Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. november 21. - BBerni86

(Ha Jane boldog, nem halad a könyvével. Ami a kiadónak nem tetszik, közbe kell lépni!)

  • Oké, van egy ötletem. Megölhetnénk a kutyáját.
  • Nem is tudtam, hogy van kutyája.
  • Mert nincs neki. Vehetnénk neki egyet, aztán öljük meg. (Not another happy ending)

 

(Ha a mesebeli hercegnők akarnak gonoszkodni egymással, megindul az egyedi szópárbaj.)

  • Az én menyegzőm nem ehet punnyadt, legfeljebb csak én.
  • Az én jegyesem herceg.
  • Ja, biztos vagyok benne, hogy hercig a pasi, vagy ilyesmi, de az én szerelmem ő tényleg egy herceg.
  • Csicseregj más madárkáknak.
  • Nem haladhatnánk? Az én esküvőm itt van a sarkamban.
  • Mennyire?
  • Ó, vigyázat, ha sokat ráncolod a homlokod, boszi szemed lesz!
  • A tükröd meg beszól érte, a ráncos szemedbe mondja! (Bűbáj herceg)

 

(Belmont és Alucard a változatosság kedvéért nem egymást, hanem a varázslólányt szívatják.)

  • Nem mozdíthatjuk el. Sypha tönkretette.
  • Nem igaz!
  • De így van.
  • Nem teszek tönkre dolgokat!
  • Akkor egyetértünk, hogy tönkretette?
  • Igen. (Castlevania)

 

(Leo gyötrődik, hogy tartsa meg Nikkit, mire a haverja filmes tippeket próbál adni.)

  • Barátom, te és Nikki, olyanok vagytok, mint Rómeó és Júlia.
  • Rómeó és Júlia meghaltak.
  • Rossz példa. Ti… olyanok vagytok, mint Rocky és Adrian.
  • Én nem vagyok Rocky.
  • Nem! De lehetnél! (Pizza-románc)

 

(A házba szorult civilek az életük kell, hogy védjék az éjszaka. Az addig szelídnek tűnő lány magához ragadja az irányítást, és kiderül, mi mindent tanult korábbi pasijától, a bandavezértől.)

  • Bejönnek majd az ajtón. Testpáncél lesz rajtuk, a lábukra fogok lőni. Isaiah, te meg kivégzed őket a késsel.
  • Vágom.
  • A nyakuknál a páncél fölött.
  • Ezt meg melyik pasidtól tanultad? (A megtisztulás éjszakája: A sziget)

 

(Az ifjú Sheldon a nagyanyjával elkezd videójátékozni…)

A következő pár napban futva mentem mimóhoz, hogy megmentsük a nyolcbites hercegnőt. Ha nem lenne világos, mennyire fontos volt ez, megismétlem: futva mentem. (Young Sheldon)

 

(Donald egy olyan virágfesztiválra viszi a fiúkat, amelyről még Webby sem hallott. Van, aki rutinosan már titkot sejt az este mögött.)

  • Kérlek, nem minden egy sötét családi titok! – inti le egyik tesó a másikat, mire Donald:
  • Gyerekek, van egy sötét családi titkom. (DuckTales)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9614382238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása