Minden napra egy film

Minden napra egy film

Állati csetepata 2.

Ez már röfi

2019. április 03. - BBerni86

Harcos, együtt küzdős, farkasos és bárányos.

Szürke megvalósította az álmát, amit korábban ő maga is lehetetlennek gondolt volna. Létrehozott egy közösséget, ahol húsevők és növényevők békében, egymást segítve tudnak élni. A szokásosnál azonban nagyobb rajta a teher: a főnök leköszön, és Szürke lesz bárányok és farkasok új vezére. Egyből egy veszélyes allati2.jpghelyzettel kell megbirkóznia: a veszélyes Sötét farkasok fülébe jutott, hogy milyen utópiét teremtettek. Ezt nem tűrhetik, a farkas egye a bárányt, ne éljen együtt vele! Elindulnak rendet tenni, és a falunak meg kellene védenie magát. Szürke próbálkozik is, de úgy tűnik, csak hibákat sikerül elkövetnie. Még meg kell tanulnia a leckét, hogy a jó vezér nem hibátlan, de képes tanulni az elkövetett ballépésekből. Szerencsére barátai, a párja Bianca mindig mellette állnak.

Szeretem a meséket. Néha úgy érzem, több mesét nézek, mint sok gyerek. Nem is szégyellem, pláne, ha beteg vagyok. Akkor a mesék tartják bennem a lelket. Vannak nagy kedvencek, mint Hablaty és Fogatlan kalandjai, vagy a Kacsamesék. De folyamatosan nézem az újakat is, néha bukkanok jókra. Máskor meg nem értem, mennyire kell gyereknek lenni, hogy egy-egy bénaság tetsszen. Sajnos, most ez utóbbira akartam.

Már az első résznél se értettem, hogy van ilyen meséknek hely a piacon, amikor még a tévében is sokkal igényesebb sorozatok mennek, és tényleg minden gyerek megtalálhatja a fogára valót. Disney, anime, minyonok, kinek mi tetszik.

Az oroszok azonban úgy tűnik, bírják ezt a farkasos mesét. Csak éppen ötletük nincs. Ez a mese konkrétan nem szól semmiről. Az egész történetben egy csata megvívására készülnek, és azt látjuk, ahogy a két csapat készül. Várat építenek, vagy edzést tartanak. Valaki meg is magyarázhatná nekem, mi célt szolgált, amikor a birkák egy fának akartak nekimenni. A fej betörése, pláne a saját fejé, kétlem, hogy bármelyik csatában is működőképes taktika lenne.

Ok, egy poén tetszett, ennyit hajlandó vagyok megadni. Amikor Szürke nagyban szónokol, hogy vigyázni kell, mert a Sötét farkasok trükköket is bevethetnek, éppen kiszállítja nekik a posta a trójai falovat. Meg is lepődtem, hogy farkasék is ismerik Homéroszt.

Nem tetszett az sem, hogy a rész konfliktusa nem is igazán az állatok között van, hanem Szürke gyötrődik, hogy vajon jó vezér lesz-e belőle. A nyavalygást különben sem bírom, még romantikus nyálregényben sem, sejthetitek, mennyire tetszett, amikor egy farkas nyomta egy mesében a kínszenvedés szimfóniáját.

A meséket el tudja adni az is, ha jól néz ki. Pont múltkor néztem a Hihetetlen család 2-t, ahol meg is jegyeztem, hogy az elsőhöz képest a történet gyengébb, de a látvány nagyon sokat ad neki. Itt viszont még a grafika is csak veszi el a kedvem a mesétől. Rühellem, hogy a farkasok is annyira plüssállatok, hogy nem is farkasok jutnak róluk eszembe. A verekedős részek, mert akad benne ilyen is, kifejezetten fájdalmasak. Nem szép ez a mese, röviden.

A humora is kisebbekre van szabva, ahogy fentebb említettem is, nekem csak egy trójai faló érkezett, ami ment is vissza a feladónak.

Nézettségi adatokat nem láttam, nem is akarok, de abban azért reménykedem, hogy ennél több rész nem készül. Mert ez béna volt.

 

5/1 komolyan kellett ennek folytatás? Ilyen? Ronda, unalmas, klisés és nem is vicces.

https://www.youtube.com/watch?v=MGzBcSgL_qg

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7114729859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása