Minden napra egy film

Minden napra egy film

Első gyilkosság

2018. november 08. - BBerni86

Apa-fiás, bankrablós, túszejtős, váltságdíjas.

Will sikeres nagyvárosi pénzügyi szakember, egy orvos feleséggel és egy 11 éves kisfiúval. Danny okos kölyök, de az iskolában rendszeresen megveri egy erőszakos osztálytársa. Will segíteni akar neki, ezért hétvégére felpakolja a családot, és visszamennek a szülővárosába, ami egy kis erdei városka a hegyekben. Szarvasra vadászni indul a fiával, ám a szarvas helyett két férfiba botlanak, akik veszekednek, majd az egyik lelövi a másikat. A gyilkos felfigyel a jelenlétükre, Will kénytelen önvédelemből végezni vele. De a férfiról kiderül, hogy rendőr volt. A meglőtt elso_gyilkossag.jpgférfit magukkal viszik, akit Laura lát el. Ő magához térve túszul ejti Dannyt, és Willnek kell begyűjtenie az elrabolt pénzt, elvinni neki a fiáért cserébe. Az apa dolgát nehezíti, hogy senkiben nem bízhat, hiszen a rablásban rendőrök is részt vettek.

Nem szomorú, amikor egykori világsztárok olcsó pénzre váltják a tehetségük? Bruce Willis tipikusan olyan színész, aki a nyolcvanas-kilencvenes években a legnagyobbak között volt, ma pedig nagy rutinnal és unottan megy játszani olyan B filmekbe, amelyek moziba nem is valók, mehetnek egyszerre a tévébe.

Ilyen film az Első gyilkosság is.

A cselekménye, annak ellenére, hogy megpróbálnak bele csavarokat is beletenni, nagyon egyszerű. A rabló, akiről kiderül, hogy ő is egy átverés áldozata, túszul ejti a gyereket, akit az apja igyekszik visszaszerezni. Kiszámítható mozdulatokból áll az egész, amiben az okoz csak némi feszültséget, hogy mennyi rendőr és szereplő korrupt.

Próbáltak bele több eseményt tenni, hogy pörgessék a cselekményt, de nagyon soknak semmi értelme. Amikor pl. elrabolják Laurát. Nem kezdenek vele semmit, nincs megindokolva az sem, miért vitték el. Plusz, nagyon úgy tűnt, hogy a rablásban részt vevők még csak nem is kommunikálnak egymással, mindenki összevissza magában intézkedik, aztán ki is sül ebből egy nagy káosz. Arról nem is beszélve, hogy Will szüleinek történetére utalgatnak, de annyira értelmetlenül, hogy nem lehet kivenni, mi és miért történt. Volt egy első rész, mondjuk, a Nulladik gyilkosság, amit nem láttam?

A film végét is furcsának találtam. A főszereplő család megkapja a boldog véget, de különben hullnak az emberek. És nekem nagyon életidegen volt, hogy Will két embert is agyonlő a filmbe, de semmi érzelmi hatást nem látszik rajta, noha először ölt embert. Vagy, a fia. Danny összebarátkozik Levivel, a férfi tulajdonképpen a gyerekért áldozza fel az életét, amit Danny végig is néz, és még csak el se sírja magát? Érzelmileg nagyon kevés van a filmben.

Mintha az lenne a lényeg, hogy az olcsó akciójeleneteken gyorsan végigfussunk, és az nem fontos, hogy közben mennyire hitelesek a karakterek.

Mivel a karakterek vázlatosak, még Danny és Levi vannak leginkább kidolgozva, nagy színészi játékra se lehet számítani. Bruce Willis láthatóan csak jelen van, néha megmozdul, és felveszi a fizetését. Hayden Christensen jobban igyekszik, hiába, őt nem adja el a neve. Rajtuk kívül más ismerős arcra nem bukkantam a filmben.

Ahogy említettem, az akciók is tévéfilmesek, semmi látványelem.

Egyszer meg lehet nézni, de nem különösebben szórakoztató, csak háttérzaj.

 

Első gyilkosság - 5/3 kiszámítható, olcsó akciókkal, minden színész nagyon rutinból játszik. Csak tévés szint.

https://www.youtube.com/watch?v=t719hhEdWJc

The other site

Katwe királynője

Tim Crothers egy ugandai sakkozónő életén keresztül mutatta be, milyen nehézségekkel kell megküzdeni az ország szegényeinek. A történetet a Disney filmesítette, és most magyarul is olvasható a regény, amiből a film készült. Minkettő alkotás, film és regény is, a Katwe királynője címet viseli, utalva a sakkra és a nyomornegyedre is, ahonnan a főszereplő származik.

Sing Street

Kamaszos, utat keresős, bandát alapítós, szerelmes.singstreet.png

Conor életében több krízis érkezik meg egyszerre: a szülei rengeteget veszekednek, a bátyjával már azt várják, mikor jelentik be a válást. Mivel az apja elvesztette az állását, iskolát is kell váltania, egy szigorú katolikus iskolába kerül, ahol a papok is kemények, és egy erőszakos diák is rászáll a fiúra. De akkor megpillant egy gyönyörű lányt, akit azzal a trükkel ismerne meg, hogy a zenekara klippet forgat, és kellene bele egy lány is. Raphina megénekelteti a srácot, majd megadja neki az elérhetőségét. Conor már csak egy banda kell, és pár szám se ártana. Az iskolatársai segítségével megalakul a Sing Street, a bátyja útmutatásával pedig készülnek a saját dalok és keresik a stílusuk. De abban a korban, Írországban hamar fel kell nőni, és az álmok helyett szembenézni a realitásokkal.

Néha panaszkodom, mert egyes filmek nálunk nem kaphatóak, nem nézhetőek. Kicsit ebbe a kategóriába tartozik a Sing Street is. A mozik bemutatták még 2016-ban, de az óta semmi nincs a filmről. Tévé se adta le. Komolyan sajnálom is, mert ez egy jó film, és megérdemelné, hogy az is megnézhesse, aki nem tudja angolul érteni.

A történet sok zsánert kever, és most kicsit többet is, mint a rendezőtől korábban megszokhattunk. John Carney romantikus, zenével is foglalkozó filmeket csinál. Ez volt a Once esetében, de a Szerelemre hangszerelve is egy kellemes, zenés, romantikus film volt. A Sing Street is zenés, romantikus, de mellette egy coming of age mozi is, amiben egy fiatal srác elkezd felnőni, miközben kapunk egy élet- és hangulatképet is a nyolcvanas évek Írországáról. Szórakoztat, de az ember agyát is mozgatja, érzelmekre is tud hatni.

A fő szál Conor szerelembe esése, ami majd inspirálja a zenélést, amivel együtt a saját identitását is keresi a fiú. Nagyon bírtam, ahogy leképezte a külsejében és a viselkedésében, hogy éppen milyen zenéz hallgatott. Kereste magát. Közben írták a dalokat, klippeket forgattak, és lassan ez lett a fő szál. Egy hangulatos, színfalak mögé belesős zenész film.

Remekül el vannak találva a cselekményszálak és súlyozásuk. Kapunk iskolai szálakat, a szerelmi szálat, a családi szálat, és a baráti kapcsolatok alakulását a zeneszerzés mellett. A háttérben ott van, milyen volt az élet akkor Írországban. Egyiket sem éreztem túl soknak, és mindettől lett annyira változatos a cselekmény, hogy egy percre nem untam a filmet.

Zenés filmet, milyenek a zenéi? Fentebb emlegettem már a rendező két korábbi filmjét. Ha azoknak a zenéje tetszett, ez is fog. Érezni belőle a nyolcvanas évek hatásait, hiszen a srácok zenéjében megmutatkozott annak a sztárnak a hatása, akit éppen hallgattak, de ez is csak jót tesz neki. Friss, kamaszfilmes, de benne van a tiszteletadás a korszakkal szemben. És nagyon kis ötletes, hogy egy kamerával, némi ötlettel, mire nem képesek a fiatalok. Retró, visszaemlékezős hangulatba is hozhat, de ez cél is volt, így ezért is jár a piros pont.

Once után újra ismeretlenebb színészeket szerződtettek, és nagyon szépen hozzák a karaktereiket. Van, aki 2016 óta ismertebb arc is lett. Aiden Gillen Trónok harca fontos mellékszereplő lett, Jack Reynor építgeti a karrierjét, ahogy Lucy Boynton is. De a Sing Street tagjai, akiket az óta se láttam semmibe, itt hitelesek és jók.

Szíve van ennek a filmnek, hangulatos, miközben benne van a korszak hangulata is.

 

Sing Street - 5/5 a története egyszerre kellemes kamaszfilm, de drámai is, zenés, felnövős, társadalmi.

https://www.youtube.com/watch?v=jYk2Vx1z6lk

Idézzünk!

(Carl a sikeres felvételihez nem tud eleget semmilyen tárgyból, de a barátnője talált egy kiskaput. Itt lesz sikerélmény bőven.)

  • A másik lehetőség a hátrányos gyermekkora irányuló tanulmány. Igennel vagy nemmel kell felelned, és minden rossz dologért, amit átéltél, kapsz egy pontot. Kezdjük! Gyakran előfordult, hogy kiskorúként egy felnőtt, vagy szülő csúnyán beszélt veled, inzultált, vagy megalázott?
  • Igen.
  • Melyik igen?
  • Mind a négy.
  • Az négy pont, Carl.
  • Végre egy teszt, amin jól szerepel.
  • Előfordult, hogy kiskorúként olyannal élt, aki ivott, alkoholista volt, vagy drogozott?
  • Én magam is használtam és adtam el drogot.
  • Szuper, ez még két pont. Kiskorúként vesztette el valamelyik szülőjét azért, mert elváltak, otthagyták, vagy meghaltak?
  • Mindhárom.
  • Carl, nagyon sanyarú sorsod volt! Rohadt jól megírjuk ezt a bemutatkozót! Könyörögni fognak, hogy oda járj.
  • Egyszer beraktam egy nyuszit a mikróba.
  • Remek! (Shameless)

 

(A máguslány családja útra kel, szomorkodik, és harcostársa nem éppen a vigasztalás mestere.)

  • Valamennyire átérezem, ami téged gyötör. Sajnálom, de most küldetésünk van. Annyit tehetek, hogy megóvlak, így utána újra láthatod a családod.
  • Ezt nevezed te bátorításnak?
  • Vagy téged megölnek, őket felfalják az erdőben, úgyhogy felesleges bárkinek is szomorkodni. Jobb? (Castlevania)

 

(Darwin a galambok tanulmányozása közben tett nem egy idézhető megállapítást.)

A természet az erősebbet választja ki, az ember a jobb külsejűt. (Teremtés)

 

(Az egyik unokaöcs szeretne egy nyugodt estét, játékestet szervez, nem sejtve, mit szabadít ezzel magára.)

  • Játék este! – Dagobert bácsi lelkesen készülődik és mindenkinek mondja a hírt.
  • Készen álltok egy pihenéssel teli estére? – az unokaöcs elégedetten fordul a házvezetőnőhöz és inashoz.
  • Tudod milyen versengő, amikor a legjobbat akarja nyújtani az ellenségeivel szemben? A játék estéken mi vagyunk az ellenség – fűzi hozzá a házvezetőnő.
  • Csapattársak, mindenki! – Dagobert már lelkesen megragadja Donaldot, majd odasúgja neki: - Ha veszítünk, kihúzlak a végrendeletemből.
  • Benne vagyok a végakaratodban? (DuckTales)

 

(Francis átgondolta az életét, változtatnia kell, de még megerősítést keres.)

  • Nem vagyok túl öreg az elvonóhoz?
  • A drogokhoz vagy az. (A jótevő)

 

(Renée az új állásában összefut a főnök helyes öccsével, akit rég távolról csodál.)

  • Nos, Grant, észrevettem a Page 6-ben, hogy gyakran fotózzák le, miközben issza ezt a préselt, zöldséglé-mix 1.5-t, igaz? Így mindenre készen hoztam, hátha egyszer bejön.
  • Köszönöm.
  • Szívesen, Grant LeClaire.
  • Szóval látott ilyennel a kezemben, és vett csak az én kedvemért?
  • Brazil modellekkel is láttam már, de sajnos ők nem férnek be a hűtőbe. (Túl szexi lány)

 

(Davos és segédje a leszámoló hadjárat közben.)

  • Harapnunk kellene valamit, ismerek egy helyet, ahol remek borjú rollatinit készítenek, mesés szarvasgomba-mártással.
  • Nem eszem húst. Állatokat ölni a húsukért becstelen.
  • Hát persze! Egy szimpla vega vagy, aki embereket gyilkol. (Iron Fist)

 

(A mágus fogságba vetette ugyan a tábornok kinevezett emberét, de azért a látszatra még ad. Mintha tárgyalnának.)

  • Már elmúlt 9 óra. Elnézést a késésért!
  • Csak öt perccel.
  • Szóval, mi a probléma?
  • Eltávolított a küldetésből.
  • Nyugtázva. Folytassa!
  • És fogságba vetett.
  • Értem! Más valami?
  • Bár… Nem. Ez a kettő a leglényegesebb.
  • Köszönöm. Az észrevételei nagyon fontosak. (The dragon prince)

 

(Tom nagyon nehezen viseli, hogy a készülő regényből sokat kell húzni. De irodalmárhoz méltóan szidalmai is irodalmaik.)

Hála az égnek, hogy Tolsztoj nem találkozott veled! Most lenne egy regényünk, Háború és semmi! (Genius)

Sötét folyosók

Kamaszos, magániskolás, különleges képességes, veszélyeztetett.

Kit 17 éves és problémás, az anyja már nem tud mit kezdeni vele. Az apja halála óta a lány kezelhetetlen. Utolsó lehetőségnek tűnik madame Duret iskolája, ahol tehetséggondozás zajlik, és hajlandó a lányt is felvenni. Kit nagyon nem akar menni, de az anyja nem hagy neki választást. Ott aztán sorra érik a kellemetlen meglepetések: nincs semmilyen technika, a telefonját elveszik, nincs net se. Állandóan félhomály van. Különösek a tanárok, akik irodalmat, festészetet, zenét és matematikát tanítanak nekik. Diák meg csak 5 van. Kit érzi, hogy valami nem stimmel – hirtelen megtáltosodnak. Aki megbukott matematikából, most megoldhatatlan matematikai rejtélyt old. Kit, aki alig pötyögött a zongorán, zenét szerez. A fiatal zenetanára és Veronica lehet a szövetségese, ha rá akar jönni, mi folyik itt, mielőtt utoléri őt is a többieket elnyelő őrület.sotet_folyosok.jpg

Louis Duncan sikeres ifjúsági szerző, akiben még az is megvolt, hogy saját régi sikereit modernizálja, és újra kiadja. Egy másik ifjúsági sikerszerző, az Alkonyattal világhírű Stephanie Meyer karolta fel a Sötét folyosókat és neki köszönhetően készült belőle ez a film.

Ami nagyon erősen indít. Titokzatos, rejtélyes, de jól illik az ifjúsági zsánerbe. A problémás lányok érkezése, bemutatása, a románc lehetőségét pedig a fiatal zenetanár rejti, aki helyes is, remekül zongorázik és még cuki francia akcentusa is van. Majd egyre árnyalódik a kép, ahogy elkezdik nem csak sejtetni, de mutatni is, mennyire baljós maga az épület és az is, ami benne folyik.

Még a film is jól megfogja, ahogy a lányokon elhatalmasodik valami őrület, aminek mesterművek az eredményei, de ők fizetik meg az árát. A film a hangulatával ijeszt, nem kell a jump scream elem sem hozzá, hogy frászt hozzon az emberre. Ok, egyszer van nagyon tipikus jump scream elem is, de itt annyira jól időzítették, hogy tényleg ijesztő, és nem csak mosolygok rajta jó előre.

A gondok a film utolsó részével vannak, amely lényegesen eltér a regénytől is. Valahol értem, akciót akartak bele és gyors történéseket, de nekem nehezemre esik megemészteni azt a gyors zárást, és ahogy zártak. Talán annak jobban fekszik, aki nem olvasta a könyvet, de szerintem még nekik is túl gyors lesz és eltúlzott.

A film minimál díszlettel, helyszínnel forgott, de cserébe az iskolának megvan az a horror hangulata, ami a történetben is benne van. Nem kellett bele nagy effektek, a végét leszámítva látványos jelenet sincsen, mégis működik és látványra is jó a film. Kifejezetten tetszett, ahogy a szellemalakok lebegtek, vagy, ahogy a háttérben lebegtek.

A casting már problémásabb szerintem. Uma Thurman nagyon könnyeden kirázza a madame figuráját az ujjából, a fiát játszó Noah Silver pont azt hozza küllemben, ami a szerepéhez kellett. De a lányok… AnnaSophia Robb nekem fiatal Carrie-ként ismerős, így itt öregnek éreztem a színésznőt egy 17 éves szerepére, látom rajta, hogy közelebb van a 30-hoz, mint a 17-hez. Nem játszik rosszul, csak szerintem ebből már kiöregedett. Victoria Moroles meg a Teen Wolf óta annyira ellenszenves nekem, hogy itt is végig utáltam.

De összességében ifjúsági thriller/horror vonalon korrekt kis film, bár a regény jobb.

 

Sötét folyosók - 5/4 ifjúsági thriller – horror határán mozog, korrekt, eredeti ötlettel, csak a vége nem stimmel.

https://www.youtube.com/watch?v=Lrc55wwBusM

5 film, amit látnod kell

Háborús - VH

5: Hadak útján – Spielberg, kissé romantikus színekkel festve. Adott egy fiú, meg a lova, akiknek el kell válni af5_3.jpg kitörő háború miatt, mivel a lovat elviszik a seregbe. Gazdák sora követi egymást, a háború válogatott poklai, míg újra egymásra találnak a gazdájával. Talán helyenként nyálas, de roppant látványos film, ami olyan képekkel és jelenetekkel sokkol, hogy az ember csak arra gondol, soha többé háborút!

4: Ryan közlegény megmentése – újra, Spielberg, de itt nincs romantika, csak brutalitás és f4_3.jpgborzalom. Egy anyának egyetlen napon viszik ki a fiai haláláról tájékoztató leveleket – és az utolsó gyerek, a legkisebb is a fronton van, eltűnt. A kormány úgy dönt, Ryan közlegényt hazaviszik az anyjához. Különleges osztag szerveződik olyan tagokkal, mint Tom Hanks és Vin Diesel, akik nekivágnak a háborús kontinensnek, hogy aztán Ryan közlegény oldalán is csatába menjenek. Erős szereposztás, jól komponált akciók, és a végére az érzelmeinkkel is játszanak egyet.

3: A halál 50 órája – a klasszikus éra egyik nagy alkotása, melyben a németek utolsó f3_3.jpgtankokkal megkísérelt offenzívájának állítanak emléket. Látványos film, emlékezetes tankos csatajelenetekkel – ehhez képest a Harag piskóta – és a klasszikus háborús filmeknek megfelelően amerikai hősökkel. De ebben a filmben a németek szemszögét is követhetjük, és ott is van egy olyan értékrendszer, ami bőven több mint egy üres filmes gonosz. Azért szeretem a filmet, mert jó háborús filmnek, de mellette komoly emberi drámákat is taglal. És nagyon átjön belőle, milyen katonai és technikai fölénnyel vágott neki a Birodalom a háborúba, és milyen hősiesség kellett, hogy megállítsák Hitlert és a nácikat.

2: Ellenség a kapuknál – Leningrád, az orosz front legvéresebb helyszíne. Ahol a f2_3.jpgkatonák felét már fegyver nélkül zavarják ki a frontra, azzal a paranccsal, hogy kapják fel az előttük lelőtt társuk puskáját. Éhezés, pokoli túlerő, reménytelenséggel néznek szembe az oroszok. Kell nekik egy hős, amit a propagandafelelős egy mesterlövészben fedez fel. Hamarosan már az egész város azt lesi, a német vagy a szovjet mesterlövész legenda teríti le a másikat. Hangulatos, szórakoztató film lett ez is, amiben ott a háború pokla, de szerelmi szállal is árnyalják az eseményeket. A szereposztás parádés, Jude Law és Ed Harris párbajozik, és a játszma az elmék harca is, nem csak a puskáké.

1: Levelek Ivo Dzsimáról – Clint Eastwood páros filmet rendezett a csendes-f1_2.jpgóceáni frontról. Az amerikai hőseposz különösebben nem hagyott bennem nyomokat, de a japánok szemszögéből bemutatott Ivo Dzsima film egészen kivételes. Már az eleve ad neki egy pluszt, hogy nem az amerikai szemszöget mutatja, hanem a japán kiállást, hitet, bátorságot. Ezek az emberek is hősök voltak a saját oldalukon, nemes jellemek sorával a soraik között – ha másként végződik a háború, őket tekintenénk hősöknek. Eastwood képes volt jellemeket, emberi tragédiákat átadni, miközben tempós akciós háborús filmet is rendezett. Igazán ebből a filmből lehet megérteni, miért volt annyira pokoli az Ivo Dzsimáért folytatott csata. Talán sokakat elijeszt, hogy Eastwood japánul forgatta, így feliratos nézetre vagyunk kötelezve, de kár lenne ezért kihagyni, nagy film, és már vannak benne nyomok, hogy milyenek lesznek az új generációs háborús filmek.z4.jpg

A jótevő

Családi barátos, függőséggel küzdős, gyászolós.

Francis dúsgazdag, de elég magányos ember. Nincs családja, barátja is csak kettő volt. Robert és Mia, és szerette a házaspár lányát, Oliviát is. Amikor együtt készülnek kórházat nyitni, a három barát súlyos autóbalesetet szenved. Robert és Mia belehalnak, Francis túléli, de soha nem lesz már a régi. 5 évvel később Olivia hívja fel, egy kéréssel: szívesen hazaköltözne, de akkor állás kellene a férjének, akivel nem régen házasodtak össze és most kisbabát várnak. Francis a lány kedvéért összekapja magát, és a kórházban állást ad Luke-nak. A fiatal párnak akar mindent megadni, amit Olivia szüleinek már nem lehet. Pénz, ház, kinevezés – és nagyon rájuk is telepszik, jelen van minden pillanatukban. Ugyan Luke is megkedveli a férfit, de felismeri a függőségét is, és a_jotevo.jpgFrancis ultimátumot kap: kezeltesse magát, vagy nem lehet része az életüknek. Nekik nem a pénze kell, jobban kell lennie végre!

Nem mai film, de most akadtam rá. Bevallom, egy dramedy volt az elképzelésem, melybe ott a dráma is, de vicces helyzeteket is vártam, ahogy Francis elkezd belefolyni Olivia és Luke életébe. Ehhez képest ez vegytisztán dráma, és kicsit el is vette az életkedvem.

A fókusz abszolút Francis alakján van, aki 5 éve emészti magát, gyászol, és nagyon le van épülve. A film remekül visszaadja, ahogy nem mondja ki, de abszolút magát hibáztatja a barátai haláláért. Minden téren bocsánatot akar nyerni, de magának se képes megbocsátani. És a film előrehaladtával egyre pontosabban látjuk is, mit tesz vele a lelkiismeret-furdalás.

Első körben, ahogy Luke személyével szeretné a legjobb barátját pótolni. Tulajdonképpen neki adja meg azt a figyelmet, kinevezést, amit Bobby kapott volna tőle, ha még élne. Ahogy segíti a fiatalokat, az is mind annak a kivetülése, hogy fáj neki Olivia szüleinek az elvesztése, és a lányon keresztül akar bocsánatot nyerni és kapcsolódni hozzájuk.

Majd a film második felére Francis gyógyszerfüggőségéből is nagyobb adagot kapunk. Amíg volt szer, pörgött, és ha érezte is a néző, hogy valami nem stimmel vele, ennyire betegnek nem tűnt. De a drogja nélkül őrültségekre vetemedik, és elmarja maga mellől az embereket. Számomra az volt a mélypontja, amikor képes volt az ujja egy részét is levágni, hogy fájdalomcsillapítót szerezzen.

Olyan mély utat rajzolnak a függőségének, hogy nem is értem, a megoldás hogy tud olyan könnyen megszületni. Mintha a film fókusza a szakadék mélyének az eléréséig szólna, és a felszállás már csak jelezve van, szinte meseszerűen – mert a lényeg, hogy maga is felismerje, mit tesz magával, és képes legyen megbocsátani magának is.

Annyira Francis a fókusz, hogy a film is Richard Gere show lesz. Jó színész, elbírja, de pont az ennyire központba állás miatt nekem a film végére kicsit sok is lett belőle. Kicsit többet vártam volna a mellékszereplők történetéből, akik így díszletté váltak Gere mellett. Dakota Fanning alig van jelen, Theo James alakítása meg kimerül abban, hogy Gere karaktere rángatja ide-oda, amihez kellően morcos fejet vág. De ennyi.

Dráma, így látványelemre se számítson senki. A kórházi környezet elég hiteles, de azért nem a Chicago Med vagy The good doctor díszleteit képzelje ide bárki is.

Egyszer meg lehetett nézni, de mély nyomokat nem hagyott bennem.

 

A jótevő - 5/3 karakterdráma a gyászról, érzelmek vannak benne, cselekmény kevesebb. Nem jó nézni.

https://www.youtube.com/watch?v=aKKU9GaVNck

Várható heti megjelenések

Mozi:

- Ami nem öl meg - az új Tetovált lány film, új szereposztással. Valószínűleg ez a heti nagy film.

- Boldogság befőtt - német dramedy.

- Donyeci történetek - soknemzetes európai társadalmi szatíra.

- Egy nap - magyar dráma, életkép.

- Pizza-románc - volt már a Mit várunk?-ban még az angol címén találjátok, Little Italy. Romkom.

- Sóhajok - mix  javából, horror, fantasy, táncfilm elemeket ötvöz. Ez érdekesnek tűnik.

Dvd:

- Hotel Transylvania 3.

- Sicario 2.

- Túl szexi lány

süti beállítások módosítása
Mobil