosítani. Ilyen emberek Peter és Günther is, akiknek a képzettsége is megvan egy merész terv végrehajtásához. Peter gépész, Günther ugyan 9_18a_holegballon.jpgnem tanulhatott tovább, de fizikából és gépészetből lángelme. Két év alatt, titokban egy léghajót készítenek, és a családdal együtt azzal akarnak átjutni a határ és a fal felett. Az első próbálkozásnál pár méterrel elbuknak, és a rendőrség felfigyel a lehetséges szökésre. Miközben a Stasi a nyomukra akar akadni, ők villámtempóban újra hajót építenek és szökniük kell. Ha nem mennek, börtönbe kerülnek. Mindent feltesznek egy lapra, és belevágnak.

Az élet olyan történeteket produkál, amelyeket alig lehet ésszel felfogni. A XX. században megélte az emberiség, hogy egy várost fallal választanak ketté, és nem volt átjárás a kettő között. Kelet és Nyugat nagy betűkkel különült el a modern Európában.

Berlinben mai napig beleborzongani, ahogy elmegyünk a keresztek mellett, azok emlékei mellett, akiket azért lőttek agyon, mert illegálisan át akartak kelni a Falon. Az emberek azonban találékonyak és kitartóak. Ez a film is egy szökés, valódi megtörtént eset, története, de kitalálni nem lehetne ilyet.

A film két hőse fogta magát, és léghajót építettek.

Maga ez a tény, ez az ötlet olyan erős, hogy egy időre el is vonta a figyelmem a filmtől. Szerencsére elképzelni nem tudom, hogy annyira elkeseredett legyek, hogy egy otthon varrt, alig pár drótnyi kosárban megpróbáljak a fagyos éjszakában átrepülni a határon kisgyerekekkel. Hozzátéve, hogy ki volt adva, a határon előbb lőnek, utána kérdeznek.

A film első fele szimplább. (Merjem leírni? Unalmas.) A helyzet abszurditása, a szereplők bemutatása nézeti kicsit, de csak kicsit. Eleve egy kész helyzetbe csöppenünk, az első szökésbe in medias res. Kik ők? Miért? Hogyan? Túl sok a kérdésem. Majd a balszerencse, és a vésztervek, amelyek bénák. Ahogy az amerikai követséggel próbálták felvenni a kapcsolatot, rossz volt nézni.

De a film második felére felgyorsulnak az események. A krimi, a Stasi nyomozása egyre halad előre, szorul a hurok. Nő a feszültség, miközben egy kalandfilm is bontogatja a szárnyait. Az kifejezetten érdekes volt, ahogy a semmiből újra összeraknak egy léghajót. Ahogy beszerzik az anyagot, készülnek, mindenki a saját képességei szerint bedolgozik. Ez, az összekészülés számomra még izgalmasabb is volt, mint amikor tényleg beültek a kosárba és irány a határ.

A film látványvilága korrekt. Simán bele tudtam látni az elmúlt korszakot. A ruhákba, az autókba – szörnyülködtem is a Wartburg szépségein.

A színészek számomra ismeretlenek voltak, de jónak éreztem a szereposztást. Azért, azt észrevettem, hogy a Stasi emberei idősebb, komor férfiak voltak, míg a menekülők a fiatalos, jóképű családapák csinos feleségekkel és helyes gyerekekkel.

A végét nagyon bírtam, az elején meg túl kell jutni. Egyszer érdemes rászánni az időt.

 

A hőlégballon - 5/3,5 az abszurditása és igaz volta eladja. A végére még izgalmas is a készülődés a csel.

https://www.youtube.com/watch?v=ur2QkuEl_nc

Idézzünk!

Mi az Harry? A NASA olajat talált az Uránuszon? (Armageddon)

 

  • Először jártam külföldön. Először találkoztam eltérő hátterű és gondolkodású emberekkel.
  • Mind burokban élünk, nem? Amíg ki nem törünk belőle. (Traitors)

 

(Jo apja egykori főnökétől kér meghallgatást, aki a lányt más szakterületen alkalmazná, mint amit Jo elképzelt.)

  • Nem vagyok ringyó.
  • Ugyan már! Mind ringyók vagyunk. Csak páran már tudunk róla. (Bosszú egy anyáért)

 

(Amikor egy rab is hasonlatot keres, hogy kifejezze, mennyire rossz a kitoloncolásra váró nőknek, akiket először látnak.)

  • Azt a rohadt! Mintha el lennének átkozva.
  • Mintha mind most látták volna a Kört. (Orange is the new black)

 

(Indul a vadászat a bohócra, de hőseink már az első lépéseknél is ki vannak készülve, amit mindenki érez is a saját bőrén.)

  • Mike jól van?
  • Úgy érzem, ez már költői kérdés. (Az, második fejezet)

 

Tudod, mi a legnehezebb, ha író vagy? MINDIG. Az első olvasó. Engedd meg magadnak a kritikát. (Sierra Burgess is a Loser)

 

(Gyurinak fáj a foga, de fél a fogorvostól, így minden mással próbálkozik, mint elmenni orvoshoz.)

  • De úgyis gyalog megyek.
  • A városba?
  • Nem, csak ide Janóhoz.
  • De Janó állatorvos!
  • Igen, de nekem meg állatira fáj, és tőle nem félek. (A mi kis falunk)

Az

Második fejezet

Baráti társaságos, leszámolós, félelmekkel szembenézős, misztikus.9_17az.jpg

27 év telt el, és Derry városába visszatér a félelem. Krajcáros feléled, és újabb gyermekekre feni a fogát, miközben nem felejtette el a kölyköket sem, akik legutóbb elüldözték. Bosszúra szomjazik. Az egykori Vesztesek elmenekültek a szülővárosukból. Ki jobban, ki rosszul él, nem is sejtve, hogy sok kínjuk abból fakad, amit elfelejtettek. Az otthon maradt Mike hívja őket vissza: teljesítsék az esküjüket! Visszajön a sikeríró Bill, a vezető humorista Richie, a boldogtalan házas Beverly és a jó pasivá érett Ben, a továbbra is hipochonder Eddie. Csak Stan nem jön, aki öngyilkos lett. Vissza kell szerezniük az emlékeik, majd szembe kell szállniuk a bohóccal, aki még mindig képes a legnagyobb félelmeiket életre kelteni. Ha nem tudnak összefogni, ha meginognak, ez a menet a Bohócé lehet.

Tudom, hogy nem lenne szabad nagyon várnom egy filmet. Az esetek döntő többségében csalódok, mert a kész film nem tud felérni az elvárásaimmal. Mégis. Az második fejezete nagyon várós volt nálam. Az első részt nagyon szerettem, és a másodiknak nagyon eltalált lett a reklámhadjárata is. Jobbnál jobb poszterek jöttek ki sorba, a trailer is tetszett, kellemesen beharangozták az egész projektet.

Arról nem is beszélve, hogy Stephen King is elvállalt benne egy nyúlfarknyi szerepet! Pedig King ismert arról, hogy a legtöbbször ki nem állhatja a regényei mozgóképes verzióját. Most kivételt tett, és eladott egy biciklit a film azon szereplőjének, akiben leginkább felfedezhető King saját alakja. (Bill is olyan regényeket ír, mint King igaziból.)

Mégis, a végeredményt látva lefelé görbül a szám széle. Nem is tudom, mennyire kezdjem el sorolni, mi minden nem tetszett. Tudok mondani jó dolgokat is benne, de a csalódás miatt a panaszaim érzem most erősebbnek.

A legnagyobb gond, hogy most nem voltak olyan ügyesek a cselekménnyel. A film első felének nagyja a múltban játszódik visszaemlékezésekkel, teljesen feleslegesen. Epizódokat látunk Krajcáros vs. Lúzerek menetekből, amelyek meg sem közelítik, amit az első részbe belepakoltak. Értem, nem akarták elengedni a gyerekszínészeket, és fel kellett tölteni a filmet cselekménnyel is, de ez nem csak felesleges és unalmas volt, nem is adott semmit az élményhez.

Helyette szívesebben néztem volna, hogy tette tönkre az életük a trauma, amire nem is emlékeznek. A hétköznapi horror, ami King ereje. Ezt viszont alig láttuk, egy mini jelenetet kaptak, és már ugrottunk is a múltba. Pedig ennek a felnőtt Lúzerekről kellett volna szólnia!

Azért továbbra is hálás vagyok, hogy mellőzték az eredetiben benne levő szexet, de nem találtam ötletesnek a módszert, amivel végül Krajcáros ellenfelei lesznek.

A színészek, akik így is végignézették velem. Sztárokkal pakolták tele, és el lehet mondani, hogy a gyerekszínészek és a felnőtt énjeik is ismerősek lesznek a nézőknek. Mégse őket emelem ki, hiába vannak köztük nagy kedvenceim is. Hanem Bill Skarsgard bohócát, messze neki van a legnagyobb jelenléte/hatása a filmen. A maszk is, de a tekintete…

A film a végére lesz az, aminek lennie kellett volna végig. Felnőtt Lúzerek vs. Krajcáros.

Hagyom kicsit ülepedni az élményt, még emésztem. De azt hiszem, később se ér az fel 1-vel.

 

Az – Második fejezet - 5/3,5 a látvány korrekt, a színészek és karakterek nagyon rendben, de a sztori kevés lett.

https://www.youtube.com/watch?v=xTA71J44V2I

5 film, amit látnod kell

Sport vol.4.

f5_18.jpg5: A Tűz óceánja – Frank Hopkins megfáradt amerikai, aki túl sok borzalmat látott a háborúban. A megélhetését lovas rendezvényekből, versenyekből fedezi. Most lehetősége nyílik a Tűz óceánján részt venni, egy nagyszabású afrikai versenyen. Ám nem csak a gyilkos időjárással és a vetélytársakkal kell küzdenie, belekeveredik állami ügyekbe is.f4_19.jpg

4: Én, Tonya – Tonya Harding kiskorától kivételes korcsolya tehetség. Proli és közönséges anyja mindent meg is tesz, hogy bajnokot faragjon a lányából. Tonya azonban rosszul választ férjet, a karrierjét pedig akadályozza származása, ami a zsűri szemét csípi. Tonya azonban nyerni akar, ha ehhez el is kell töretnie a legnagyobb vetélytársa lábát.

f3_19.jpg3: Mélyütés – Billy Hope bajnok volt, a boksz egyik állócsillaga. Mellette szerelmes férj és egy helyes lány édesapja. Amikor egy tragikus estén elveszti a feleségét, Billy összeomlik. Mindent elveszít: karriert, vagyont, a lányát. De eljut arra a pontra, ahonnan már nincs lejjebb. Ahol feláll, küzd, és nem csak a bajnoki címét, de a lányát f2_18.jpgis vissza akarja kapni.

2: A nagy csapat – elhunyt férjétől az egykori showgirl örököl egy baseball csapatot. Mivel utálja a várost, költözni akar, de ehhez meg kell felelnie a záradéknak. A meccsek látogatottságát nagyon le kell vinni. Így a legproblémásabb, szerencsétlen játékosokból verbuvál csapatot. Amikor mégis nyerni kezdenek, szabotálni f1_14.jpgkezdi őket, de a csapat csak azért is nyerni akar már.

1: Emlékezz a Titánokra! – 1971, egy középiskolában a football csapat vezető edzőjének egy színes férfit választanak. Ő mindenkit kiakaszt, amikor a hagyományokkal szembe menve egy etnikailag vegyes csapatot állít össze. Küzdenek kívül és belül a rasszizmussal, de a kemény munka lassan igazi csapatot farag belőlük. Többé nem feketék és fehérek, hanem Titánok. Akiket a bajnokságban mindenki le akar gyűrni, ők azonban nem adják fel.

Clara

Csillagászatos, felfedezős, szerelembe esős, gyógyulós.

Dr. Isaac Bruno egykor szépreményű kutató volt, mára azonban beleundorodott az emberekbe és az oktatásba is. Egy szenvedély tartja életben: a hamarosan kilövésre kerülő teleszkópnak esélye van a földön kívüli élet meglelésére, és Isaac már most olyan bolygókat keres, ahol érdemes lesz kutakodni. Az iskolában a viselkedése miatt felfüggesztik, de a munkával nem áll le. Asszisztenst keres, de csak egy jelentkező akad. A fiatal Clara, 9_16clara.jpgakinek se végzettsége, se képzettsége, de kell neki egy hely, ahol meghúzhatja magát. Isaac befogadja, és ketten erednek egy lakható bolygó nyomába. Közben a lány mellett a férfi újra felfedezi az élet szépségeit, szerelembe esik, és képes lesz feldolgozni a tragédiát, ami 2 éve tönkretette az életét. De a lánynak is van egy titka, ami mindent összezúzhat, újra.

Romantikus sci-fi, nem éppen az én zsánerem. A szereposztás sem éppen a kedvemre való, de valamiért mégis nekikezdtem ennek a filmnek. A vártnál jobbnak találtam, de még így sem éreztem annyira jónak, hogy egyértelműen jó filmnek tudjam nevezni.

A története alapja érdekes. Az emberiség fejlődik, egy eddiginél fejlettebb eszközzel lehet keresni a Földön kívüli életet. Ez a szenvedélye a film hősének is. Sokáig nem értjük miért, de aztán a film elvezet a gyökerekhez is. Amitől kezdve ez már nem is sci-fi, hanem emberi dráma. Mert nem azért lesz fontos, hogy van-e az emberen kívül más értelmes lény a világegyetemben, hogy tudományosan fejlődjünk vagy növeljük az ismereteink, hanem a félelmek miatt. A tudatért, hogy nem vagyunk egyedül. Hogy az élet több és sokszínűbb, mint amit elképzelni bírunk. Az ember nem szeret egyedül lenni, és ezzel meglesz a tudat, hogy vannak mások is.

Isaac tragédiája fájdalmas, de nem igazán értettem, hogy miért pont az idegen lét felfedezésével akarja igazolni, hogy elvesztette a kisbabáját. Attól miért lesz értelme a baba alig volt életének, hogy nem az ember az egyedüli értelmes lény? Ezzel nem igazán tudtam mit kezdeni, és a film sem magyarázta meg kielégítően.

A továbblépés, aminek Clara volt az eszköze és indoka sokkal megfoghatóbb. Azt elhitették, hogy a lány személyisége megfogja annyira a férfit, hogy elkezdi feldolgozni a fájdalmait. Hogy túl tud lépni a bánatán és a felesége elhidegülésén is. Annyi erőt kap tőle, még talán hitet is, hogy egy újabb tragédiát is képes lesz elviselni.

Határozottan Clara az érdekesebb karakter, ha inkább Isaac is van a középpontban. A lány nagyon titokzatos, és a film végéig megmarad körötte ez az aura. Két csavar is van vele kapcsolatban: az egyiket nyíltan kimondják, a másikat csak a sorok közül lehet kiolvasni. Az, hogy miért nem mer senkihez kötődni, és miért éli annyira intenzíven az életét, a vége ismeretében nagyon érthető. A sorok között levő sci-fi, hogy mi is volt ő igazán, már túlzás volt nekem. Bár lehet, hogy csak belemagyarázom, de különben nincs értelme annak, amire a végén utal a férfinak. Bocs, ezt csak akkor értitek, ha láttátok.

De a film annyira romantikus dráma, hogy az egyetlen érdekes csavart nem akarom elmesélni. Akkor miért néznétek meg a filmet?

Mert egyszer érdekes megnézni, még ha hozzám hasonlóan rühellitek is Bellisariót.

 

Clara - 5/3,5 nem nyálas, de eléggé fájdalmas románc. A színészeket bírtam, a végső csavart nem.

https://www.youtube.com/watch?v=ui72E6N0B7M

Miután

Szerelmes, erotikus, egyetemi, életet megváltoztatós.

Tessa a tipikus jó kislány, aki mindent megtesz, hogy megfeleljen az őt egyedül felnevelő anyjának. A könyvek szerelmese, de kész közgazdaságot tanulni. Még mindig gyerekkori barátjával jár, akivel puszinál tovább nem jutottak. Szolid, naiv lány, aki az egyetemen is igyekszik önmaga maradni. Ám a szobatársa révén megismeri az 9_15miutan.jpgangol származású, szexi és nagyon problémás Hardint. Bár másként látják a világot, angolon perzselő vitákat folytatnak, tagadhatatlan köztük a kémia. Amikor Hardin elkezdi az érzékenyebb oldalát is megmutatni a lánynak, Tessa egyre jobban elveszik. Képes lesz félredobni mindent, hogy kockára tegye a szívét? A döntés lassan már nem is rajta áll, mert az érzelmeit képtelen visszafogni.

Regényből lett, így nem tudom megállni, hogy ne mondjak pár szót az eredeti kötetekről. Tini soft pornó, amiben egy lényeg van: a szerelmi szál. A szereplők vonzódnak, veszekednek, ágytornáznak. Más nagyon nincs is benne. Ráadásul rajongói kötet is, a szerző a kedvenc popsztárjáról mintázta a hősét. Nagy siker lett, de máig nem értem miért. Igénytelen, nyálas és túlzottan erotikus.

A film ehhez képest visszafogott lett. Ugyan minden percét áthatják a szexuális energiák, és nyugodtan lehet romantikus filmnek mondani, de messze nem olyan fájdalmas élmény, mint a regények voltak. Ez nem jelenti, hogy jó film lenne, de a regényhez képest pozitív csalódásként éltem meg.

Finomítottak a szereplőkön, főleg Hardin lett emberszerűbb. A regényben lázadóbb és a lányokkal durvább húzásai vannak. Tessa kapcsán itt arra fogad, hogy magába bolondítja, majd dobja. A regényben a szüzessége volt a fogadás tárgya, és a véres lepedőt is mutogatta Hardin. Mondjuk, nem is csodálom, hogy ezt a filmen finomították. Tessa viszont ugyanaz a naiva, aki a regényben is.

Gáz, ha nagyon a szürke 50 jut erről eszembe? Eleve a kiélt, szexi és gazdag srác és a minden téren naiv hősnő szerelme onnan ismerős alaptéma. Tessa teljesen olyan, mint Ana volt. Még a színésznők is hasonlítanak, akik játszották őket.

De a Miután egy ponton nagyon ráver a Szürke filmekre. Itt nem csak erőltetik a szexi légkört, összehozták. A lassítottan mutatott vágyakozó pillantások, mozdulatok, összekapcsolódó tekintetek. A két színész között tagadhatatlanul nagyobb a kémia, mint volt a másik filmben. Ha ugyan értelme nincs, de hitelesebb itt az egymásra kattanás.

A történetről nem sok értelme van beszélni. A sémák szerint felvett románc. A kezdeti vonzalom és ellenszenv kombináció nagy szerelemmé és szenvedéllyé érik, ami egy ostoba hiba miatt meginog. Mindenki szenved, majd jön a nagy gesztus és a békülés. Pontosabban, a regény 2. kötetében jött a békülés. A filmen nem látjuk, de van egy elég erős ráutalás a film végén – kellett is, mert ha nincs folytatás, nem lett volna happy end. Így megoldották.

Sztárokat szerintem nem avatnak ezzel a filmmel, nem játszani kellett benne. Csak szépnek lenni és vágyakozó pillantásokat vetni, meg csókolózni.

Különben lesz folytatás is, már feltűnt a színészek adatlapján. Vagyis, könnyen lehet, hogy a sorozatba tartozó minden kötettel ismerkedünk filmként is.

 

Miután - 5/2 csak egy erotikus töltetű lánymese, amiben a szereplők szexin méregetik egymást végig.

https://www.youtube.com/watch?v=ZaI7R6g9KQ8

Traitors

1. évad

Kémkedős, kosztümös, szerelmes, árulós.

Feef angol lány, aki nagyon azt akarja, hogy számítson az élete. Szereti a kalandokat, a pörgést és a férfiakat. A háború alatt egy amerikaihoz került nagyon közel, bár tudja, nincs jövője Peterrel, akit feleség és két gyerek vár haza. De búcsúzóul beajánlja a főnökéhez, aki kémkedéssel foglalkozik. Az amerikaiak attól tartanak, a náci veszély elmúltával a kommunistákkal kell a következő harcot megvívni. Rowe ügynök meggyőződése, hogy a kabinetbe beépítettek egy orosz kémet. Feef lehet az embere arra, hogy a nyomára bukkanjon. A lány eleinte lelkesen veti bele magát a munkába, de ahogy szerelmes lesz egy szocialista politikusba, Hugh-ba, ahogy egyre nagyobb áldozatokat kell hoznia, már szívesen kiszállna.9_15traitors_1.jpg

Bár nem a BBC hozta össze, de az angol sorozatokat idézi meg a Traitors. A témája, a szereposztása és a kivitelezése is olyan, hogy eszembe juttatta a BBC-n látott kosztümös szériákat.

A cselekmény látszólag egyszerű, de aztán a 6 rész alatt egyre bonyolítják a szálakat. Onnan indulunk, hogy Feef ártalmatlanul adatokat gyűjtöget, miközben egyre közelebb kerül a bátyja egyik barátjához, aki éppenséggel bekerült a parlamentbe és politikai pályát építget. De aztán elkezdjük átlátni, hogy mindenki mennyire csúnyán játszik. Mindenki átver mindenkit, és az a ritka szereplő, akinek nincs sötét titka vagy titkos üzelmei.

A kémjátszmák nézetik végig a sorozatot, ha a végére már forogni is kezdett attól a gyomrom, mennyire mocskos a titkos alkuk és játszmák világa. Nem maradhat senki ártatlan és tiszta, pokoli ez a világ. Gyakran igazi cél nélkül, mintha csak azért lenne ilyen a rendszer, hogy akik benne vannak, kiélhessék magukat.

Hiányoltam, hogy jobban megértsük a szereplők hitvallásait. Esetleg pár szóban egyik másik kifejti, miért abban hisz, amiben, de egyik oldalt sem mutatják meg nekünk hitelesen. Arra utalnak, hogy az amerikaiaknak a gazdasági érdek az első. Hogy a sok kiábrándult, sokat szenvedett angol az egyenlőség eszméjébe akar menekülni. (Bennem fel is merült egy sor, amit a szocializmus és oroszok kapcsán hallottam az egyik Netflix sorozatban. Egyenlőségről beszélnek, de diktatúrára gondolnak. Itt ezt az arcát még nem mutatta meg Sztálin.)

A karakterek a sok titkuk, a korábban és jelenben elkövetett bűneik miatt nem is váltottak ki belőlem szimpátiát. Feef esetében utáltam, ahogy egyik férfitól ment a másikig – az kifejezetten durva, ahogy az egyikkel hentereg, míg a másikat kutatja. Hugh is cipel egy háborús traumát, de nem mutatták meg eléggé, hogy felmérjük. Tényleg csak a halott barátját lopja, vagy ez már belső meggyőződés? Rowe olyan mocskos eszközöket használ gond nélkül, hogy valósággal utálni lehet. A végére már szinte a kémet sajnáltam, de persze nem árulom el, ki volt. Neki tragikus véget talált ki a sorozat.

A színészek és játékuk még tetszett is. Luke Treadaway szépen kinőtt a gyerekszínész cipőből, Matt Lauria gyámoltalan képe ellenére lazán hozta a szívtiprót. Keeley Hawes lopta a műsort, sokkal erőteljesebb jelenléte volt, mint a főszerepet játszó Emma Appletonnak.

Kinézetre is korrekt, kosztümös széria volt ez.

Bár a vége nagyon lehangolt, nem bánom, hogy láttam. Voltak jó pillanatai.

 

Traitors - 5/3,5 korrekt látványvilág, hangulata van a sorozatnak. De ahova minden kifut lehangoló.

https://www.youtube.com/watch?v=5eCW3vdEPLo

SpoilerZóna

- Kurszk

Az oroszok addig húzzák-halasztják az angolok beengedését a területre és a hajóhoz, hogy mire lemennek és belátnak, már mindenki halott. Természetesen a propaganda nem engedi meg, hogy ezt nyíltan bárki is kimondja. Mikhail utolsó levele még célba jut, a neje ezt olvassa fel a búcsúztatóan.

1_52.jpgAz orosz tábornok kezet akarna fogni a halottak gyerekeivel a búcsúztató után. Pont Misha lenne az első, Mikhail fia. A gyerek nem fogja meg a férfi kezét, még csak rá sem néz. A többi gyerek utánozza, lehet látni a tábornokon, hogy most fogja fel, mennyit ártott ezeknek a családoknak, és micsoda szégyen, amit művelt.

A végén látjuk anyát és fiát elsétálni.

- Támadás a Fehér Ház ellen 3.

Mike végez volt katonatársával, és sikerül beszélnie az elnökkel is. Ő emlékszik rá, hogy Mike mentette meg az életét, így a férfi tisztázva lesz a  vádak alól. 2_2.jpegAz elnök helyettesét nyilvánosan nem lehet számon kérni, de az elnök személyesen rúgja ki. Mike lesz felkérve a biztonsági szolgálat vezetésére. Otthon is rendeződnek a dolgai: az apja megígéri, hogy rendszeresen eljön majd, többet nem lép ki az életéből.

- Bosszú egy anyáért

3_58.jpgJo már végzett az ápolónővel, mintha kigyulladt volna a háza, és bent égett volna. Megölte az apja terrorista főnökét, és a saját barátját is, aki túl sokat tudott róla. Az igazgatón úgy akar bosszút állni, hogy a fiával végez. A sráccal álnéven járni kezd, de pont ez lesz a veszte. Igazi érzelmei kezdenek lenni - meg is kéri, szökjenek el együtt. De a srác nem akarja hátrahagyni az anyját. Jo be is kattan, készül megölni őt. Az érkező igazgatónő sem tudja lebeszélni, de a rendőrség közbe tud lépni. Jót agyonlövik, anya és fia együtt zokognak megtörten.

süti beállítások módosítása
Mobil