Minden napra egy film

Minden napra egy film

A sárkánylovasok hajnala

Így neveld a sárkányodat - mese

2022. augusztus 05. - BBerni86

Pedig már azt hittem, minden plusz epizódot láttam az Így neveld a sárkányod filmek mellé. Most találtam egyet, amit sarkanyok.jpgmég nem láttam.

A sárkánylovasok hajnala egy rövid, kb. fél órás rész, amiben a fiatalok felelevenítik, hogyan került sor az első sárkányversenyre, amely a fregatt verseny helyét vette át. (Roppant idióta egy játék: szabadon engedik a szigeten a bárányokat, amelyeket a lovasoknak el kell kapni. Aki a legtöbb birkát kapja el, az nyer.) Én csak azt nem értem, a nézőknek ez milyen pluszt ad: ők csak azt látják, ahogy a lovasok beérkeznek és leadják az állatot. Ahogy elkapják, a tényleges versengést nincs lehetőségük követni. De, a lényeg: látjuk a mostani versenyt és visszaemlékezésben az elsőt.

Mindenki hozza a maga formáját, és pont úgy viselkedik, ahogy a filmekben/sorozatban megszokhattuk. Még arra is odafigyeltek, hogy néznek ki a szereplők. A visszaemlékezésekben az első rész szerint néznek ki, a jelenben már a 2. rész korában járunk. A harci festés meg új elem, és az szintén tükrözi a szereplők jellemét. Amit az ikrek magukra kentek…

A grafika is ugyanaz a minőség. Szerintem szép. Ok, az emberi alakokba szokás szerint bele lehet kötni, de minden más nagyon meg van csinálva. A sárkányok, a repülés, maga a verseny. Plusz, azért bőven tudok olyan mesét, amiben az emberi alakok nem néznek ki így sem. Jó, elfogult vagyok, ez a széria az egyik kedvenc mesém…

Humoros, kedves rész ez is, amit korrekten összeraktak. Az ikrek trükkjei, ahogy egy-egy birka megszerzéséért mini párbajok folynak, aranyos és helyes az egész.

Kedvet is kaptam elővenni a trilógiát… Hiányzik nekem Fogatlan és Hablaty újabb kalandjainak várása. Most nincs olyan mese, amit ennyire tudnék várni. Sorozat még csak akadna, de mozi nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr3217901249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása