Minden napra egy film

Minden napra egy film

Brooklyn Nine-Nine

6. évad

2019. június 01. - BBerni86

Rendőrös, baráti társaságos, ügyeket megoldós.

Jake és Amy összeházasodtak, de még nászútra sem tudnak elmenni a csapat nélkül. A depressziós Holt kapitány a nyakukon ragad, aki sikeresen elrontja minden programjukat. Rá kell jönniük, hogy hozzák helyre a lelkét, ha még akarnak pár napot kettesben. Visszatérve az őrsre várja őket a szokásos őrület: Boyle szembesül a nevelt fia vér szerinti apjával, és nagyon hamar érzi úgy, hogy esélye sincs a férfi ellen. Gina visszatér ugyan a brooklyn_9-9.jpgszülés után, de egyre inkább úgy érzi, hogy máshol kell kibontakoztatnia a tehetségét – később már celebként kérheti egykori munkatársai segítségét egy zaklató elleni küzdelemben. Kapnak el csalókat, oldanak meg gyilkossági ügyet is, és a végére még azt is sikerül elérniük, hogy a korrupt rendőrfőnök búcsút mondjon a köteléknek.

Egy sorozat, ami jobban tetszik most, mint amikor elkezdődött. Mi ennek az oka? Szedjük is hamar pontokba!

1: végre csak vendégszereplő státusza van Chelsea Perettinek! Elmondani nem tudom, mennyire idegesített engem Gina, akit ő játszott. Nem voltam vevő se a humorára, se a húzásaira. Abszolút nem venni észre a hiányát, nem hiányzik se a rendőrségi életből, se a baráti kapcsolatokból. Amikor egy epizódra visszajött, akkor is azt vártam, mikor megy már el. Tudom, abszolút érzelmi alapon van ilyen ellenszenvem, de attól még jobb nekem a sorozat Gina nélkül.

2: egyre jobban bírom Holt kapitányt. Már ráhangolódtam a humorára, és már Holt is abszolút csapattag az őrs dolgaiban. Andre Braugher remek faarcokat tud vágni, sokat hozzátesz a karakterhez az alakítása. Már láttuk különböző érzelmi állapotokban, sokkal emberibb nekem, mint a sorozat elején. (Talán, mert a magánéletéből is valamivel többet megmutat, bírom a részeket, amikor a férje is a cselekmény része.)

3: Amy és Jake sokkal jobbak házasoknak, mint évődő szerelmeseknek. Megváltozott a két karakter közötti dinamika, már nem kell a romantikus szenvelgéseket nézni. Összeházasodtak, és jó páros lettek. Nekem nem hiányoznak a szerelmi drámák, sokkal ütősebb ez a házaspár összhang és stabil kapcsolat.

4: a sok utalás. Jake továbbra is Die Hard fan, de akad sok más is. Idén pl. volt Öngyilkos osztag, de a kedvencem a Bárányok hallgatnak Brooklyn Nine-Nine stílusban. Flúgos, lökött, de remekül kiveszi az eredeti jellegzetességeit.

5: munkahelyi sitcom. Van ugyan utalás arra, hogy ők rendőrök, de továbbra sem az ügyeiken van a hangsúly. Nem véletlen, hogy lazább ügyeken dolgoznak, nem gyilkossági ügyeken. Sokaknak túl fekete lenne, ha az olyan ügyeken menne a munkahelyi poénkodás. Idén talán egy ilyen rész volt, én nagyon élveztem is, de nem ez a sorozat profilja. Jól áll neki az is, az irodában miket szerencsétlenkednek össze a szereplők.

6: az évek alatt megszerettem a karakterek. Az 1-ben már kifejtettem, egy volt, akit rühelltem, de ő már nincs, a többiek kalandjait pedig szívesen nézem. A színészek is már nagyon szerepben vannak, Samberg fejét e sorozat miatt tudom megkülönböztetni Sandlerétől.

A 7. évadot is berendelték, vagyis jövőre visszatérünk a 9-9-es őrsre!

 

Brooklyn Nine-Nine - 5/4 ez lett a heti mosoly adagom. Bár vannak lökött szereplők, poénos és könnyed az egész.

https://www.youtube.com/watch?v=zXnSTTUPm9U

Pusztító

Nyomozós, sötét titkos, végzetes ballépéses.

Erin 16 éve lelkes rendőr volt, akit egy bandába építettek be egy számára ismeretlen másik rendőrrel. Miközben elnyerték a banda bizalmát, és készültek a rablásra, Erin és Chris egymásba is szerettek. Ma Erin alkoholista, a lányával is folyton hadakozó, dühös és megkeseredett ember. A múlt azonban utánanyúl: fenyegető üzenetet kap, pusztito.jpgés tudja, visszatért az ember, akit a múlt minden fájdalmáért okol.  A nő most akar igazságot szolgáltatni, miközben egy gyilkossági ügy is megoldásra vár. Minden összefügg mindennel, és mire minden a helyére kerül, világossá válik, hogy lett az egykori helyes, eltökélt nőből ez az önmagát elpusztító lény.

Nem egyszer merengtem már azon, mennyire elrontja egyes filmek élményét, hogy előzetes elvárásokkal kezdem el nézni. Mert ha más, ha a zsánerében különben jó is, csalódott leszek és nem fog tetszeni. Bár rá tudnám venni az agyam, hogy kilökje az előzetes elképzeléseket…

Ez a film is azért nem tetszett, mert mást vártam tőle. Krimit, sokkal hagyományosabban vezetve. A skandináv krimikre hajazó, gyilkos után nyomozós filmet akartam látni, melyben a nyomozó ugyan szétcsúszott, de a maga területén egészen zseniális. Hiszen részeges rendőr is képes babérokat gyűjteni, nem igaz, Harry Hole?

Két ponton csalatkoztam nagyot.

1: A hősnő messze nem egy zseniális nyomozó. Megvan minden benne, ami a tönkrement életre utal.  A káros szenvedélyek, a kapcsolatai és a külseje leépülése. De egyszer nem éreztem úgy, hogy olyan rendőri munkára képes, amire senki más a környezetében.

2: Nem is igazán krimi a film. A megnézése után inkább mondanám drámának, amelyben némi krimi szál is akad. Erin története a hangsúlyos, a honnan – hova jutás története. Mert elég sokáig hiányoznak a kockák, csak némi utalás van, hogy jött létre a mai énje. A végére összeáll, és még kevésbé fontos a krimi, mint korábban.

A szereplőknek erkölcsi döntéseket kell hozni, és a cím is mutatja, nem éppen arra az útra lépnek, ami építené őket. Erin körül minden le van rombolva. Nem is tudtam tragikusnak érezni, ami a film végén vár rá. Hogy lehetett volna más vége a történetének?

Van egy kevés akciójelenet is benne, de semmi emlékezetes. Durva, de sokkal jobban megragadt bennem a Brooklyn Nine-Nine záró részének emberrablós jelenete a maszkokkal, mint ebben a bankrablás.

Amire emlékezni fogunk: Nicole Kidman brutális külleme a jelen Erin szerepében. A színésznő vállalt már be elképesztő küllemeket, volt már kifejezetten nem szép nő is (meg is jött Oscar érte), de ez valami új szint. Amit lehetett, lepusztítottak a külsején. Még durvább így a múlt és jelen közti különbség – elfogadhatóbbá teszi, hogy Sebastian Stan játssza a szerelmét. 15 év akkor is 15, ha Kidman nagyon jól tartja magát.

Valahol sajnálom, hogy ennyire a küllem lett a hangsúly, még nálam is. Noha Kidman a maszk alatt nagyot játszik, elhittem neki a teljes pusztulást, a tekintete miatt. Kegyetlen.

Az időkezelése nem rossz, de hosszúnak éreztem a filmet. Néha unalmasnak.

Egyszer érdekes volt, de ennyi elég is volt belőle nekem. Nem lesz újranézve.

 

Pusztító - 5/3 Kidman jó, Stant bírom, az osztott idősíkok is tetszenek, a film már kevésbé. Kár érte.

https://www.youtube.com/watch?v=Lj2Std17X5Y

Mit várunk?

Cím: Little Women - Kisasszonyok

Készítők: Greta Gerwing a rendező, vagyis várhatóan egy női lélekbe alaposan belemenős, hiteles filmet kapunk majd. A casting is nagyon ütősnek tűnik. Vannak, akikkel már újrázik a rendezőnő, de Chalamet és Ronan mellett jön még sok angol tehetség is.little_women.jpg

Műfaj: női, YA, regény adaptáció, romantikus

Cselekmény: a klasszikus regény nyomán, de annak egészen más szempontú megközelítése. Azokat az éveket emelik ki, melyeket a filmes feldolgozások kevésbé szoktak mutatni. Miután a lányok kikerülnek otthonról, és maguk próbálnak boldogulni az életben. Amy iskolában, Jo kezdő íróként. Azért gondolom, a hagyományos szálakat is mutatják majd.

Várható megjelenés: karácsonyi szezonban

Miért várós?

- A regényt szerettem, minden magyarul megjelent részét olvastam.

- Több feldolgozást is láttam már, a BBC sorozat kifejezetten tetszett. Érdekel, mit lehet még elmondani róla.

- Új a megközelítés.

- A casting. Chalamet és Ronan miatt önmagában is érdekelne, de mellettük jó pár olyan szereplő van még, akiknek elnézem a munkáit.

7 vérfagyasztó nap

Terroristás, elvekért kiállós, katonai tervet kidolgozós.

1976 – a világ messze nem egy békés hely. Egy német lázító csoport arra akarja felhívni a figyelmet, hogy a zsidók milyen rosszul bánnak a palesztinokkal. Mivel a vezetőjük börtönbe került, arra gondolnak, ha elég merészek lesznek, akár őt is kiszabadíthatják. Eltérítenek egy utasszállítót, és a túszokért cserébe szabadok lesznek letartóztatott társaik. A kis csapat igazi terroristákkal szövetkezik, és kitartanak a tervek mellett akkor is, amikor vezetőjük öngyilkos lesz a börtönben. Felszállnak egy gépre, eltérítik, és Ugandában várják, hogy 7_verfagyaszto_nap.jpgmegkezdődhessenek a tárgyalások. Ám az izraeli állam nem tárgyal terroristákkal. Sokan katonai szabadító akciót akarnak levezényelni, de erre a politikusoknak is rá kell bólintani. Közben a gépen már a túszok meggyilkolásával kezdenek fenyegetőzni.

Most olyan filmeken gondolkodom, melyek ugyanazt az eseményt mutatják be, mégis teljesen más a kettő. Történelmi filmek jutnak eszembe, mennyire másképp mutatták be 9.11-et, attól függően, hogy kinek a szemszögét követték. Még romantikus film is volt kis utalással az eseményekre, a választék elég nagy.

A jelen filmünk is tartogatott egy ilyen élményt nekem: gyerekkoromban nagyon mentek a Norris filmek. Volt egy, amiben kommandóst játszott, akinek egy eltérített repülőgép utasait kellett kiszabadítania. Nem néztem utána, de fejből úgy rémlik, Delta Force volt a címe.

Amiért érdekes, mert ezt a filmet nézve nem egyszer eszembe jutott. Nem véletlenül: mindkettő ugyanazt a túszdrámát mutatja be. De a két film mégis teljesen más.

Ez az alkotás egyensúlyozós dráma. Azzal a trükkel próbálkozik, hogy nem a túszok vagy a szabadításukra készülő katonákat követi. A túszejtőket akarja közelebb hozni, és igyekszik emberivé tenni őket. Kiemeli a német résztvevőket, akiket nem a terror vagy egy lehetséges gyilkosság hozott ide, hanem egy elvi kiállás.

Mintha szimpatikussá akarná tenni őket a film. Ahogy Böse meg is fogalmazza, ő nem ölni jött ide. Az emberek tudatában akart bombát robbantani. Felhívni arra a figyelmet, hogyan bánnak a palesztinokkal a menekülttáborokban. Jó utat választott? A végkimenetel ismeretében könnyen mondom, hogy nagyon nem. Nem ért el semmit, egy értelmetlen ügy mártírjai lehettek csak.

Annyira alapozzák a szereplőket, annyira meg akarják mutatni, hogy ők igazából jó emberek voltak, akik rossz utat választottak a véleményük kifejtésére, hogy közben a film leáll. Túl hosszú. Alig történik benne valami.

Mindezen felül még egy kis művészfilmes hatást is belecsempésztek. Még mindig töröm rajta a fejem, hogy a táncelőadás miképpen járatható össze a túszdrámával. Annál jobb nem jut eszembe, hogy mindkettő abszolút meg volt komponálva. De kellene lennie még valaminek, amit még keresek.

A szereposztás nagyon erős, de ezt is könnyen mondom, eléggé bírom Daniel Brühl alakításait. Rosamund Pike alapból úgy néz ki, hogy simán hideg és számító nőnek látom, különösebben játszania kell sem érte, most is működött ez a faktor.

Norris akciómeneténél jobban tetszett, de jobbat vártam ennél.

 

7 vérfagyasztó nap - 5/2,5 jó színészek, valahol mélyen mondanivaló is rejlik benne, de vontatott, hosszú, drámai.

https://www.youtube.com/watch?v=A6gjQXJ3dyo

Egy inas kalandjai Kaliforniában

Aranymosós, kalandos, összetartós, vadnyugatos.

Eric Griffin több generációnyi inas leszármazottja, maga is az lett, és büszke is rá. Kifogástalanul végzi a munkáját, a Flagg család mellett. Ám mikor az öreg meghal, unokáinak semmi sem marad örökségként. A 12 éves Jack megszökik, hogy a nővérének ne jelentsen terhet az eltartása. Griffin siet utána, de elég egy kis félreértés, egy fejbe kólintás, és potyautas lett egy Kaliforniába tartó hajón, ahová az aranyláz miatt Jack akar menni. Nincs egy_inas_kalandjai_kaliforniaban.jpgmit tenni, belevágnak a kalandba. Balszerencséjükre mindig belefutnak egy szélhámosba, aki mindent megtenne, hogy övé legyen az aranyuk. Ellop térképet, pénzt, kiásott aranyat, ők pedig mindig igyekeznek helyrehozni a károkat. Arabella is a fiuk után utazik, és Griffin feje már azért is főhet, mert a gyerekkori barát és egyben munkaadója mennyire kedves a szívének – jobban, mint azt bevallaná egy ilyen képzett inas…

Még gyerek voltam, amikor először láttam ezt a filmet. Sokáig eszembe se jutott, de amikor elkezdtem összeszedni a gyerekkorom szeretett Disney filmjeit, ez is felkerült a listára. Végre be is szereztem, így már csak azon kell törnöm a fejem, Sammy, a kelekótya fóka hogyan akadhatna horogra.

De most maradjunk Kaliforniában és az inassal!

Egy családi, szórakoztató film, egy az egyben azt kínálva, amit akkoriban a Disney a filmjeibe beletett. Mozgalmas, kalandos, de egyetlen ponton sem kell lerágnunk a körmünket izgalmunkban. Lehet érezni, hogy igazából nincsenek veszélyben a főhősök, mindig kitalálnak valamit, ha szorult helyzetbe kerülnek. Még a film gonosza is ilyen alak: itt bizony mindenki biztonságban van, és nem eshet komoly baja.

A film hangulata ennek megfelelően nagyon vidám és kellemes. Annyira tele van életigenléssel, reménnyel és jó érzésekkel, hogy még olyankor is, amikor izgulni kellene, és veszély van, jó nézni. Mert jópofa és kedves. Családi.

A családi a cselekményre is igaz. Arabella és Jack jó testvérek, Griffin olyan a fiú mellett, mint egy báty. (A végére tulajdonképpen az is lesz neki, gondolom, ez senkit nem lep meg.) Mindig összetartanak, mindig az a lényeg, hogy együtt lehetnek és egészségesek. Mit számít, ha a folyóba veszett egy vagyon aranyban? Ha a nagyapa csak adósságot hagyott hátra? Amíg együtt vannak, minden megvan, amire szükségük lehet. Más film talán nyálasan és elcsépelten mesélné ezt, de a korszak Disney filmjeit azért is szeretem ennyire, mert itt úgy tudják ezt átadni, hogy nem fulladok bele a nyálba vagy a pátoszba.

A film humora is kedves, korosztálytól függetlenül élvezhető. Ekkor még nem volt divat testiséggel humorizálni, a legdurvább ilyen poénjai az aranyásók ápolatlan fogaira utalnak. Néhol gyerekes, de összességében hangulatos az egész.

A látványa, amin talán legjobban látszik a film kora. Vannak olyan trükkök benne, pl. amikor szívecskék úsznak el a főhős feje mellett, amelyek nagyon régiesek mai szemmel. De szerencsére kevés ilyen akad benne, így nem őrli fel senki idegeit ilyen megoldásokkal.

Akadnak benne ismerős arcok is, más Disney filmekből. Bár ma már nem ismert színészek.

Talán kicsit elfogult is vagyok, de még mindig tetszik nekem ez a film, jókat mosolyogtam.

 

Egy inas kalandjai Kaliforniában - 5/4 klasszikus Disney, ami ma is mosolygós, kellemes kikapcsolódás. Még mindig szeretem!

https://www.youtube.com/watch?v=8PZvsy0QsC8

Idézzünk!

(Jázmin kesereg, amiért férjhez kell mennie. A szolgálólánya egyedi módon vigasztalná.)

Ha már muszáj hozzámenned egy fajankóhoz, nem Anders a legrosszabb választás. Magas, és jóképű és igen, egy kissé ütődött, de ő csak a férjed lenne. Nem kell beszélgetned vele! (Aladdin)

 

(Holt kapitány férje is beszáll a rabló játékba, szópárbajjal együtt, és hideg, komoly hangjával a frászt hozza a többiekre.)

  • Imádom a rablás körüli őrületet.
  • Helyes! Mert igazából azt akartam mondani, a következő rabláson a saját vérébe fogom fojtani
  • Igen? Én meg letépem a karodat, és azzal csaplak agyon!
  • Én meg elvágom az Achilles-inát, letépem a körmeit, és kötőtűvel szúrom ki a szemét!
  • Basszus!
  • Raymond, igazad volt. Ezek a rablások szórakoztatóak. (Brooklyn Nine-Nine)

 

(Sarah próbálja kicsempészni a kutyát az iskolából, de az igazgató meglátja.)

  • Miss Francis, egy kutya van a hóna alatt?
  • Igen.
  • Bizonyára tudja, hogy tilos állatot behozni. Megkérdezhetem, hogy hová viszi azt az ebet?
  • A biológiai laborba egy kísérletre.
  • Kifogytak a békákból? (Patrick - Ebbel szebb az élet)

 

(Fallon kénytelen szembenézni azzal, hogy Liam anyja közéjük akar állni.)

  • Bármit megteszek. Elviszem a spába, jó? A kényeztetéstől jobban lesz.
  • Eltöltenél egy napot anyámmal?
  • Szívesebben járnék rajzórára John Wayne Gacyhez, de... igen. (Dynasty)

 

(A helyi rosszfiú múltjáról már terjed a pletyka.)

  • Azt viszont hallottátok, hogy bukott le?
  • Hogy?
  • Állítólag a saját körözési fotóját lájkolta a Twitteren. (A mi kis falunk)

Aladdin

(2019)

Varázsos, szerelmes, gonosz ellen fellépős.aladdin.jpg

Agrabah gyönyörű, sivatagi város, ahol a szultán luxusban ék a palotájában, míg az utcákon egyeseknek lopni kell az életben maradásért. Aladdin is ilyen tolvaj: egy korán megárvult fiú, akinek nem maradt senkije és semmije, csak egy majma. Ám egy napon a bazárban szépséges lányba botlik, aki megtetszik neki. Balszerencséjére kiderül, hogy ő Jázmin hercegnő, akit törvény kötelez arra, hogy herceghez menjen feleségül. A főtanácsos, Jafar saját önző céljaira használná ki a fiút, de a szerencse folytán Aladdin lesz az, akinél gazdára lel a lámpa, benne a kívánságokat teljesítő dzsinnel. A fiú és a dzsinn alkut kötnek: Aladdin játssza a herceget, megszerzi a szerelmét, és az utolsó kívánsággal Dzsinni is szabad lehet. Ám ehhez Jázminnak és természetesen Jafarnak is lesz pár szava.

A Disney nagyon benne van klasszikus meséinek élőszereplős változataiban. Megérkezett az Aladdin Dumbo után, de még az idén várjuk az oroszlánok királyát, talán jövőre Mulant is. Ha egy üzlet beindul…

De milyen lett az Aladdin?

Az eredeti mesét nagyon szerettem. Annyira, hogy az összes folytatás egész estés mese is megvan dvd-n. Így nálam nyert helyzetből indult a műsor, hiszen ez az egyik kedvenc Disney történetem. Will Smith is szimpatikus nekem, a rendezőválasztást elsőre merésznek gondoltam, de aztán arra gondoltam, még akár valami jó is kisülhet mindebből.

Először is, ha nem tudnám, nem mondanám meg, hogy ez egy Guy Ritchie rendezte film. Az Arthur királyban legalább az utcai részekben volt valami a rendező megszokott stílusából, itt Agrabah alvilágában nem merülhettünk el ennyire. Ha nem is szolgaian, de nagyon követi az eredeti mesét a cselekmény, még talán a beállítások is. Nem egyszer kaptam azon magam, hogy ugyanazt láttam most filmen, mint gyerekként a mesében.

Mivel annyira szeretem az eredeti mesét, engem ez nem zavart. De előre látom, van, akit fog. Mit kapott a Szépség és a Szörnyeteg is azért, mert tulajdonképpen újrajátszotta a klasszikus mesefilmet, csak most emberekkel…

Ami zavart: amikor először elkezdtek énekelni. A rajzolt változatban szerettem, a Disney mesékben énekelnek. Itt megcsapott. Már a 3. dalra visszarázódtam, de elmondhatatlanul furának éltem meg, ahogy Aladdin és Jázmin először dalra fakadtak. De nem ez a legfájóbb pontom: Ali herceg bevonulása. Ami a mesében nagyszabású, látványos jelenet volt, egy jó dallal, ezeken az utcákon nem simán mesterkéltnek, de irritálónak hatott.

Agrabah nem tetszett nekem a filmen! Talán ezért is. A CGI vagy a palota, a közben mutatott panorámák szépek, de az utcákon éreztem, hogy csak díszletek. Az egésznek a hangulata hiányzott, de lehet, hogy csak a meséhez kötődöm még mindig nagyon.

Jázmin az, aki több változtatást kapott az eredeti meséhez képest. A modern Disney hősnőkhöz hasonlóan ő már nem a szerelmes feleség szerepére játszik, ő az apja utódja akar lenni a trónon. Jól állt a karakternek ez a váltás, nekem tetszett.

Ahogy a mesében, itt is Dzsinni lopja a műsort. Még Smith kigyúrt kék hasizmai se zavartak.

A mese marad számomra a klasszikus, de a filmet is simán el tudtam nézni.

 

Aladdin - 5/4 az eredeti mesének inkább szól. Kevés a változtatás, érdekesek beleemelve a dalok.

https://www.youtube.com/watch?v=N-pqpO8HH-M

5 film, amit látnod kell

Telefon

f5_13.jpg5: Locke - egy férfi, aki az autójában ül, és vezet. A környezetével, a családjával csak egy mobilon keresztül kommunikálhat. Minden összeomlani látszik körötte: a család, a munka, de neki erkölcsi kötelessége van, nem térhet le az útról. Képes lehet összerakni így az életét?f4_14.jpg

4: A hívás - egy segélyközpontba befut egy hívás. Egy kamaszlányt elraboltak. A hívást nem tudják bemérni, a tettes kocsit is vált. A lánnyal telefonáló nő éppen válságban volt, de most rádöbben, volt már egy ilyen ügye. A tettek mezejére lép az életmentés reményében.

f3_14.jpg3: A fülke - a jól szituált, nőkkel is ügyesen bánó férfi felvesz egy csörgő utcai telefont. Nem kellett volna - életveszélybe került. Nem menekülhet onnan, vagy meghal. Életben maradni sem egyszerű, mert a hívó minden piszkos kis titkát ismeri. Jobb embernek kell lenni, vagy harangoznak.

2: Mobil - emberrablás. A családanya már fogoly, a következő áldozat a fia lesz. A szétvert telefonon f2_14.jpgegy ismeretlen számot sikerül hívnia, egy fiatalember vette fel. Aki aztán igyekszik segíteni is, leküzdve a lemerülő akkumulátor és a térerő, plusz az f1_9.jpgemberrablók problémáját is.

1: A bűnös - a nyomozó büntetésben van, aktív nyomozások helyett a segélyközpontban kell dolgoznia. Unja, de jön egy hívás. Egy asszony, aki nem beszélhet szabadon, a volt férje elrabolta. A nyomozó nem mozdulhat a telefonon mellől, de nem tudja a kollégákra bízni a nyomozást. Egyetlen telefonnal, barátok bevonásával ered az igazság nyomában. Ami kiderül, nem is kicsit döbbenti majd meg.

süti beállítások módosítása
Mobil