Minden napra egy film

Minden napra egy film

Narcos

3. évad

2019. február 10. - BBerni86

Kartell ellen harcolós, politikai érdekes, korrupciós.narcos.jpeg

Kolumbiában az után sem köszöntött be a béke, hogy Escobar a föld alá került. Mert jött egy újabb kartell, aki nagyon sütögette a pecsenyéjét. A Cali Kartell. Ám ők már egy más világot képviseltek: inkább üzletemberek voltak illegalitásban, mint olyan excentrikus figurák, mint Escobar. A tervük is kész a kiszállásra, megvettek mindent a politikusoktól. Még fél év, aztán leállnak. Addig a maximumot keresik, hogy aztán legális üzletbe fogjanak. Minden vagyonuk megtartják, pár hónapot ülnek és vár az édes élet. Pena nem engedheti, hogy ilyen könnyen megússzanak mindent. A nyomukba ered, gyakran a főnökeit is utólag értesítve a dolgairól. Szerencséjére Salcedo, a biztonsági főnök, akit nem engedtek kiszállni, és egyre mélyebbre akarnak rántani a kartell életbe, a főnökei ellen fordul és Pena kap egy esélyt nyerni.

Kell egy kis szemléletváltás, ez már egy másik játszma. Egy másik sorozat, ami elég jól áthozta az első két évad erőségeit. Valahol még a történetben is biztosítva van a folytonosság, ha pár szereplő most el is tűnt a semmibe. Pena jön, de mi lett a társával? Azt rejtse jótékony homály! Most fókusz van a Cali Kartellre.

Aki nem látta az előzményeket, nem veszít semmit. Újra felépítik a szereplőket, azokat is, akiket már a korábbi évadokban is szerepeltettek, akár többet is. Mivel Pena ügynök kerül az előtérbe, róla is sokkal többet megtudunk. Honnan jött? Milyen ember? Teljesen megáll a lábán a sorozat ilyen téren is.

Most erősebb az a vonal, hogy a Kartell fejeinek életét, de az utánuk nyomozó ügynököket és a tevékenységük is jobban megismerjük. Anno Escobar volt a show szíve-lelke, most osztoznak a szereplők a fókuszon. Egy-egy ponton azt is éreztem, hogy Salcedo karaktere lopja a műsort a többiek elől. Neki volt olyan lélektani útja, ami több tekintetből is érdekes. Meddig nevezheti magát jó embernek, aki dolgozik? Mikortól lesz bűnöző? Hogy szerezhetne megváltást? Mint ember, családapa, mint szakmájához értő szakember is folyamatosan kihívások előtt áll. És változik, áldozatot hoz, mozgatja a szálakat.

Ki lehet így emelni, mert a mostani bűnkirályok nem akkora arcok, mint Escobar. Máshogy kegyetlenek, máshogy kemények. Talán erőltetettnek hathat, de sokkal több közös vonást látok bennük a Billions milliárdosaival, mint pl. Escobarral.

Természetesen nem maradunk brutális megoldások nélkül sem, hiszen ez mégiscsak a drog világa, de már egész máshol vannak a hangsúlyok is.

Megnő a politika és a korrupció szerepe. Olyan háló szövődött itt a háttérben, hogy Pena az egész munkájától megundorodik, amikor végre átlátja. És a néző is könnyen így lehet vele: mi értelme az áldozatoknak, a küzdelmeknek, ha ennyire le van sakkozva és eladva minden?

A hangulat, a látvány továbbra is Netflix minőség. Ami már védjegy, valódi és filmes felvételek összemosása, most is megvan, és még mindig hatásos.

Pedro Pascal bevált főszereplőnek is. Karizmatikus, jól játszik – sokkal élvezetesebb volt az ő narrációja, mint a korábbi Boyd Holbrook prezentálásában.

Amivel kevesebb ez az évad az előzőekhez képest, az a történetből fakad. Egyszerűen nincs olyan karizmatikus szereplő most, mint Pablo Escobar.

 

Narcos - 5/4 még érdekes, jó a tálalás és Pascal is elbírja a főszerepet. Csak a sztori gyengébb.

https://www.youtube.com/watch?v=hXlsiqbhnRk

SpoilerZóna

  • Sötét elmék

Ruby rájön, hogy az egész menedék egy nagy átverés. A rajta kívüli egyetlen narancs, Clancy, nem csak a tábor vezetője, de egyben áruló is, aki továbbra is összedolgozik a kormánnyal. Miután megpróbálta a lányt megerőszakolni, és eltanulta az emlékek kitörlésének a képességét is, különösen veszélyes ellenféllé válik. Liam4_9.jpg így is támadna, de Ruby más tervet talál ki.

Megnyomja a Cate-től kapott jelzőt, és kimentik őket a Liga emberei. Liam nem örül, ő nem akar a Liga fegyvere lenni. Ruby a segítségért viszont megígérte, hogy marad, és harcol az oldalukon. Ezt egyféleképpen teheti meg, ha a fiút elengedi. De Liam nem menne el nélküle. Így Ruby kitörli az emlékeiből magát, és Liam elmegy.

Ruby pedig a seregek élére áll, már nyíltan is vállalva, hogy ő narancs.

  • Az a hülye szív

David nagyon rosszul lesz, meg is kell műteni. Az anyja és Lenny járnak vele a gyógytornára is. A fiú 16. 1_4.jpgszületésnapjára aztán mindent megszerveznek, amit csak kívánhatott. Lesz buli, limuzin, és a helyes lány is, akit a stúdióban ismert meg. Lenny és a fiú anyja is jókat mosolyog a képeken, amiket a fiú küld nekik a napjáról.

Lenny visszaül az iskolába, orvos akar lenni.

David annyira rendbe jön, hogy még mindig él és küzd. Már 20 elmúlt, és mutatnak egy fotót róla és legjobb barátjáról, Lennyről.

  • Utódok 2.

A csapat az estélyre készül, de Mal már saját magaként akar menni, nem a hercegnő imitátorként, akit hónapokig játszott. Nagy sikert arat a saját stílusát tükröző ruhában és lila hajjal is. Ben szülei meg is jegyzik neki, hogy büszkék rá, és jobb társat nem is kívánhatnának a fiúknak.

Ben érkezik, bocsánatot kér Maltól, majd bemutatja az udvarnak a szerelmét, Umát. Mal teljesen összetörve távozna a barátaival, de akkor leleplezik Ben ajándékát a szerelmének. Elkészült az üvegablak, amit az egész részben titkon rakatott össze. Ott van rajta Ben és Mal, ahogy a lány igazán önmaga. Zöld szemekkel, lila hajjal és 3_10.jpgruhában. Ben is a képre bámul, és valami megváltozik.

Mal megérti, Uma mágiával érte el, hogy Ben idehozza és szeresse. A lányok között kitör a harc. Uma a félig polip alakban, ahogy Ursula is szokta, míg Mal, szintén az anyjától örökölt képességgel sárkánnyá változva küzd. Ben közéjük veti magát, és békét akar teremteni. Hallgatnak rá, és Ben királyi szavát adja, hogy folytatja az Elátkozottak szigetének rehabilitációját. Nagy bulit csapnak, ahol már mindenki a párjára talál, Mal Ben oldalán tündököl, és a fiú gyűrűje is visszakerül az ujjára.

A következő tanévre újabb diákokat hívnak át magukhoz.

Realive

Betegséggel szembenézős, kapcsolatos, hibernálós.

Marc élete végre úgy alakul, ahogy rég szerette volna. Kamaszkora óta jó barátok, alkalmi szeretők Naomival. Marc többet is szeretne, de eddig a lánynak soha nem volt jó az időzítés. Most azonban összejönnek, és Marc a realive.jpgszakmájában – grafikus reklámszakember – is sikeres. De az időzítés megint közbeszól: a férfinál operálhatatlan gégerákot diagnosztizálnak, már csak hónapjai vannak hátra. Naomi mellette akar lenni. Marc azonban nem akar meghalni. Bejut egy hibernációval foglalkozó kísérletbe, és az a terv, fagyasztásba kerül, amíg az orvostudomány nem tudja pótolni a beteg szervét. Hosszú évekkel később ébresztik, egy teljesen más világban. A teste gyenge, az emlékei ködösek, és nincs senki, akit ismerne. Orvosi csodának számít, de nagyon magányos. Nem tudja, hogyan éljen így.

A sci-fi nem egy könnyen befogadható műfaj. Nem is sűrűn merészkednek erre a területre a filmesek, vagy ha igen, akkor valami kalandfilmes elemmel dobják fel az eladhatóság miatt. Mi is volt az utolsó nagy sci-fi siker? Talán az Érkezés. Abban megvolt az intellektus, ami miatt a sci-fi befogadás nehezebb.

A Realive is sci-fi, és az élet nagy kérdéseinek a boncolgatására vállalkozik. Ugyan az a keret, hogy Marc fagyasztásra kerül, és a jövőben ébresztik, de nem maga a technika, vagy a világ a lényeg. Hanem az ember, akinek ésszel fel kell fognia, hogy egyszer meghalt, lefagyasztották, visszahozták, és mindennek vége, amit ismert és szeretett. Hogy képes ezt feldolgozni? Egyáltalán hogy jutott el odáig, hogy még az első életében ezt bevállalja?

És ebbe a témába minél jobban belemerülünk, annál inkább lesz dráma a film. Boncoljuk Marc szerelmi életét, a halálfélelmét. Ami aztán egyetemessé is válik: mert nem csak ő fél a haláltól, hanem nagyon sok ember. És keresik a megoldást, válaszokat. Vállalkoznak érte olyan tettekre, mint Marc is. És a film szembesít ezzel a félelemmel, nem is esik jól nézni. Már eleve az, hogy képes lennél-e megölni magad, hogy örökké élhess – önellentmondásnak tűnik, itt mégis erre látunk példát. És kellemetlen, zavaró.

De még mindig ez a film erősebb oldala, a sci-fi faktora. Mert a szerelmi dráma komolyan irritált. Utáltam Naomit, aki után Marc vágyakozik az egész filmben. Nem fogom fel, miért volt annyira rákattanva a múltban és a jövőben is. Tulajdonképpen csalfa volt, szórakozott. Minden elnézve, mert dögös is volt? Jó, belátom, az ellenszenvem egy részét táplálja maga a szerepet játszó színésznő is, Oona Chaplin. Ha valakinek nem sajnáltam a halálát a Trónok harcában, az Oona volt. De ettől függetlenül, mindegy ki játszotta volna, ahogy egész életében áltatta a srácot, néha lefeküdt vele, miközben mással járt, nekem ellenszenves lenne Naomi.

Sajnáltam, hogy mennyire nem kapunk képet a jövőről, noha ez egy sci-fi. A kis költségvetés a világon is nagyon látszik: a jövő mindössze egy steril kórházra korlátozódik, ahol látunk kb. két szobát és vizsgálót, aztán ennyi. Hogy élnek? Milyen a világ? Nekem ezek hiányoztak. De hát, a karakterek volt a lényeg. Azt kaptunk bőven.

Marc a fókusz, és érdekes, hogy az ember hogyan birkózik meg a helyzettel, amibe ő kerül. Tom Hughes korrektül el is játssza – érdemes nézni a jövő és jelen Marc közti váltásokat.

Igazán nem tetszett, nem szórakoztató film. Nem is igazán agyalós. De legalább érdekes.

 

Realive - 5/3 érdekes, egész jó a casting, de se nem igazán gondolkodtató, se nem szórakoztató.

https://www.youtube.com/watch?v=Djlkn-8fTgU

Vikings

5. évad

Családi viszályos, háborús, vikinges.

Ragnar fiai összefogtak, hogy megbosszulják az apjukat. Angliába mennek elégtételt venni, és egyikük ereje, a másik észbeli fölénye, a többiek elszántsága sikerhez vezet. Ám a közös cél elérésével megszűnik, ami feledtette velük a konfliktusaikat. Ivar az anyja haláláért még mindig Lagertha fejét akarja, aminek Björn nem tud örülni. A testvérek két pártra szakadnak, és egy polgárháború kezd formálódni. Ivar szövetségeseivel Kattegat ura lesz, és vikings.jpghamarosan már istennek kiáltja ki magát. Eközben Lagertha és családtagjai Heahmund tanácsára Angliába menekülnek, ahol a trónra kerülő Alfred ad nekik munkát. Az ottani királyi udvarba is jut bőven intrika: a király jegyese szívesen bebújik Björn ágyába, az özvegy anyakirályné meg a saját fiát se rest megmérgezni a másik védelmében. Mindeközben Loki leckét kap a vikingek természetéről az új földön.

A The last kingdom legutóbbi évadánál már említettem, hogy csoda kellene, hogy idén azt tudjam mondani, a Vikings a jobb. Most nagyon nem az, megerősítem. Ami azzá tette ezt a sorozatot, ami volt, eltűnt. Ez már csak egy véres ponyva, egy vikinges szappanopera.

Rengeteg minden történt ebben a 20 részben, de annyira kevésnek volt valami értelme is! Meg komolyan, micsoda konfliktusokat tálaltak fel nekünk! Egyik röhejesebb volt, mint a másik. És nem csak szerelmi téren, bár ott is ontották magukból a készítők az agyament ötleteket.

Lagertha és Heahmund püspök szerelme, komolyan? Ok, papunk sose volt a papi tisztaság híve, de ez a püspök is, meg szerető férfi is, borzalmas egy mix lett. De említhetném Torvi útját is, akitől Björn elvált, mire befeküdt az exe öccsének ágyába? Bele se akarok gondolni, a gyerekeinek hogy magyarázta el, hogy a nagybátyjuk az új nevelőapjuk. Björn, aki spontán megdöntötte annak az embernek a szűz menyasszonyát, akitől az élete függ, utána meg feleségül veszi az egyik ősellensége özvegyét?

De a politikával is példálózhatok. Majd meghalnak, hogy megszerezzék maguknak a földjük, de szó szerint, aztán spontán hazamennek Ivar ellen háborúzni, mert miért is ne? Ivar, aki az egyik legokosabb szereplő volt korábban, hirtelen istennek képzeli magát. De az egész grönlandi cselekményszál is siralmas. Amilyen jó figura volt egykor Floki, most annyira nem tudnak mit kezdeni vele, és borzalmas az egész története.

De nem csak a cselekménnyel van bajom, a karakterek is kiakasztanak. Minimálisan sem hűek magukhoz, véletlenszerűen változnak a céljaik és a konfliktusaik. Nem is tudom, tragédiába vagy komédiába illik, ahogy egymáshoz hozzáállnak. Pl. Hvitserk Ivar mellé állt, háborúzott érte. Erre hálából Ivar követsége küldi, és amíg odavan, máglyára veti a szerelmét. Aztán meg csodálkozik, hogy nem akar Björn ellen hadba vonulni mellette. (Björn meg szó nélkül visszafogadja öccsét, mintha mindig is együtt harcoltak volna.)

Szappanopera ez már csak, annak is egyre gyengébb. Már csak a megszokás tartott a képernyő előtt, mert tartalmilag nem tudok mit értékelni benne.

Egyedül a látvány korrekt még mindig. Folyik a vér, nem fogják vissza maguk a brutalitásban. És vannak megkapó képek, pl. a fehérre festett arccal a viking istenavatás azért jól nézett ki.

Mindenkinek azt tanácsolom, inkább The last kingdom néző legyen! Az jobb.

 

Vikings - 5/3 még vannak látványos részei, de már csak olyan, mint egy vikinges szappanopera.

https://www.youtube.com/watch?v=SLOa9s1q_Ug

A sóher

Változós, spórolós, családos.

Francois apja kénytelen volt megtartani a pénzt, imádott vásárolgatni. Olyasmiket is, amire semmi szüksége nem volt. Így a felesége azért imádkozott, a gyerekük legalább más legyen. Az ima meghallgatásra talált, még jobban is, mint amit az asszony valaha el tudott képzelni. Francois mindenre sajnálja a pénzt – spórol, bár a bankban már egy kisebb vagyon várja. Kuponnal vásárol, az utcai lámpa fényénél vacsorázik, messze elkerüli, aki születésnapia_soher.jpg meglepetésre vagy éppen nyugdíjas búcsúztatóra kérne hozzájárulást. Nem is szereti a környezete, magányos életet él. Ami akkor csapja fejbe, amikor beállít hozzá egy kamasz. A lánya, akiről eddig nem is hallott. Ugyanekkor a zenekarba új tag érkezik, aki megtetszik a férfinak. De hogy családja, szerelme lehessen, változnia kell. Sikerülhet neki?

A franciáknak már köszönhetünk egy nagyon spórolós alakot: Moliere már halhatatlanná tette a maga fösvényét. De mivel a történetek örökké élnek, és az emberi viselkedés nem nagyon változik az eltelt évszázadokkal, most a francia szórakoztató filmek hoztak el nekünk egy férfit, aki maximálisan fogához veri a garast.

A műfaj abszolút vígjáték, ami két panelből építkezik. Egyrészt, humorforrásként használja, hogy Francois hogyan és mennyire igyekszik megfogni a pénzt. Elképesztő módszerei vannak, ami az átlagos embernek eszébe se jutna. Mert az, hogy inkább sétál, hiszen sajnálja a buszjegyre a pénzt, még nem olyan meglepő. De amikor rendszeresen gyomorpanaszai vannak, mert a lejárt szavatosságú ételeken él, az azért már elgondolkoztató.

Nem tudom azt mondani, hogy igazán vicces lenne a film, nekem erőltetett volt sokszor. Már átmegy karikatúrába, ahogy a férfi garasoskodása az élete minden területén jelen van. Pl. hogyan lett belőle apa? Még óvszert venni is sajnált, minek, ha volt még régebbről nem használt? Igaz, hogy a szavatossága évekkel korábban lejárt, de újat venni? Elképzelhetetlen!

Másodrészt családi, érzelmes film is akar lenni. Laura ott van az életében, és bár eleinte csak tehernek érzi, hogy használja az áramát és a vizet, lassanként érezni kezdi, mit jelent, hogy van itt vele valaki, aki felnéz rá. Ahogy ezt az érzést megismeri, már szeretné továbbra is megkapni. Talán, kiérdemelni is.

És, ami a film legjobban elkapott pontja, hogy nem sikerül azonnal megváltoznia. Ráébred, milyen ember és más akarna lenni, de ez nem megy könnyen. El is bukik párszor. Ettől lesz hitelesebb, emberi a karakter. De hogy szerethető is lenne? Az már fogósabb kérdés.

Dany Boon tényleg meghatározó francia komikus, már hozzánk is áramlanak a filmjei. Franciaországban még inkább, szeretik. És amivel az előző gondolatomhoz kötődnék, mindezek ellenére nekem egyszerűen nem szimpatikus. Így a karakterei is eleve hátrányból indulnak, annak okán, hogy Boon játssza őket. Már nagyon rutinosan, felismerem a karakterei között a rokon vonásokat. Akinek egy bejön, nyugodtan nézheti a filmjeit, a többi is tetszeni fog. Én meg filmenként küzdök az ellenszenvemmel.

Komédiaként nem a látványvilág dominál, a karaktereken van a hangsúly. Kevés helyszínen is forgott, de nem is kellett több. Ilyen téren nincs panasz.

Az átlagos Boon minőséget hozza, de annál semmivel sem többet. Egyszer nézhető.

 

A sóher - 5/3 Boon rutinból hozza szokott karakterét. A filmen is a rutin érződik, korrekt, de nem több.

https://www.youtube.com/watch?v=zWJhSx76IqM

Mit várunk?

Cím: Dumplinmit_5.jpg

Készítők: női film lesz, készítők tekintetében is. Anne Fletcher rendezi, és bár most nem Sandra Bullock a főszereplője, jön egy másik ismert komika. Jennifer Aniston. Aki sorozatnéző, talál még ismerős neveket a stáblistán, bár csak mellékszerepekre. Bax Taylor-Klaus (Scream) és Dove Cameron (Utódok, The Agents of SHIELD). A főszerep Danielle Macdonald kezében landolt, az az első nagyobb szerepe. Ismerős lehet még Odeya Rush és Luke Benward neve ilyen-olyan tinifilmekből.

Műfaj: ifjúsági komédia

Cselekmény: Williowdean nem éppen olyan lány, amilyet az anyja elképzelt. Az egykori szépségkirálynő lánya jóval teltebb az anyjánál, de nem hagyja, hogy ez hatással legyen az életére. Mi több, benevez arra a versenyre is, amit az anyja annak idején megnyert. A példa ragadós lesz, a versenyre sorra jelentkeznek a szépségideáltól messze levő tinik, felforgatva ezzel a versenyt, és texasi városuk életét is.

Várható megjelenés: 2019 tavaszán (talán március)

Miért várós?

  • Regényből készül, nálunk is olvasható. (A Maxim adta ki.) Még nem olvastam, de talán a film után megjön a kedvem.
  • Már nem is emlékszem, mikor láttam Anistont legutóbb filmen.
  • Remélhetőleg vicces lesz, friss. Majd kiderül!
  • Egy kis társadalomkritika? A szépségkultuszra rá is férne.

Utódok 2.

Helyet keresős, meseszereplős, barátos.utodok2.jpg

Mal 1 év elteltével már köztiszteletben álló polgár, akit a közelgő bálon udvarhölggyé is emelnek. A lánynak azt is megsúgják, hogy Ben nem véletlenül adott neki gyűrűt. Ez a bál már az eljegyzés előszobája. A lány halálra is rémül: komoly erőfeszítésébe kerül, hogy tökéletes úrhölgynek lássák. Pedig ő a Száműzöttek Szigetének túlélője, és nem az a jó kislány, mint a körötte levő hercegnők. Amikor Ben valamit megsejt, kibukik belőle az igazság, és a rendszeresen használt varázslatait is felfedi. Haza kell térnie, visszaszökik a szigetre. Ben, Mal barátaival együtt a lány után sietnek. Uma, Ursula lánya pedig lecsap rájuk. Foglyul ejti Bent, és váltságdíjat kér érte. Mal a szerelme megmentésére siet, és lassan felismeri, hogy királyának nem kell szerepet játszania, ő szereti az igazi lényét.

A Disney Channel egyik sikere az Utódok. Már ott tartunk, hogy az eredeti film után készült animációs sorozat, van előzmény regénye, és mindenféle egyéb kiadvány, babáktól kezdve a teljes Disney ipar kifestőkig és ajándéktárgyakig. Szerintem senkit nem is lepett meg, hogy a folytatással is előálltak a csatornán.

A történet azonban vesztett az eredetiségéből. Már nem újak a szereplők, a sziget, az egésznek a miliője. És mivel az első rész megkapta a maga tökéletes befejezését, szerelemmel és koronázással, nem is volt olyan egyszerű megint egy konfliktust találni, amire rá lehet húzni a film cselekményét. Valami lett, csak lényegesen gyengébb az első résznél.

Engem még mindig zavarnak benne olyan dolgok, hogy Ben 16 lett, erre az apja lemondott a trónról – és most Ben a király. Nappal középiskolai tanuló, közbe meg igazgatja az egész mesevilágot? Mert kérem szépen, itt egy királyságba egyesítették a mesebirodalmakat! Valahogy ez nem logikus. Ha már át kell venni a trónt, komolyan nehéz lett volna megvárni a bőven uralkodásra képes apának, hogy a fia legalább az iskolát befejezze?

Mal problémája is pitiánernek tűnik. Mindenki szereti, Ben rajong érte, csak ő érzi kevésnek magát. Ami tipikus kamaszgond, lehetne is vele azonosulni, ha nem lenne különben egy tökéletes élete. Varázsol, övé a király szerelme, rajonganak érte, szép is, mellette állnak a barátai. Sokkal átérezhetőbb a szigeten ragadtak pokla, pl. a kis szépségszalonos lányé, aki Hamupipőke mostohájának unokája, és most ő dolgozik a nagyanyjának.

A szigetre tett kaland még bénább. Ahogy Ben királyból átvedlik száműzöttnek, az kegyetlen. Megtanítják, hogy járjon (szó szerint) kevésbé katonásan, meg ráadnak egy rikító ruhát. Nagy kaland. Nem tudtam, sírjak vagy nevessek rajta.

Van cselekmény tehát, pörögnek az események, csak éppen nem túl ötletesek vagy eredetiek.

A rikító jelmezek is zavarták az agyamat. Mint egy nagyon félresikerült álarcosbál. Mindenki annyira harsány, meg extrémen színes, hogy az más sok a jóból. (Jellembe, színészi játékba is különben.) Közbe olyan olcsó megoldások is vannak, amitől színházi kosztümnek, nem igazi ruhának tűnnek. Azért Mal stílusa átjön, az kell a Disney termékekhez, de ennyi.

Sajnálatos, hogy a zenék és főleg a táncos betétek is gyengébbek a korábban látottakhoz képest. Akad benne egy-egy sláger, de jól csak a film záródalának tánca néz ki.

Az alapötlet a gonoszok gyerekeivel bejön, de ez mesésebb lett a kelleténél. Komolytalan.

 

Utódok 2. - 5/3 még van benne ötlet, de már túlzó lett. Harsány, felszínes. A koreográfiák gyengébbek.

https://www.youtube.com/watch?v=SVMkh14Klw4

süti beállítások módosítása
Mobil