Minden napra egy film

Minden napra egy film

A becsület lovagjai

2019. december 05. - BBerni86

Trónviszályos, keleti, múltért vezeklős, középkori.

Jacob keresztes lovag volt, aki mélyen hitte, hogy Isten munkáját végzi. Mentora, aki apja helyett apja volt, igyekezett figyelmeztetni, hogy mi a különbség jogos háború és vérontás között, de Jacob későn eszmélt a valóságra. Most Kínában keresi a felejtést ópiumos mámorban. A kocsmába egy napon két fiatal érkezik, akik 12_5a_becsulet_lovagjai.jpgkísérőt akarnak bérelni. A király kisebb gyermekei, akiknek menekülni kell apagyilkos bátyjuk elől, aki az öccsére hagyott trónt is elbitorolná. Jacob belekeveredik az ügyükbe, és a hercegnő felkéri, legyen a kísérőjük. Először nemet mond, de meggondolja magát. Shing herceg a sereggel a nyomukban, folyamatosan harcolniuk kell az életükért. Ám minden életveszély közepette Jacob esélyt kap a megbocsátásra és megtisztulásra.

Ázsia hatalmas piac a filmeknek is: évek óta látjuk is a tendenciát, hogy a stúdiók igyekeznek ilyen-olyan trükkökkel bevenni az ottani piacokat. Szerepeltetnek helyi sztárokat, keleti történelem elemeket használnak. Volt, hogy külön jelenetek kerültek a keleti piacra szánt mozis változatba, amiben a helyi szereplő fontosabb, mint a világ más részein bemutatott verzióban. De fordítva is igaz: készülnek az ázsiai filmek, melyek nemzetközi sztárokkal akarják pozícionálni maguk külföldön. A nagy fal egy sikeresebb verziója ennek, A becsület lovagjai egy kevésbé figyelemre méltó darab.

Maga a történet kalandregényes, ha olvasom, és nem filmen nézem, még talán tetszett is volna. Van a megváltásért szenvedő, bukott lovag és egy birodalmi puccs. A meneküléskor különféle kalandokon esnek át a szereplők, és a végére természetesen ott a nagy összecsapás is. Van benne egy helyenként zavaró mesés hatás, de ezt még elviseltem volna.

Azonban sok helyen egyszerűen agyament, ami a filmen történik. A legnagyobb gondom Gallain karaktere és élete. Egyáltalán, hogy jutott volna eszébe egy keresztesnek Kínába költözni? Ebben a korban? Abszolút értelmetlen, hogy még a nyelvet is beszéli. (Ez különben végig zavart – hol tanultak mandarinul a szereplők, vagy milyen egyetemesen nyelven beszélnek egymással?) Az csak növeli a zavart, hogy nem éppen a nyugatiak befogadásáról volt ismert a középkori Kína.

A csatajeleneteket közepesek, és itt is nagyon erős a hiteltelen elemek túlsúlya. Ahogy Jacob még abszolút elszálltan is telibe talál a lándzsával, ahogy egy-egy keresztes simán végez egy fél sereggel, mire a túlerő legyűri… a film alapján a keresztesek olyan szuperkatonák voltak, hogy az a csoda, nem hódították meg az egész világot.

A szerelmi szálat szerencsére nem erőltetik, inkább Jacob és Gallain vezeklésére tesznek több súlyt. Ettől még nagyon messze van a film a drámától, ez leginkább egy történelmi környezetben előadott lovagmese.

Azt inkább nem minősítem, milyen színészeket tettek meg főszereplőnek. B, mint a film. Cage egészen röhejes, komolyan rossz volt nézni, ahogy a részeges útonálló lovagot adta elő. Christensen sem erőltette meg magát, de ő sosem a színészi kvalitásairól volt ismert. Cage azonban egykor jól játszott és választott szerepeket. Az már rég volt, úgy tűnik…

Egyszer meg lehetett nézni, de rögtön utána felejthető is.

 

A becsület lovagjai - 5/2,5 a történet kalandregényes vonala egy pontig lekötött. De túl mesei. Cage borzalmas.

https://www.youtube.com/watch?v=OnRuRFbpnCM

A Világ Pereme

Kamaszos, világmentős, űrlényes.

A 13 éves Alex egy balesetben elvesztette az édesapját. Az anyja segíteni akar neki, hogy visszataláljon régi önmagához. A Világ Pereme táborba küldi el nyaralni, ahol a fiú összebarátkozik egy szótlan, korabeli kínai lánnyal. Éppen csónakos kirándulásra mennének, amikor vészjelzés érkezik. Valami szörnyű történt. Alex, 12_4a_vilag_pereme.jpgZhenZhen, Dariush egy helyi fiúval, Gabriellel a parton ragadnak. Hamarosan látják, ahogy űrlények támadnak. Egy lezuhanó földi űrhajóból kiszabadítanak egy haldoklót, aki a túlélés kulcsát jelentő adattárolót bíz a gyerekekre. Miközben egy űrlény a nyomukban van, a gyerekek igyekeznek eljutni a katonai bázisra és megmenteni az egész világot, miközben a saját félelmeikkel is szembenéznek.

Nem is olyan régen, az volt a gyereknek a nagy kaland, ha otthon felejtették a nyaralás előtt, és meg kellett védenie a házat a betörőktől. Hogy betévedtek a szomszéd srácokkal az apa laborjába, és hangya méretűre összezsugorodva át kellett kelniük a kerten. Felnevelni egy virgonc kiskutyát, akiből hatalmas bernáthegyi lett, és megőrjítette a családfőt. Ma mi kell a gyerekeknek? Minimum a világ megmentése.

Ebben a filmben is olyan akciódömping van, hogy komolyan véve egy felnőtt akciófilm is összejönne belőle. Űrlények támadása, menekülés és visszatámadás, gátlástalan emberek üzelmei és erőszak, katonai csapatokhoz csapódás, háború, sok halál. Ha már itt tartunk, lehetetlenül semmibe veszi a film a halálokat. Konkrétan emberek tucatjai halnak meg a srácok körül, de rájuk ez semmilyen érzelmi hatást nem gyakorol. Még egy indok amellett, hogy egy gyerekeknek szánt, agyatlan akciódömping elé sikerült leülni.

Ezen még túltenném magam, nem kell minden filmnek értelmesnek lennie, lehet, hogy csak a látvánnyal és a könnyed akciókkal akar elszórakoztatni. Ám! Azt nem tudom megbocsátani, mennyire gagyi szálak vannak benne. A végén a megmentés módja egészen röhejes. Pláne, hogy az adattárolót Excaliburnak hívják. Mindegy, nem is akarok komolyabban belegondolni, mert elmegy a kedvem abszolút a filmtől.

Ha az agyam kikapcsolom, megidézem a gyerekkori énem, azért megértem, miért így készült és ilyennek. Látványos, és végig pörögnek az események. Nem hagyja a nézőit unatkozni, egyik vészhelyzet után kell megoldani a következőt. Nem véletlenül nincs súlya a haláloknak: végigrohannak az egész filmen, a kezdetleges szerelmi szál is annyira érzelmileg sekélyes, hogy csak megbújik a cselekmény többi szála mellett. Nem lényeges az érzelmek.

Van helyette humor. Tele van a film jópofa beszólásokkal, a filmes utalásokat különösen élveztem. Akad egy-egy szituációs poén is, és nem akarnak undorító, altesti poénokkal operálni. Ok, egy akadt benne. Nem, kettő. Az egyik még vicces is lett – a Dariush vs. űrlény – a másik viszont fájdalmas (elbújnak a pottyantós WC-ben és az alkoholmámorban úszó táborfelügyelő éppen vizelni akar).

A casting sorozatnézőknek lesz érdekes. Jack Gore lassan, de biztosan ismert gyerekszínész lesz. Scott MacArthur meg itt sem értelmesebb, mint a Mick évadaiban. A többiek, Alex anyját leszámítva, nem voltak ismerősek.

A kiskamasz keresztfiamnak inkább való összességében, mint nekem.

 

A Világ Pereme - 5/3 gyerekként szerettem volna, mai fejjel azonban több értelmet is szerettem volna benne.

https://www.youtube.com/watch?v=xkvBpKHL99k

Idézzünk!

(Jean bármire kész, hogy elkerülje a poklot. Beállna dolgozni is az ördögnek, de ezt még a Sátán személyi titkárának is nehezen veszi be a gyomra.)

  • Mi lenne, ha átvenném magától?
  • Mit?
  • A démoni feladatait.
  • Nem vagyok démon.
  • Visszavonulhatna, elkezdhetne vízisíelni, vagy ilyesmi. Gondolja át! Mindenki nyer. Nem feszítenék keresztre, ha kilépne a munkahelyéről, én pedig elkerülném az örökkévalóságig tartó szenvedést.
  • Talán, lehetséges. De elképesztő mennyiségű szenvedéshez lenne közvetlen köze. Nem hiszem, hogy egy ember ezt kibírná.
  • Nem vagyok átlagos ember. Egész életemben erre készültem. És egyetértek a cégük elveivel. Ez a gonoszság, ez tényleg én vagyok.
  • Értem, hogy kegyed önimádó szociopata, de ehhez a munkához tényleg szintet kell lépni.
  • Állok elébe! (Room 104)

 

(Alfred nem felejti el, hogy a kedves beszélgetőpartnere nem éppen a jó oldalon állt és áll.)

  • Miért nem vagy halott?
  • Jó kis trükk, mi? Elmondanám hogyan éltem túl, de nem tehetem, így nem mondok semmit.
  • Mond csak, miért ne szóljak a rendőröknek?
  • Miért tennéd? Nem tettem veled semmit.
  • Mostanában. (Pennyworth)

 

(XS, vagyis Nora nagyon rá van pörögve a hajtóvadászatra, Wells nem is állja meg szó nélkül.)

  • Megoldom.
  • Tudom jól, apu. Ezért kell megtennünk mindent, hogy megtaláljuk. Oké? Talán járőrözhetnénk.
  • Járőrözni? Mi ez? A második világháború? (The Flash)

 

A halál előtti pillanat az igazi, mert akkor nem sietsz. (Tuti gimi)

 

(Amikor a védőügyvéd ujjat készül húzni az államügyésszel, azt csak önbizalommal lehet.)

  • Piszkálod az alvó oroszlánt?
  • Nem. Kitépem a szívét! (Az igazság oldalán)

 

(Tábori kirándulás, még akkor is, ha a táborfelügyelőnek van némi vaj a fején.)

  • Öveket bekötni! Mert elvették a jogsimat.
  • Mi? Nincs jogsid?
  • Részben.
  • Az mit jelent?
  • Hogy jobb, ha nem meszelnek le. (A világ pereme)

Tudsz titkot tartani?

Romantikus, céget mentős, titkokat őrzős, kapcsolatos.12_3tudsz_titkot_tartani.jpg

Emma eddig mindenbe beletörődve élt. Kinevezést akar a cégnél, de kénytelen meggyőzni a főnökét, hogy elég rátermett értékesítő. A barátja már összeköltözne vele, miközben a lány magában szenved: szerelmesnek se érzi magát, a szex is unalmas. Egy munkamegbeszélésről repül haza, amikor a gép viharba keveredik. A lány alapból is fél a repüléstől, ez kiegészítve a nem kevés alkohollal, arra készteti, hogy meggyónjon a mellette ülő férfinak élete minden titkáról. A sokk akkor jön, amikor a cégnél Emma szembesül a főnökével: ugyanaz a férfi, aki minden kis titkát ismeri. Jack jelenléte arra készteti, hogy szembenézzen saját magával, és változtasson az életén. Jack mellett a szerelem is rátalál, de Jack miért nem engedi közelebb?

Csalódás – egy szóval így tudnám jellemezni ezt a filmet. A trailer alapján még láttam benne lehetőséget, és elnyomtam a kisördög hangját a fülemben. Pedig ő igyekezett figyelmeztetni, hogy már regényként sem tetszett ez a történet, ne várjak sokat a filmtől se. De miért olyan nagy kérés, hogy egy romantikus komédia legyen vicces?

A film két dolgon igyekszik humoros lenni: Emma szerencsétlenkedésén, és hogy Jack minden megmozdulására fel tudja idézni egy kis titkát. Mindkettő inkább idegesítő, mint vicces. Az, hogy valaki szerencsétlen, miért lenne vicces? Pláne, hogy Emma nem is mozgáskoordinációban vagy hasonlóban ügyetlen. Az életét nem tudja menedzselni. Az inkább szánalmas, mint vicces, hogy összeköltözik a sráccal, akit halálosan un – még sír is kínjában, de nincs ereje megmondani, hogy nem ezt akarja.

Ok, erre rá tudnám húzni, hogy a film azzal akar tartalmas lenni, hogy megmutatja, azzal, hogy Emma felvállalja az igazi érzelmeit és nem csak magában őrizget mindent, boldogabb lesz. De annyira klisés a kifejtése, hogy fárasztó lett így. A fenti példánál maradva, kinek kell arról film, hogy ha nem szereted a pasit, a vele való együttlét gondolatára bőgsz, akkor ne költözz be hozzá?

Az, hogy Jack mindenről tudja az igazat, akkor lett volna jobb, ha komolyabb konfliktusokat behoznak, mint amivel itt dolgoztak. Milyen a kávé? Remek! Közben Jack somolyog, mert pontosan tudja, hogy Emma szerint ez egy ihatatlan vacak. Ennél a szintnél nem mertek messzebb menni, így nagyon súlytalan az egész.

A szerelmi szálak bonyodalma is mesterkélt. Annyira egyben van minden: tudnak beszélgetni, jó a szex, megvan az összhang. Erre Emma azon problémázik, hogy Jack nem nyílik meg jobban neki. Az persze már nem jut eszébe, hogy leültesse, és közölje vele, hogy többet szeretne tudni róla, meséljen kicsit többet magáról. A munkahelyi veszekedés is: ha kicsit is olvas a sorok között, Jack szerelmet vallott neki a tévében. Tulajdonképpen azt mondta, minden hóbortjával együtt is imádja. Erre Emma előadta a hattyú halálát.

Azt még nem is említettem, milyen rémes ruhatárat adtak Daddariónak Emma szerepéhez. Egyetlen jó ruha volt rajta az egész filmben, azt is a filmbeli barátnőjétől kölcsönözte.

Az a film szerencséje, hogy még őrzöm a Teen Wolf iránti szeretetemet, és Derek az egyik kedvenc karakterem volt. Hoechlin jelenléte így némileg boldogított.

Lassan már félek romantikus komédiát várni. Csalódás, ez is.

 

Tudsz titkot tartani? - 5/2 a színészeket bírom, de a történet tipikus és szinte gagyi, Emma ruhatára meg botrányos.

https://www.youtube.com/watch?v=FUejH3i92I8

5 film, amit látnod kell

Apósok

f5_26.jpg5: Őrült, dilis szerelem – szó szerinti értelemben nem apósos film, de van egy nagy poénja, ami ehhez kapcsolódik, és ami miatt felvettem a listára. Jacob életében először szerelmes és párkapcsolata van, jó benyomást akar tenni a barátnője szüleire is. Cal ad neki tippeket. Ám arcukra fagy a mosoly, amikor rádöbbennek, hogy Jacob pont Cal f4_30.jpglányába szeretett bele.

4: A csajom apja ideges – Simon nagyon szerelmes, és nősülni készül. Ám ehhez még meg kell nyernie Theresa szüleit, elsősorban az apját is magának. Nem lesz könnyű dolga: Percy önérzetes feketeként egy rendes, színes f3_31.jpgfiatalemberrel képzelte el a lányát és emésztenie kell a fehér vő gondolatát.

3: Bazi nagy francia lagzik – Claude és Marie hazafiak, önérzetes franciák. Nem is kicsit sokkolta őket, hogy 4 lány szülőjeként nincs egy rendes, francia vejük. Van helyette kínai, arab és egy zsidó. A legkisebb lányban minden reményük, de nincs szerencséjük: a lányuk f2_30.jpgvőlegénye afrikai fekete. Vajon sikerül szétválasztani őket az esküvő előtt?

2: Apádra ütök – Greg megtalálta élete szerelmét, akit feleségül is venne. Már csak leendő apósa beleegyezését kell megszereznie. Nem sejti, milyen nehéz feladatra vállalkozott: Jack egykor CIA ügynök volt, és még mindig jól mennek neki a régi f1_27.jpgmódszerek, amelyeket Greg ellenében felhasznál. A hazugságvizsgálóra kötés csak a kezdet…

1: Örömapa – George Banks mintaapa és –férj. Imádja a gyerekeit, mindent megtenne értük. Azért szíven üti, amikor imádott lánya egy fiúval állít haza, aki hamarosan a veje lesz. Még nagyobb a sokk, amikor a lagzi teljes költségét neki kell állnia. Miközben egyre nagyobb a terv, George a számlák alatt fuldoklik, és csak egy kiutat lát: ha a pár szakítana, és nem lenne esküvő. Megkezdi a hadjáratot, míg meg nem kérdezi magától, mi a lányának a legjobb.

A vörös ügynök

Kémes, kosztümös, tudósos, viszonyos.

Joan kifejezetten okos lány volt, aki fizikát hallgatott Cambridge-ben. A szolid lány itt ismerkedett meg az orosz származású Leóval, aki az első nagy szerelme lett. A fiú megszállottan hitt a kommunizmusban, és a barátnőjét is terelgette ilyen irányba. Amikor Joan egy titkos projektnél kapott állást, szerette volna, ha kémkedik az 12_2a_voros_ugynok.jpgoroszoknak. A lány sokáig nemet mond, de aztán látja, mire képes az amerikaiak atombombája, ami nemsokára nekik, az angoloknak is lesz. Miközben képtelen túllépni a Leo iránti érzésein, hiába udvarol neki a főnöke is, arra a következtetésre jut, csak egy módon lehet béke. Ha mindenkinek azonos fegyverek állnak rendelkezésre. Már idős asszony, amikor a szerepére fény derül, és számon kérik az egykori kémkedésért.

Újabb kémnős film, de a változatosság kedvéért ezt nem nálunk forgatták. Nagyon angol alkotás, nagyon akartam, hogy jó legyen, de nem tetszett.

A legnagyobb bajom vele, hogy untatott a története. Szerelmi melodrámának indul, amelyben a hősnőt szerelme kémkedésre kéri. A legjobb barátnő meg biztatja is: a fiúval is az ő tanácsára kezd viszonyt, és később is ő lesz az, aki összelöki őket és a kémkedéses történetben is aktív szerepet vállal. Az egész film ismeretében valahol szánalmas, milyen könnyen megvezették Joant. Neki kellene drukkolni, őt kellene megérteni, de végig úgy éreztem, rossz döntéseket hoz. Leóval kapcsolatban is, de az életében levő másik férfi se volt szimpatikus.

Mondjuk, nem kicsit fárasztott, amikor Joan egymás után feküdt össze a főnökével és Leóval. Annyira szerelmi szenvedés volt a film jelentősebb része, hogy rossz volt nézni.

A jelenben az idős Joant szembesítik a tetteivel: ő nem is a közvélemény miatt aggódik, a fia az, akinek a szemében nem akar megbukni. Így ő azért küzd, hogy megértesse, mi volt a tettei oka. Nem a szerelem, nem kommunista meggyőződés, az neki sosem volt. A film az asszonnyal együtt azt próbálja elmagyarázni, miért volt pozitív a hidegháború, ami annak köszönhetően jöhetett létre, hogy Joan is részt vett az atombomba terveinek ellopásában és az oroszoknak juttatásában.

Nem tudtam azonosulni a filmben ezekkel a nézetekkel. A kölcsönös megsemmisítés elve itt nehezen érthető, és nehéz összekötni a film cselekményével, pláne a sok szerelmi témával. Cixin Liu erről egy űrbeli sci-fiben sokkal érthetőbben szólt.

Ami viszont nagyon látszik a filmen: a gondos előkészítés. A II. VH és az azt követő időszak külsőségeiben és hangulatában is megjelenik a filmen. Meg is állapítottam, hogy nem tetszett a korabeli divat, vagy legalábbis Cookson nem kapott csinos ruhákat erre a filmre.

A szereplők között három ismertebb arc található. Judi Dench nagy színésznő, itt is ő nyújtja a legtöbbet. Sajnáltam is, hogy pont övé az a szál, ami a legkevésbé érdekelt. Sophie Cookson kémkedett már Kingsman ügynökként, itt kevésbé volt emlékezetes. Annyira jó kislányos lett Joan általa, hogy egy partra vetett hal is élettel telibb. Tom Hughes, itt ő az orosz srác. Jót mosolyogtam is ezen, nekem még mindig Albert herceg jut róla eszembe a Viktóriából.

Ránéztem, nem csak nekem nem jött be. A kritikusoknak se jött át, és a kasszáknál is nagyon keveset keresett. Ez nem egy jó film.

 

A vörös ügynök - 5/2 a legtöbb színészt bírtam benne, de a történetet nagyon untam. Se izgalom, se dráma.

https://www.youtube.com/watch?v=9HPP_rYO0GA

Várható heti megjelenések

MOZI:

  • Tel-Avivban minden megtörténhet - európai dramedy
  • Élősködők - dél-koreai thriller
  • Léghajósok - amerikai-angol kalandfilm, a héten ezt várom legjobban.
  • Pamacs, a Mikulás kis rénszarvasa - amerikai mese
  • Sarkvidéki akció - amerikai mese
  • Seveled - magyar romantikus komédia

 

DVD:

  • Csernobil - minisorozat
  • Örök tél

Slow West

Szerelem után költözős, vadnyugati, háborús.

Jay, Cavendish lordjának fia nem a megfelelő lányba lett szerelmes. Rose egy parasztjuk lánya volt, aki igyekezett a fiúnak is sugallni, hogy nem illenek össze, de Jay nem hallgatott a lányra. Amikor Rose az apjával Amerikába 12_1slow_west.jpgment, Jay követte a szerelmét. Tudta, merre keresse, de hamar kiderült, hogy egy útikönyvvel nem jut el Nyugatra biztonságban. Belebotlik egy helyi, marcona férfiba, aki megfelelő díjazásért hajlandó a vezetésére. Jay nehezen viseli Silas komor természetét, de rá kell jönnie, szüksége van a férfire. Nem sejti, hogy Silas is saját tervet szőtt: Rose és az apja fején magas vérdíj van. Jay segítségével sokkal könnyebben rájuk talál, mint egyedül tenné. Az út azonban mindkettejükre hatással lesz.

A western nincs a menő műfajok között. Közben akad egy-egy, aminek sikerül befutnia, de általában azokban van valami plusz is. A Westworld félig nagyon modern sorozat volt, benne cyborg lázadással és modern vidámparkkal. A Csontok és skalpok remekül keverte a zsánert horrorral. A Django elszabadul pedig Tarantino stílusjegyeivel lett több.

A Slow West semmi hasonlót nem tud felmutatni. Egy laza western, amiben nincsenek meglepetések. Pont azt kapod, amit látsz. Két magányos férfit, akik keresnek egy lányt, és közben valamiféle szövetség/barátság szövődik közöttük. A cselekményben a western filmek tipikus elemeit látjuk: az indiánokkal szembeni kegyetlenkedéseket, a fegyveres összecsapásokat, ahogy itt még a jó emberek is kihasználják egymást.

A film ettől egészen nyomasztó is lett. Nagyon nem volt kedvem nézni, ahogy Jay a naivitása miatt mindig szív. Végre azt hiszi, talál egy kultúrembert, akiben bízhat. Mi történik? Reggel kirabolva ébred alsóneműben. Mintha folyamatosan kapná a pofonokat az élettől: ez egy embertelen hely, ahova az ő romantikus és álmodozó lénye nagyon nem illik. Jellemző az is, hogyan végzi be a filmen a történetét. Az tökéletesen jellemzi Jay karakterét: ő itt abszolút életképtelen, és pusztulásra van ítélve.

De, ha ő ilyen, akkor kinek kellene drukkolni a filmen? Silas karaktere izgalmasabb lehetne, de neki nem kapjuk meg úgy a történetét, mint Jay előéletét. Minimális utalások vannak, alig több a semminél. Ez kevés volt ahhoz, hogy igazán drukkolhassak neki. Úgy is érzem, nem ismertem meg a karakterét, nem is látom át, milyen konfliktusai voltak.

Ami menti a filmet:

  • a western külsőségek és hangulat. Ugyan nagyon lehangolónk éreztem, mennyire kegyetlen volt ez a világ, de hiteles is így. A látott helyszínek, emberek is jól illettek ebbe a környezetbe.
  • a színészei. A két főszereplőt gondosan választották, ha nem is egyformán bírtam kettejüket. Kodi Smit-McPhee remekül hozza a naiv úri gyereket – az nem az ő hibája, hogy pont ettől nem bírtam Jay alakját. Michael Fassbender remek Silas lett, az előtörténet hiánya ellenére is főhőssé tette a karakterét.

A kritikusok különben nagyon szerették a filmet. Ők díjazták azt a kegyetlen, embertelen világot, amit én nem szívesen láttam a filmen. De tény, hogy korrektül megcsinálták.

A Sundance Fesztiválról nem is jött el üres kézzel, de azért nem lesz a kedvenceim között.

 

Slow West - 5/3,5 Fassbender és Smit-McPhee párosa működött, a vadnyugat is ok, de a vége… az nem.

https://www.youtube.com/watch?v=pFfsTsdJfF8

süti beállítások módosítása
Mobil