Minden napra egy film

Minden napra egy film

Fülemre való

Taxi - Misirlou

2018. szeptember 27. - BBerni86

Elkapott a nosztalgia a bűn rossz Taxi 5 után, úgyhogy adjunk az érzésnek! Misirlou, Dick Dale-től.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Taxi előtt Tarantino is használta a Ponyvaregényben...

Az egymillió dolláros kéz

Sportos, tehetségkutatós, felelősséget vállalós.

J.B. egykor sikeres sport ügynök volt, egy nagy cég cápája. De elege lett, hogy másoknak dolgozik, és barátjával céget alapított. A nagyok azonban elhorgásszák előlük az ügyfeleket, a csőd szélén állnak. Egy lehetséges befektető van, de ahhoz egy új ázsiai területet kellene tudni felmutatniuk. Miközben J.B. a tévét kapcsolgatja, az_egymillio_dollaros_kez.jpgmegakad a szeme azon, ahogy az indiaiak krikettet játszanak és dobnak. Támad egy ötlete: Indiában egy tehetségkutató keretében keresnek olyan tehetségeket, akik jól dobnak, és a legjobb kettőt az Államokba hozzák, hogy profi baseball játékosokat faragjanak belőlük. A kezdeti nehézségek után kezd összeállni a tehetségkutatóra a csapat, de az Államokban J.B. nem várt nehézségekkel szembesül. A fiúk mellé kell állnia, és közben átgondolni, milyen életet és kivel akar.

Sok tekintetben tipikus Disney családi film, ami ugyanazt a receptet követi, amit évtizedek óta használnak a zsánerben. De én még mindig szeretem ezt a zsánert, ezen a filmen is jót szórakoztam. Benne vannak azok a részek, amiket rég szeretek az ilyen filmekben.

Egyrészt, a sport részeknek megvolt az izgalma. Volt verseny, volt kiképzés – és sok humoros helyzet közben. Talán az a feszültség nem volt meg benne, amit a csapatjátékokkal tudnak ábrázolni, itt azt a szakaszt már nem mutatták, de az odáig eljutás is szórakoztató volt.

A humora családbarát. Próbálkoznak nyelvi humorral is, de nekem sokkal jobban bejöttek a vicces helyzetek és a karakterekből fakadó komédia. A béna játékosok a válogatókon, a játékos figyelő viselkedése. Igaz, neki olyan beszólásai is voltak, hogy már azért megérte megnézni a filmet. Hangulatos, kellemes az egész film hangulata.

A sport mellett fontos szerepet J.B. karakterén keresztül, hogy milyennek kellene lennie az embereknek, magukkal és másokkal szemben is. Akivé a férfi válik, az lenne az olyan ember, akikből ha több lenne, akkor élhetőbb hely lenne ez a bolygó. A Disney ebben nagyon erős, ahogy hősöket teremt, ahogy az összetartás, család és barátság erejét ki tudják emelni. Úgy, hogy ne legyenek nyálasak. Megküzdenek érte, akadályokat győznek le, és végig szurkolunk is nekik az úton.

Igen, talán baj is lehetne, hogy nincs negatív szereplő. Itt lehet szorítani a karakterekért, akik alapvetően jók és rendesek. A két srác, aki megkapja az esélyt, hogy megváltozzon az életük, hiba nélküliek.

Van benne egy kis szerelmi szál is, de csak olyan finoman alakítva, ahogy a Disney szokta. Igen, ez is olyan, hogy előre lehet látni az egészet. Már Brenda első megjelenésekor pontosan lehet tudni, hogy ő lesz az, aki majd megváltoztatja a főszereplő életét a kapcsolatok és család témakörében. De helyes jeleneteket kaptak, és itt se zavart, hogy lehetett előre tudni a kimenetelét az eseményeknek.

Ki kell emelnem a helyszíneket is, Indiából nagyon szép vágóképek vannak benne. Egyszerre éreztem benne egy kis idealizálást, de utaltak azért más dolgokra is.

A casting is tetszett, Jon Hamm kifejezetten jól elkapta a beképzelt ügynök szerepét, aki szépen megjavult. Illett a sorozatos karakteréhez is, és Lake Bell helyes volt mellette.

A Vasakarat még mindig nagyobb kedvenc, de én szerettem ezt a filmet is.

 

Az egymillió dolláros kéz - 5/4 klasszikus Disney, annak minden kliséjével – erényével. Kellemes, családi kikapcsolódás.

https://www.youtube.com/watch?v=2zpu9rRyF-k

Idézzünk!

  • A Banther lakba!
  • De tavasz van! Az a téli szállás!
  • Eljön majd a tél… előbb vagy utóbb. (The dragon prince)

 

Ha elrabolnák fiamat, orosz, hajó, bármennyit kifizetnék, hogy visszakapjam. Kölcsönvennék, lopnék! Ok, lopni amúgy is lopok, de most többet lopnék! (A világ összes pénze)

 

  • Csak vigyázok a társamra.
  • Ő nem épp Hannibal Lecter.
  • Tényleg? Mert úgy nézett rád, mint aki fel akar falni. (Take two)

 

  • Összejött egy nő is.
  • Gratulálok! Látod, érdemes volt hinni a csodákban! (A mi kis falunk)

 

  • Mikor vásároltál utoljára?
  • Houstonban, egy hete.
  • Mit vettél?
  • Légitársaságot. (A sötét ötven árnyalata)

 

  • Megpuszilod a kobakom, hogy jobb legyen?
  • Talán igen.
  • Egy kicsit balra. És itt is. Meg itt.
  • Ezt már Indiana Jonestól loptad.
  • A legjobbtól tanultam. (Shadowhunters)

Az apáca

Démonos, ördögűzős, rejtélyes.

Egy erdélyi, eldugott zárdában valami történik. Egy helyi férfi megtalálta az egyik apáca testét, aki öngyilkos lett,az_apaca.jpg felakasztotta magát kiugorva a toronyból. A Vatikán az eset kivizsgálására Burke atyát küldi, és segítőnek Irene nővért, akit kislánykora óta látomások kísértenek. A halott apácát megtaláló Franci viszi fel őket a hegyi zárdába, ahol az apácák valami szörnyű titkot őriznek. Rejtőzködnek előlük is, megszakítás nélkül imádkoznak századok óta, mióta Imre király egy démont idézett a falaik közé. De a démon már köztük jár, apácának álcázza magát, és lelkekre vadászik. A kis csapat igyekszik felvenni vele a harcot, miközben egy borzalmas titoknak is a nyomára akadnak.

Reklámok… most éppen azon vagyok készen, hogy ezt reklámozzák a Démonok között világ legsötétebb fejezetének. Míg nem láttam a filmet, hajlamos lettem volna elhinni is. Az első Démonok között tényleg para volt, a második rész már nem tudott igazán megújulni, de az még érdemel egy korrektet. Az Annabelle nem sikerült jól, ha a második részével jobban ki is vagyok békülve. De ez az apáca, ahogy az alakja feltűnik már az univerzumban, tényleg ijesztőnek nézett ki.

Saját filmben, sajnos, már nem lett annyira parás.

Talán az volt a baj, hogy nem keltenek félelmet, csak egy-egy jump scream jelenet van, amelyek ráadásul nagyon kiszámíthatóak is. Volt, hogy néztem a jelenetet, és fejben azt sakkoztam, hol fog hirtelen feltűnni az apáca és üvölteni, hogy aki nincs rá felkészülve, kirántsa a széke karfáját is. De annyira megszokott helyeken van… nézel a tükörbe. Semmi. A kamera elfordul, a szereplő is. Naná, hogy mire visszafordulunk a tükörhöz, az már nem üres. Hányszor is láttam már ilyet…

az_apaca2.jpgAz apáca maga sem hat annyira ijesztőnek azzal, hogy ilyen környezetbe tették. Nekem a sok apáca között elvesztette a borzongató voltát. Majdnem hogy a helyszín, a hegyi kolostor, ami simán elmenne középkori várnak is (régen az is volt a történet szerint) a temetővel meg a sötétséggel ijesztőbb, mint maga az apáca. Ok, akkor az ijesztőnek szánt elemek közé felírhatom a hangulatot is, a helyszínt, de nem teremt annyira súlyos atmoszférát, hogy önmagában féljek tőle.

A cselekmény nem indul rosszul, de valahogy a nyomozást és a démonűzést nem sikerült érdekesen megcsinálni. Ahogy legyőzik itt a démont… komolyan, nem tudtam, hogy erre milyen reakciót vártak a készítők. Én valahol még viccesnek is éreztem, hiába van ott a CGI nagyágyú, és néz ki jól a pokoli átjáró záródása. De maradjunk a pozitív élménynél, egy csavar volt, ami működött, és azt tényleg nem találtam ki előre. Bár, utólag belegondolva voltak jelek. Egyen sokáig gondolkodtam is, de erre azért nem gondoltam.

Az is tetszett, ahogy az univerzumba illesztették a történetet, ha sajnáltam is Franci karakterét. Erről jut eszembe: Franci, komolyan? Angolul kellett megnéznem, hogy leessen a poén, kedves szinkronírók! Frenchie, vagyis a helyiek a francia származása miatt adták a srácnak ezt a nevet, én meg azon agyaltam miattatok, miért kapott osztrák becenevet, a Ferenc névből!

Összességében, én valami sokkal jobbat vártam. Pedig lehetett volna ijesztő is…

 

Az apáca - 5/3 bármennyire is szerettem volna félni, nem ment. Néha kicsit untam is, jobbat vártam.

https://www.youtube.com/watch?v=uBd4siKlRSY

5 film, amit látnod kell

Horror

5: Démonok között – a retró korszak, ahogy természetfölötti és realitások között mozgott, a nagyon eltalált 5f5_2.jpgszereposztás nézette. Több olyan démont, ijesztő tárgyat is sikerült beletenni, ami aztán újabb részeket eredményezett. Az univerzumteremtésnek horrorban ez az egyik élharcosa. De a legjobb még mindig az első film, amivel minden elindult. Amelyben egy házaspár, akik közül a nő kifejezetten érzékeny a természetfeletti energiákra, vizsgálódik, mi volt valódi jelenség és mi nem. Felveszik a kesztyűt a démonokkal, akkor is, ha nem hisznek az emberek abban, amit csinálnak.

4: Hang nélkül – a horror, ami legalább annyira megállja a helyét családi horrorként is. A 5f4_2.jpgtörténet szerint űrlények foglalták el a bolygónk, amelyek minden hangra ugranak és irtják/eszik az embereket. Egy család igyekszik túlélni, egyedi praktikákkal, jelbeszéddel, miközben készülnek egy újszülött érkezésére is. Jól váltogatta a családi filmes és mondandós, a jump scream és a hangulati horror elemeit is. Vizuálisan is korrekt, és nagyon ötletesen dolgoztak a hangokkal. A szereposztás is jó, a film is, és sikeres is lett. Már berendelve a folytatás, ami valószínűleg előzményfilm lesz.

3: Boncolás – apa és fia magán boncintézetet vezetnek, ahova a rendőrség egy rejtélyes 5f3_1.jpgholttestet hoz be. Fiatal nő teste, aki egy lemészárolt család között került elő. Meg kellene állapítani, ki volt ő. Ahogy a testet vizsgálják, olyan nyomok bukkannak elő, melyek újabb rejtélyekhez vezetnek. Mire észbe kapnak, már egy szellem és átok is az életükre tör, mert ez a test nem egyszerűen egy test. Okos volt, és végre nem a jump scream volt a fő eleme. Bonctermi kriminek is nagyon működött, volt benne csavar, és a szereposztásra se volt panasz. Több ilyen jöhetne.

2: Az – ha a Hang nélkül-t családi horrornak hívom, ez a film meg az ifjúsági kalandfilmes 5f2_2.jpghorror. A főszereplők kiskamaszok, akiknek ugyan megvannak a maguk kis gondjai is (szekálás a túlsúly miatt, zaklatott családi háttér, túlféltő anya, többek között), de most egy nagyobb veszedelemmel kell szembenézniük. A városukban gyerekek tűnnek el, az egyikük öccse is, és nyomozni kezdenek. Közben a gyerekrabló az ő nyomukba veti magát, a legnagyobb félelmeikkel szembesítve őket. Stephen King regények eddigi egyik legjobb adaptációja. Hatásos, érdekes, a képi világa és a színészei is remekeltek. Várjuk nagyon a folytatást!

1: A kör - már ebből is kezd sorozat születni, de a legjobb máig az első amerikai változat, a folytatások megközelíteni se tudták a színvonalát. Halálra rémíti a nézőt az aurájával, és messze többet tud, mint a jump scream jelenetek halmozása. De a jump scream jelenetei között van az, ami a mai napig karfakitépős nálam. Samara utolsó megjelenése... Színészi alakítások tekintetében is a sorozat legerősebb tagja, képileg nagyon oda tették maguk a készítők, ráadásul ez nem csak horror. Thrillerként is remek volt. És a sztori? Van egy városi legenda egy videóról. Aki megnézi, 7 nap múlva meghal. Főszereplő újságírónk unokahúga is így veszik oda, a nő nyomozni kezd régi szerelmével, aki egyben a fia apja. Megnézik a kazettát, egyre ijesztőbb dolgok történnek velük, az idejük egyre fogy. Ki kell deríteniük, ki készítette a kazettát és miért, hogyan törhetik meg az átkot.5f1.gif

A sötétség/szabadság ötven árnyalata

Szerelmes, csábítós, trauma feldolgozós, kapcsolatos.

Christian képtelen meglenni Ana nélkül, és bele is kezd a lány visszahódításába. Virágok, fotók, engedmények – Ana sem bírja nélküle, így hamar újra a férfi oldalán találja magát. Mivel Christian többet nem akarja elveszíteni, a-sotet-otven-arnyalata.jpgegyre jobban beengedi az életébe, a fájó emlékeit is megosztja a lánnyal. Jót tesznek egymással: Christian emberibb, Ana határozottabb lesz a másik mellett. De a boldogságuknak le kell győznie pár akadályt: egy zaklatót, aki mindkettejüknek ártani akar. Egy múltbeli lányt, akit a jelen traumája a férfi felé hajt. Az asszonyt, akit Ana nagyon tud utálni, de része a férfi múltjának. Közben házasodnak, karriert és családot építenek.

Alapvetően híve vagyok annak a mottónak, hogy csak olyasmit szidalmazzunk, amit legalább megnéztünk, és hajlandóak voltunk erőfeszítést tenni a megértésére. Az nem fair, ha valamit úgy írunk le minden mocsoknak, hogy csak híreket hallottunk róla, meg pletykákat. A szürke ötven árnyalatára gyakran utalok negatív példaként, tehettem, mert láttam és nagyon nem szerettem. Most rászántam magam, hogy megnézzem, milyen lett a folytatás.

Hogy ne legyek nagyon önkínzó, a trilógia második két részét egybe néztem meg, attól tartva, hogy nem lenne erőm még egy nekifutásra a filmből. Jól is tettem, mert kétlem, hogy találtam volna magamban erőt újra elmerülni ebbe a világba.

a_szabadsag_otven_arnyalata.jpgAmi, hozzáteszem, az első rész után némi javulást is fel tud mutatni. Egyszer kibírtam.

Egyrészt, eladható benne a guilty pleasure faktor, főleg a záró részben. Egy olyan luxusvilágot mutat, ami külsőségeiben lenyűgöző. Ahogy Christian pénztárcája végtelenül mély, és saját géppel repülnek, mindenfele luxus lakásai vannak, a kocsikról nem is beszélve. Egy ponton nem is a cselekményt néztem, hanem a ruhákat és az autókat, meg a helyszíneket. Párizs, a Riviéra, Ana jegygyűrűje – biztos jó kis pénzt fizettek a reklámelhelyezésért, mert tucatszor látjuk, ahogy Ana az ujjaival dobol, pl. egy poháron, és a kamera ráfókuszál az ujján csillogó gyémántra. De tetszett az a kocsi is, amellyel száguldoznak a fiatal házasok. Szóval, ezt most elnéztem – mint régen az MTV-ben, hogyan élnek a gazdagok.

Még a színészek is elviselhetőbbek, mint korábban. Egyikük, se Dornan, se Johnson munkásságában se ez a csúcs, de ha őszinte akarok lenni, mit is kellett volna itt játszaniuk? Nincsenek olyan karakterek, hogy színészi kvalitások kellenének hozzá. Szépnek kell lenni, és ez megvalósult. A pasik majd nyilatkoznak Johnson alakjáról, engem jobban lekötött Dornan izmos hasfala, mutogatták a két részbe éppen eleget. Hozzáteszem, visszasírom, amikor sorozatgyilkost játszott az angol tévében. Mert Dornan játszani is tud – Johnson esetében erre nem esküdnék – de itt erre nem volt szüksége.

Ezzel ki is fogytam a kierőszakolt javulásokból, mert minden más pocsék. Ennyire béna párbeszédeket egy szappanoperába se nagyon tudok elképzelni. A film fordulatai annyira bénák, hogy nem tudtam, sírjak vagy nevessek rajtuk. Arról nem is beszélve, hogy roppant irritáltak az olyanok, amikor mondanak valamit, és mást csinálnak. Csak beszélgessünk! Erre mit látok? A csak beszélgetés asztalon, ágyba, zuhany alatti nyögdécselés.

Összességében az első résznél jobb, de még mindig gyenge és felesleges filmek ezek.

 

A sötétség/szabadság ötven árnyalata - 5/2 a végére merészebbek lettek, és ráleltek a guilty pleasure receptre, de banális akkor is!

https://www.youtube.com/watch?v=lbWy0X2F-_8

Várható heti megjelenések

Mozi:

- Apróláb - mese, ezúttal a yeti talál egy emberre.

- Csuklyások - megtörtént eset alapján thrillerféleség, melybe egy afroamerikai ügynök beépül a Ku Klux klánba.

- Esti iskola - Kevin Hart e komédiában a boltja leégése után esti iskolában hajt az érettségiért.

- Hollywood Banker - holland amerikai film, életrajzi.

- Horror Park - horror, de szerintem a gagyibb fajta.

- Napszállta - magyar-francia kosztümös krimi.

- Paraziták a Paradicsomban - magyar dramedy.

- Peppermint - Jennifer Garner a családja meggyilkolása után átmegy bosszúállóba.

- Utolya, július 22 - norvég, akciós dráma terroristákkal.

- Victor Crowley - horror, de ennek se szavazok nagy bizalmat.

DVD:

- Solo: Egy Star Wars történet

- Chappie

- Szupercella

Csak téged látlak

Házasságos, változós, kapcsolatos.

Gina és James tökéletes boldogságban élnek együtt – most próbálkoznak családalapítással is. A nő egy baleset következtében gyerekként megvakult, de James szeretettel gondoskodik róla, és soha nem érezteti, mennyi mindent tesz a nőért. Együtt örülnek, amikor kiderül, hogy Gina egyik szeme menthető, és a műtétet követően újra látni fog. A látással együtt azonban nem várt problémákkal kell szembenézniük: se az otthonuk, se a férje nem csak_teged_latlak.jpgolyan, amilyennek képzelte. Gina felfedezi saját szépségét, és a csinos szőke már a férjét sem emlékezteti arra a szolid nőre, akit elvett. Gina látóterébe kerül egy vonzó fiatalember, amikor a látása megint romlani kezd. Mindketten hazudnak a másiknak, Gina és James is, de egy ponton minden kiderül, és minden összeomolhat.

Kezdem azzal, hogy ez a film tavaly iszonyatosan nagy bukás lett. Így nem kell meglepődni azon, hogy hiába vannak nevek a főszerepekben, nálunk mozikba se jutott el. A gyártási költségeinek durván a tizedét volt képes megtermelni, mondhatni, érdektelenségbe fulladt a film. Azonnal hozzá is teszem, hogy én egészen nézhetőnek találtam.

Azonnal hozzá is teszem, hogy a film megjátszik egy jelentős műfajváltást. Akinek ez nem esik jól, inkább ne is próbálkozzon vele! Mert nagyon romantikus filmnek indul, de a film második felére már kőkeményen thrillerben járunk. Aki a thrillert szereti, az elején fog szenvedni – én így voltam vele. Hogy mennyire gyomorgörcsöt kaptam a boldogan édelgő kettőstől, leírhatatlan. Aki viszont a románcot szereti, ő nem fog azzal kibékülni, ami a film második felében történik ezzel a film elején édes, szeretnivaló párral. Mivel nekem a vége tetszett jobban, pozitívabban ítélem meg, aki fordítva van, neki keserűbb lesz a szájíze.

Romantikus filmnek édes az eleje, ha sokat dob is rajta, amikor sikerül a műtét és Gina változni kezd, vele a kapcsolatuk is. Érdemes nézni, hogy külsőben is pillanatok alatt mennyire más lesz a nő. Thrillernek korrekt, de nagyon kiszámítható a film második fele. Szerintem nincs olyan rutinos zsánerszerető, akinek nem lesz az elejétől világos, hogy Gina gyerekének ki az apja, vagy miért nem akar működni a szemcsepp.

Amit viszont érdemes kiemelni, az a két főszereplő lesz. Blake Lively kapcsán nem a színészi játékáról akarok megemlékezni, hanem az átváltozásáról. Az elején, amikor vakot játszott, és jelentéktelen kis szürke egér volt, nem is ismertem meg a színésznőt. A műtét után, az új ruhákkal, majd a szőke hajjal döbbentem rá, hogy ez bizony az egykori Serena, ma mrs. Reynolds. Mennyit tesz a smink és a hajszín…

A férjet alakító Jason Clark viszont színészileg tesz többet a filmbe. Ő az, akin monológok és párbeszédek nélkül is azonnal látod, mi dúl az érzelmei között. Érdemes is az arcát nézni, ahogy egyes dolgokkal szembesül – pl. amikor a neje bejelenti, hogy terhes, miközben pár jelenettel korábban láthattuk, ahogy az orvos közli a férfival, hogy nem lehet gyereke. Nem mond semmit, de a tekintete… kész.

Sorozatos ismerősekre lehet még bukkanni mellettük, de tény, hogy Lively és Clark nevének kellett volna eladni a filmet.

Ha egyszer írok bukott, de nézhető filmek listát, szerintem ezt felteszem rá.

 

Csak téged látlak - 5/3,5 a színészei jók, a történet a végére kifejezetten érdekes – csak az elején jussatok túl!

https://www.youtube.com/watch?v=lJ1sCzPd9k8

Condor

1. évad

Terroristás, összeesküvős, menekülős.condor.jpg

Joe Turner évfolyama egyik legjobb tanulója volt az egyetemen, ráadásul a családja tele van CIA kötődésekkel. Az apja is dolgozott nekik, és a bácsikája fejes a cégben. Joe is a soraik közé lesz csábítva, egy informatikai csapat esze. Ám egyszer olyan adatokra bukkan, melyet nem hagyhatnak, hogy felfedjen. Bérgyilkosokat küldenek, és a teljes irodát lemészárolják. Joe elmenekül, de a felső vezetés annyira tart attól, amit megtudhat, hogy bűnbakot kreálnak belőle, őt állítják be merénylőnek. Miközben a rendőrség és a bérgyilkosok is a nyomában vannak, Joe próbál rájönni, mi történik körötte. Egy olyan összeesküvés nyomaira bukkan, melybe magasról is vannak résztvevők, és milliók élete a tét.

Erre a sorozatra nem a PR miatt figyeltem fel. A vártnál sikeresebb lett, és hamar ráaggatták, hogy ez lesz az új Homeland némi 24 beütéssel. Szerencse, hogy korábban elkezdtem már nézni, és rákattantam, mert ez a Homeland párhuzam nekem be is tette volna a kaput. Szerencsére minden reklám előtt Max Irons engem már behúzott.

A történet nagyon okos. Nézőként mi kicsit többet tudunk, mint Joe, de nekünk sincs meg a teljes kép. Így kifejezetten érdekes volt, ahogy Joe lenyomozza a történetet és mindenre fényt derít. Összetett, és morálisan is izgalmas az összeesküvés, aminek a nyomára bukkan.

Minimum hány embert kellene megmentened ahhoz, hogy egyet megölj? Joe még a kezdetekkor azt mondta a nagybátyjának, nincs ilyen szám. Ha kimondod, már lehet rá alkudni. Érdemes megnézni, ki tud-e tartani az elvei mellett, vagy neki is kompromisszumokat kell kötnie a nagyobb jó érdekében.

A minden mögött álló ügy is. Az egy dolog, hogy fontos emberekről kiderül, hogy mocskos ügyekbe is benne vannak. Rendszeresen látunk ilyet a tévében, sajna, az életben sem idegen és elképzelhetetlen a gondolat. De, amire összeesküdnek, az valami nagyon készen van. Nem akarom lelőni a sorozat csavarját, de még mindig töprengek. Durva, hogy én az összeesküvők álláspontját is meg tudom érteni? Túlélés, hatalom, megelőző csapás, van min gondolkodni a kapcsán. És ez jó, mert ezt is, azt is megmutat a sorozat. Érvelésre, agyalásra késztet.

De mellette ott van az akciós, szórakoztató oldala is. Ahogy Joe az életéért küzd, a hajszák és akciók dinamikusan tartják a sorozatot. A készítők még reálisnak is igyekeztek maradni, ebben nincsenek elszállt és hihetetlen akciók. Az egésznek olyan a kivitelezése és a sorozat hangulata is, hogy teljesen elképzelhető az egész.

condor1.jpgHangulata van a sorozatnak. Alapvetően paranoiás, jól kihozza, amiken a főszereplője keresztül kénytelen menni. Ilyen paranoiás, beteges lenne a közhangulat is az Államokban? Mivel láttam az AHS szektás évadát is, simán elképzelhetőnek tartom.

A karakterei is izgalmasak. Nehéz jó és rossz kategóriákat felállítani, annyira ingoványos területen jár a sorozat etikailag. De Joe hős alkat, neki könnyű drukkolni. Okos is, cselekszik is, meg helyes is.

Ezzel kilyukadtam Max Irons nevénél, akit egy ideje figyelemmel követek. Látok benne fantáziát, hogy lesz még nagyobb karrierje is. Ezt simán vitte a hátán, Hurt és Sorvino nélkül.

A testvérem Homeland rajongó. Tesztelnem kellene, neki hogy tetszik a Condor. J

 

Condor - 5/4 hiteles, akciódús, de agyalós is, és nagyon rendben van a casting is. Az új Homeland?

https://www.youtube.com/watch?v=BfiYZ7UIWco

süti beállítások módosítása