Minden napra egy film

Minden napra egy film

Elátkozott haverok

2023. november 20. - BBerni86

Erről a filmről keveset fogok írni, akkora csalódás és annyira gagyi. Már most nehezemre esik visszagondolni, egyáltalán miről szólt. Kb. egy gyerekkori mondókából igyekeztek horrort faragni, ami inkább komédia. Vagy inkább paródia?

Tudjátok, vannak népi jóslások. Nekem valami olyasmi rémlik a magyar folklórból, hogy gombócot főznek, és ami név bele lett főzve, az lesz a szakácsnő férje. Itt annyival bonyolultabb a sztori, hogy egy társasban sorsolják ki, ki lesz a férj, hol és hogyan fognak élni, mi lesz a szakmája. Játékhoz illően kellően elmebeteg dolgok is ki tudnak 000elatkozott_haverok.jpgpörögni – van, akinek az jön ki, hogy ólban lakik majd és száz gyereke lesz, míg akad, akinek szektavezér jövőt jósol a játék. El is felejtődik az egész, míg a baráti kör tagjai felnőve újra haza nem térnek, és fel nem elevenítik a régi emléket. Mire a jóslat elkezdi megvalósítani magát, de valami észvesztően béna módon. Pl. a fittnesz edző ügyfelei kezdenek átmenni szektába és isteníteni az edzőjüket. (Azt meg nem is minősítem, hogy ez az edzőt játssza a kis köpcös a stábból. Roppant hiteles…)

A horror/paródia elem meg az, hogy eszméletlenül sikítozni meg idegeskedni kezdenek, amikor ráismernek valamire maguk körül a jóslatból. Nevettem? Nem, inkább téptem volna a hajam. Megijedtem? Ugyan, min kellett volna ijedezni? Hogy a városi menőnek hirtelen az a jövő néz ki, hogy szemetet takarítson? Inkább paródia akar lenni, de ez akkor is gagyi.

Még csak semmi plusz sincs benne. Az átkot szinte meg se kell törni és nincs üzenet mögötte. Nem is igazán értettem, mi lenne a pláne. Most akkor őszintének kellett lenni, vagy mi? Mert azt nem mondanám, hogy olyan jó barátok lettek volna megint.

Még csak szimpatikus arc sem volt közöttük. Önzők, kicsinyesek, és annyira jóbarátnak mondják egymást, mégsem tudnak kiállni egymás mellett. Csak a végére, amikor meg kell szabadulni az átoktól. De akkor is inkább azt éreztem, hogy mindenki maga akar helyezkedni. A legrosszabb Mikayla volt a házasodási terveivel meg az extrém körmeivel.

A színészeket se bírtam. Ismertebb különben egy volt köztük, Harvey Guillen. Kb. azt játssza, amit általában szokott, és itt is félrement a humor. Ő, mint fitnesz guru… Jaj.

Nem is merengek rajta többet, ezt a filmet simán alig bírtam elviselni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8818263211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása