Minden napra egy film

Minden napra egy film

The Good Doctor

4. évad

2021. július 25. - BBerni86

Kórházas, házassági gondos, traumákat kiheverő.

A COVID a kórházi állapotokat is érzékenyen érinti. Több orvos is szenved attól, hogy bejárnak dolgozni, de a szeretteiktől így kell vágniuk magukat, hogy ne betegíthessék meg őket. Shaun különösen nehezen viseli, hogy végre együtt lehetne Leával, de egy légtérben sem tartózkodhatnak. A vírus megfékezése után is sok trauma marad vissza. Claire a sok elveszett életet, és velük Melendezt gyászolja. Ez hozza közel Lim doktornőhöz, akinekthegooddoctor.png szintén nehezen megy a sok halál és a volt szerelme elvesztésének feldolgozása. Miközben a gyakornokaiknak minél többet igyekeznek tanítani, maguk is folyamatosan fejlődésre törekednek. Morgan komolyan küzd, hogy ne csak belgyógyászként állja meg a helyét, de a kezét is annyira rendbe tudja hozni, hogy még szikét ragadhasson. Miközben betegek jönnek-mennek, szerelmek szövődnek és mennek szét, összeköltöznek és babát várnak, rég elveszett apák térnek vissza az orvosok életébe.

Ez a sorozat a negyedik évadával nagyjából tudta hozni azt, amit a korábbi háromban megszokhattunk. Nem vették vissza a részeket, 20 epizód elkészült és lement, és nagyjából akkor is tudták kezdeni a vetítést, amit megszokhattunk.

Témában nem kerülték ki a világhelyzetet, viszont egy gyors átpörgetés után úgy tettek, mintha már minden normális lenne. Vagyis, továbbra is a New Amsterdam az egyetlen, ami a COVID utóhatásaival is foglalkozik, és pár rész után nem tértek vissza a korábbi stílushoz és szerkezethez.

Pedig, ahogy ez a sorozat bekezdett, erős volt. Lehet, azért is, mert talán ez volt az első, amiben brutálisan mutatták, hogy mi történik és milyen áldozatokat hoztak. Talán az egész évadból azok az apróságok voltak a legemlékezetesebbek, amit azokba a részekbe be tudtak tenni. Amikor Claire bemegy a COVID-ban elhunytak tárgyait őrző raktárba, mert egy nyakláncot akar megtalálni, és szembesül vele, mennyi zsák van ott. Amikor Lim menne dolgozni, és a boldog civilek szinte kilökik maguk közül a liftnél.

Ahogy visszaváltanak a hétköznapokba, már inkább a magánéleti szappan dominál, és abban igyekeznek drámai pillanatokat hozni. Claire szembesül az apjával, aki kislányként elhagyta és most akar egy második esélyt a lányával. Lea és Shaun családalapítási tervei és a lecsapó tragédia. Tetszett is, ahogy megfogták, Lea hogyan kezdi el összeszedni magát a gyász után.

Csak éppen ebben a sorozatban nem azt várom, hogy a szereplők magánélete kössön le. Hiszen sokaknak vannak olyan szálai, amelyek orvosként teszik őket érdekessé. Morgan, aki kénytelen szakirányt váltani, de ott is nagyon megállja a helyét, de azért bele-beleszól a sebészek munkájába is – mégis, mi lesz az évadban a fő szála? Ahogy viszonyt kezd, majd érzelmeket is táplálni kezd Park felé. (Messze ez volt a leginkább utált szálam az évadban.)

Az is alig látszik már, hogy Shaun milyen terheket cipel az állapota miatt. Sokkal inkább azt mutatják be már, hogy egy párkapcsolatban miket kell leküzdenie és hogyan igyekszik kifejezni az érzéseit vagy a támogatását, a bánatát. Alig van egy-egy Shaun villanás, amikor ő fejben lefuttatja a helyzetet, és megmenti a beteget. Akad még, de egyre kevesebb.

Emlékezetes kórházi eset? Ami megmaradt, inkább azért, mert rárímelt a szereplők magánéleti helyzetére is. Kevésbé House, már a Grace Klinika felé haladunk.

Mivel ez már a negyedik évad, az nem meglepő, hogy a színészek nagyon szerepben vannak.

Elnézem, szeretem is, de azért fájlalom, hogy egyre kevesebb az orvosi dráma.

 

The Good Doctor – 5/3,5 erősebb a szappan vonala, és nem minden szál tetszik. Egyre inkább magánélet a téma.

The Good Doctor - Season 4 Official Trailer - YouTube

SpoilerZóna

Még egy kört mindenkinek

f2_142.jpgMartin túl messze megy, és egy nagyon nagy berúgás után minden borul. A felesége el akarja hagyni, és azt is kimondják, korábban nem a sok munka miatt volt annyit távol, hanem szeretője volt. A munkahelyén is bevezetik a szigorúbb ellenőrzést.

A baráti kör tagjai visszatalálnak a normál életükhöz, leteszik azf1_142.jpg alkoholt. Az egyik elkezd randizni, a másik boldog a gyerekeivel, jobb tanárok is lettek. Csak a tornatanár képtelen megválni az alkoholt és egy vitorlás balesetben meg is hal.

A temetése kb. az érettségivel egyszerre van. Őt gyászolják, de az osztállyal elmennek buliba is. Közben kap Martin üzenetet, hogy a felesége adna egy esélyt kettejüknek. Így boldogan csatlakozik a táncoló, bulizó fiatalokhoz.

Those Who Wish Me Dead

f3_2.jpegA menekülő Conorra Hannah talál rá, aki magával viszi a fiút. A meggyilkolt apa leveléből felméri a helyzetet, és segíteni akar. Segítséget azonban nem tudnak hívni: a villám kiütötte a felszerelést. A gyilkosok meg tüzet gyújtanak, hogy kicsalják őket.

Közben elmennek Ethan házához és a férfit, a teres nejét kínozva akarják megtudni, hol a gyerek. Allison meg tud szökni, és af4_123.jpg nyomkövetővel a gyilkosok után ered, akik a férjét használnák csalinak.

A házaspár végez a gyilkosokkal, de a tűzből nincs kiút. Befedik maguk, és reménykednek. Allison túléli, Ethan nem. Hannah a folyóba menekült a gyerekkel, ők is megmaradnak.

Fekete Özvegy

Múlt hibáival szembenéző, titkos szervezettel küzdő, családot egyesítő.

Natasha Romanoff, a Fekete Özvegy. Kém és Bosszúálló. Miután az új törvény miatt Amerika Kapitány és Vasember egymásnak estek, Natasha Rogers mellé állt, és a csapat szétesett, a kormány őt is üldözőbe vette. fekete_ozvegy.jpgElrejtőzik, de a beszállítója átadja neki a budapesti menedékéből az otthagyott holmiját. A nőre bérgyilkos támad, és Natasha rájön, nem ő volt a célpont, csak a budapesti holmikat akarta megszerezni. Ahogy átnézi a csomagot, különös fiolákra és egy képre akad benne. Még gyerekként, de már ügynökként 3 éven át családként beépülve élt két ügynökkel és egy másik kislánnyal. Ő és Yelena vannak a fotón. Azonnal a városba utazik, ahol már várja a lány, aki 3 éven át a húga volt. Egy olyan történettel, ami túl mélyen érinti: a Vörös Szoba még nem szűnt meg, és sokkal kegyetlenebb módszerekkel dolgozott, mint amikor még Natasha is ott senyvedett.

Ideje volt már egy Fekete Özvegy történetnek is. A Bosszúállók szerves tagja, ráadásul Marvel kapitány érkezéséig az egyetlen nő is. Mégis, mindig csak a mellékszerepet játszotta a többiek mellett. Egy dolog van csak, amit nem igazán értek: miért most?

A Végjátékban láttuk, Natasha hogyan adta az életét a nagyobb célért. Erre most visszaugrunk éveket az időben, hogy neki is legyen egy saját kalandja? Minden más projekt előre vezet. Skarlát Boszorkány túllépett a traumáján, Sólyom elfogadta a Pajzsot és a felelősséget, ami jár vele. Loki alternatív idősíkokban él tovább. Pókember és a világ szenved attól, hogy eltűntek a hőseik. Haladnak előre, csak ez az egy történet, ami a múltba visz.

Így akarják az univerzumba helyezni Florence Pugh özvegyét? Mert egyedül annyi kapcsolódása van a jelenhez, hogy a végén Yelena megkapja a jelenben a célpontját, aki Clint. Gyanítom, hogy ezzel kapcsolódik majd össze a sorozat évad. Csak éppen ez még nem elég indok, hogy most kerüljön sorra ez a film. De mindegy is, úgysem fogom ezt most megfejteni.

Natasha történetét szépen keretbe foglalta különben ez a film. Amit eddig csak elmondtak róla, hogy a másik oldalnak dolgozott, és hogyan nőtt fel, most sokkal kézzel foghatóbbá vált. Láttuk a szervezetet, az ügynököket, az egésznek az embertelenségét.

Mégsem lett hideg film, mert még ebbe a környezetbe is bele tudták nyomni, hogy a családot nem csak a vérkötelékek jelentik. Két kemény ügynök, akiknek csak a munka létezett, és nem is a vér szerinti szüleik, mégis kötődni kezdtek hozzájuk, és ez a kapocs lesz annyira erős, hogy szembe fordulnak miatta a korábbi életükkel. Mondjuk, az már nehezebben emészthető mélység, hogy ehhez kellett három évtized.

A nyomozós rész nem sokat ért a filmben, akciófilmnek viszont korrekt. Amit a Marvel szokott adagolni: látvány, több téren is látványos összecsapások. Verekedtek, járművekkel üldözték egymást, lőttek és robbantottak, mi csak szem-szájnak ingere. Igaz, engem azok a részek kötöttek le leginkább, ahol humort is csempésztek a jelenetekbe. Pl. amikor Yelena kipróbálja Natasha jellegzetes mozgását, aztán úgy dönt, hogy ez mégsem az ő stílusa.

De a humor különben is végig jelen van. Melina disznói, vagy Alexei egész karaktere. Az kész, amikor belepréseli magát a régi egyenruhájába… David Harbour nagyon eltalált színész a szerepre, nem is bánnám, ha még visszatérne.

Igaz, az zavar, hogy mennyi eltitkolt szuperember van. Már hallottunk az amerikai színesbőrűről, akit eltitkolt. Most itt az orosz verzió. Kapi egyáltalán nem unikum.

Azt leszámítva, hogy nagyon nem értem, miért ebbe a fázisba került, korrekt film, bírtam.

 

Fekete Özvegy – 5/4,5 volt érzelmi töltete, jó akciófilmnek is, és az új karaktereket is szépen felvezette.

BLACK WIDOW (2021) | NEW ULTIMATE TRAILER | Marvel Studios & Disney+ Premier Access - YouTube

Loki

1. évad

Időt szabályozó, kiutat kereső, több dimenziós.

Amikor a Bosszúállók időutazás segítségével gyűjtötték össze a Hatalom Köveit, Lokinak sikerült megszereznie az Idő Kövét. Sokáig azonban nem élvezhette a sikert: lecsapott rá az Időőrség. Mint kiderült, akárhányszor egy teremtmény letér a neki szánt ösvényről, új idővonal születik, melyet az időőrök metszenek le és semmisítenekloki.jpg meg. Loki sem kerülhetné el a sorsát, ám Mobius ügynök lehetőséget lát benne a saját küldetése teljesítésére. Egy szökevény Loki sorra győzi le a ráküldött egységeket, és begyűjti a felszerelést, mellyel képesek a térben és időben utazni. Nem akadnak a nyomára és készül valamire. Loki ellen pedig egy másik Loki lehet a megfelelő fegyver. Miután szembesítik az életével és a sorsával, ez a Loki hajlandónak mutatkozik segíteni is neki. Csakhogy ő egy kíváncsi elme, aki a másik oldalt is meg akarja érteni – pláne, hogy egy női alteregója okozza a felfordulást.

Úgy tűnik, évadról évadra jobban belejönnek a készítők, mi működik egy sorozatban. A Skarlát Boszorkánynál messze jobban tetszett a Tél Katonája és az új Amerika Kapitány, a Loki meg azokra is rávert egy kört. Eddig olyan volt, mintha magukhoz képest olcsóbb kivitelű filmeket néztem volna, de a Loki sorozat lett.

Minden részben adagoltak egy csavart vagy meglepő húzást, ami vitt át a következő részbe, miközben az aktuális rész is tett hozzá a nagy egészhez. Szó se róla, lehet akár egyben is nézni, mint egy hosszabb filmet, de ez fogyasztható volt heti nézésben is.

Több zsánert vegyítettek sikeresen. Egyrészt, nagyon sci-fi. Időutazással, párhuzamos dimenziókkal, és elméletekkel, mi történik, ha a dimenziók elszabadulnak, egymás alteregói fognak össze vagy éppen háborúznak egymással. Voltak benne jó ötletek: pl. tetszett, hol lehetett elbújni és alkotni úgy, hogy az ne okozzon anomáliát. (Mondjuk, egy regénysorozatban hasonló kiskapu volt, hogy értékes tárgyakat mentsenek ki a múltból.)

Kalandfilm is akcióval, hiszen le kell leplezni a titkokat és tulajdonképpen egy felszabadító forradalmat levezényelni. Hajsza, menekülés, nyomozás világokon keresztül.

Komédia is, amiben nagyon rafináltan adagolták a humort. Mindig akadt valami mosolyogni való, hiszen Loki a csínytevés istene, és minden helyzetben van egy trükk a tarsolyában. Még akkor is, ha bezárják egy időhurokba, ahol egy dühös istennő ismételten lealázza és még meg is veri. De a végére lendültek bele igazán, amikor láttuk a többféle Lokit. Az aligátor Lokit még mindig emésztem, de azon is nagyot néztem, amikor a gyerek Lokitól rákérdeznek, hogy neki mi volt az a pont, amiért megsemmisítésre ítélték az idővonalát. Lett is néma csend főszereplőnk részéről, amikor a gyerek Loki válaszolt: ((megöltem Thort)).

Hangulatos és szórakoztató az egész, miközben van tartalma is és izgalmas – gyakran kifejezeten látványos is. Nem véletlenül a szabad akarat és a megjavulás lesz a nagy témája. Loki alakja pont megfelelő arra, hogy azon merengjenek a cselekmény közben, hogy a múltbeli hibákat jóvá lehet-e tenni, vagy ő mindig arra van kárhoztatva, hogy a rossz legyen és elbukjon. Arra is kitaláltak egy megoldást, hogyan produkálja a karakter majdnem azt a fejlődési ívet egy rész alatt, amit korábban pár filmben építettek fel.

Loki szimpatikus antihős, akinek még akkor is lehet drukkolni, ha éppen valami rosszban sántikál. Itt meg többféle változata van, és Hiddleston fő karaktere már a jófiú címkét is kiérdemelné. (Öröm a köbön, ha filmen nem is, sorozatban még láthatjuk.)

Szerencsére lesz 2. évad is, már alig várom! A történet, a hősei is érdekelnek továbbra is.

 

Loki – 5/4,5 az egyik kedvenc Bosszúállók karakter megkapta a maga showját. Okos, szórakoztató.

Marvel Studios' Loki | Official Trailer | Disney+ - YouTube

Viharfiú

Gyászon túllépő, állatot mentő, legjobb barátos.

Maddy komoly harcot vív az apjával: az üzletember egy parti szakaszt bányaterületként adna el, míg a lánya megőrizné a tájat. A nagyapja a saját történetét meséli el neki, hogy mentse a családot: Michael kisfiú volt, akit viharfiu.jpgédesapja a felesége és a kislánya halála után leköltöztet Dél-Ausztráliába, a tengerpartra. Az apja tanítja, halászatból élnek és amennyire lehet, elzárkóznak az emberek elől. A parton van a pelikánok egyik költési helye, és a vadászok komoly harcot vívnak, hogy vadászterületté nyilvánítsák a partszakaszt, míg az ellentétes mozgalom természetvédelmi területté alakítaná. Egy vadászat után a kisfiú egy fészekre bukkan, benne három frissen kikelt pelikán fiókával. Nem képes több halált elviselni, hazaviszi őket, és mindenre kész, hogy életben tartsa a madarakat.

Ha állat, akkor emlős párti vagyok. Lovak, kutyák, e kettő a nagy kedvenc. (Meg a panda, de azt esélyem sincs házi állatként vagy természetes környezetében látni.) A madarak viszont rémálmaim tárgyai. Viccelni is szoktam vele, hogy Hitchcock Madarak című filmje nálam a horrorok csúcsa, mert már attól kikészülök, ha repül a vásznon egy szárnyas, nemhogy az emberre is támad.

Így szkeptikusan ültem neki a filmnek. Fogok drukkolni azért, hogy megmaradjanak a fiókák? Bennem félelmet keltenek alapból. Ehhez képest… nem győztem le a fóbiámat, de a film végére folytak a könnyeim. Szóval, sikerült a filmnek. Még egy madárfóbiás érzéseire is tudott hatni és összetörni.

A film többféle drámát elénk tár. Szinte minden szereplőnek van valami mély fájdalma, amit nem is nagyon tudnak megoldani a cselekményben. Tom, aki a lánya és a feleségébe elvesztésébe beletörik. A bennszülött barátjuk, aki maga mögött hagyta mindazt, akit szeretett és magányos. Maddy gyászolja az anyját, a kis Michael meg halmozottan: ő az anyját és a testvérét vesztette el, majd az új életében is jöttek a traumák. A madarak elengedése, megbarátkozni a gondolattal, hogy milyen iskolába kell járnia és ami Percival úrral történik.

Talán csak az utolsóra lesz némileg gyógyír, hogy annak hatására a többi pelikánnak jobb lesz. Az nem volt értelmetlen tragédia, és azért az nyújt némi vigaszt.

Nem látványfilm és kevés helyszínt is használnak. Tom és Michael a parton vannak otthon, és csak néha mennek be a városba. De nem is hiányzott több. Talán csak a jelen síkjában nem tetszett, hogy az is réginek hat, de lenyeltem.

Van a filmben kis humor is. Ahogy a fiókák felnőnek, karaktert kapnak és amilyen nehézségeket, galibákat okoznak, ugyanakkor sokat is adnak.

Mert ennek a filmnek szíve van. Ha valakinek volt már olyan háziállata, akit nagyon szeretett és érezte, hogy az állat is szereti, együtt fog tudni érezni – attól függetlenül, hogy itt egy pelikán a házi kedvenc. Ugyan merengtem azon, hogy nagyon nem madárként viselkedik, és olyan dolgai vannak, amit egy kutyától várnék, de elhittem, hogy Percival úr és Michael ennyire szeretik egymást és ez a madár ennyire kötődik a fiúhoz. Ettől annyira sírós a film vége, annyira lehet sajnálni mindkettejüket…

A film után elmegy az ember kedve, hogy húst egyen. Mert azért ölni kell. Az állatok meg sokkal többek, mint a húsuk.

Erről most felötlött bennem: miért vadásznak egyáltalán pelikánokra? Azok szerintem nem húsmadarak. Ahogy a vadászok jöttek, lődöztek és vitték a tetemeket, nem tudtam rájönni, hogy miért. Miért vadász célpont a pelikán?

De a lényeg. Állatbarát film és családi film, de azért a korosztály választásnál figyelni kell. Sok dráma van ebben a filmben, és a humora mellett fájdalmas is.

 

Viharfiú – 5/4 pedig félek a madaraktól, mégis: ez a történet szíven talált. Családi, érzelmes, korrekt.

STORM BOY - Official Trailer - In Cinemas January 17 - YouTube

Mit várunk?

Cím: Wendell and Wild

Készítők: animáció lesz, de az író személye már figyelemre méltó: Jordan Peele. Az egyik szereplőnek a hangját is adni fogja. A rendező pedig az a Henry Selick, akinek a Karácsonyi lidércnyomásért is hálásak lehetünk. (Később a Coraline már annyira nem kedvenc, de mutatja, hogy a zsánerben otthon van a rendező.)mit_105.jpg

Műfaj: animáció, horror, komédia

Cselekmény: A két démontestvér, Wendell és Wild szembe kell nézzen az örök nemezisével, a Helly nővérekkel. Igen, ez még semmi. Majd kiderül, mi is lesz ez pontosan.

Várható megjelenés: még idénre tervben van a Netflixen.

Those Who Wish Me Dead

Menekülős, bérgyilkossal küzdő, tüzet kijátszó.

Owen özvegy, egyedül neveli a fiát. A hírekben látja, hogy az ügyész, akivel együtt dolgozott, egy gázszivárgás miatti robbanásban életét vesztette az egész családjával. Tudja, hogy valójában bérgyilkosok eredtek a nyomába, annak a megbízásából, akit együtt akartak lecsukatni. Azonnal fogja a gyerekét és elmenekülnek – ő is tudja, amiért a másik férfinak halnia kellett. A sógorához tartanak, aki rendőr, és akinek a felesége túlélő táborokatthose.jpg rendez. A két bérgyilkos a nyomába ered, és a háza átkutatásakor ők is rájönnek, mi lehet az úti célja. Odalent Hannah, egy tűzoltó osztag vezetője tűzfigyelő szolgálatot lát el, miután őt tették felelőssé egy sikertelen mentésért, melyben három kisfiú odaveszett. A bérgyilkosok lecsapnak, Connor egyetlen esélye Hannah, míg a nagybátyja családja is célponttá válik.

Még merengek azon, hogy kötekedő kedvemben vagyok és azért ennyire a film hibái tűntek fel, vagy tényleg ekkora csalódás volt a történet. Jobbat vártam, több tekintetben is.

A film alapvetően arról szól, hogy Owen észleli a veszélyt, életben akarja tartani a fiát, míg a nyomába eredő bérgyilkosoknak szociopataként mindegy, kivel kell végezni. A terhes nő, a 10 év körüli gyerek agyonlövése egyformán hidegen hagyja őket.

Minden keret elveszik közben. Még csak azt sem tudjuk meg, hogy ki az a személy, aki ellen a bizonyítékokat gyűjtötték, és aki elrendelte az ügyész és Owen halálát is. Nem tudjuk meg, a végén lesz-e bármiféle felelősségre vonás. A levél, amelyet Connor megkapott az apjától és amely szerintem azokat az adatokat tartalmazta, amiért meg akarták ölni, elázik vagy elég vagy eltűnik. Egyáltalán, tudják majd azt az ügyet befejezni? Egyetlen szó sem kerül erről elő. A jelenlegi helyzetre születik megoldás, a nagyobb konfliktus eltűnik balfenéken.

Mellette ott van a tűzoltós vonal is. Nem egy ponton drámát igyekeztek beletenni: Hannah múltja a gyerekekkel, akiket nem lehetett megmenteni. Az önpusztítása az eset után. Az ügyész, Owen és a sógor sorsa. De valahogy egyiket sem éreztem igazán átütőnek, fájdalmasnak. Annyira arra volt kihegyezve, hogy Hannah meg tudja-e menteni Connort, hogy minden más veszteség menet közben nem fáj annyira.

Pedig a tűzoltó témában lehetne könnyeket fakasztani – fel is rémlett előttem az a film, amiben egy teljes csapat került tűzcsapdába, ők is beásták magukat és ott is előkerült a hőálló takaró, mint itt egy jelenetben. Csak éppen ott ütött a tragédia – itt is van halál, de közel sem váltott ki olyan érzelmi hatást.

A szereplők fekete-fehérek, nincs egyetlen összetett jellem sem benne. Minimális indítékaik vannak, egyeseknek az sem. Az különösen zavart, hogy a gyilkos páros – Jack és Patrick – története egy nagy kérdőjel. Mégis hogyan kerültek össze és mi a történetük?

A szereposztás is vonzó lehet, bőven vannak benne ismert színészek és ismerős arcok. Angelina Jolie lett Hannah, aki vegyíthette a drámai vénáját az anyai ösztönökkel. A bérgyilkosok Aiden Gillen (a Trónok harca Kisujja) és Nicholas Hoult lettek – nem is értem, miért ennyire üres a szerepük, amikor nem rossz színész egyik sem, és ismertek is. Jon Bernthal sem járt éppen jobban – Ethan nem szerepel sokat és ő is egysíkú. Lelkiismeretes rendőr és férj, mást nem is tudunk meg róla.

Látványra próbáltak ezt-azt beletenni, de nem egy látványfilm. A tűz éppen csak a film végén lobban fel, az üldözés meg tévéfilmes. A bérgyilkosok dolgai működnek, abban még ötlet is volt, ahogy elrendezték a tetthelyeket, csak maguk a karakterek…

De azt sem lehet mondani, hogy tartalmas film lenne. Akció, kicsit thriller, de unalmas.

Ez most nem volt a fogamra való. Bár volt egy-egy jobb jelenet, összességében túlagyaltam. Pl. mi lett a lóval, amin Allison a férje megmentésére indul? Irritál, hogy nem tudom.

 

Those Who Wish Me Dead – 5/2,5 átlagos menekülős akciófilm, a történet sajnos eléggé összecsapott, főleg a végjáték.

https://www.youtube.com/watch?v=sV6VNNjBkcE

süti beállítások módosítása
Mobil