Minden napra egy film

Minden napra egy film

Szólíts a neveden

2018. november 24. - BBerni86

Szerelmes, nyári, útkeresős.szolits_a_neveden.jpg

A Perlman család nyaranta fogad egy doktoranduszt olaszországi otthonukban, aki a professzor apa munkáját segíti. Ezen a nyáron a jóképű amerikai, Oliver érkezik, aki hamar a környék kedvence lesz. A család 17 éves fia, Elio is gyorsan összebarátkozik a férfival, aki 3 hetet marad náluk. Elio vonzalma egyre mélyül, amit lassan kimutatni is elkezd. Oliver is viszonozza a fiú érzelmeit, de nem akarja összezavarni az életét, így eleinte igyekszik tartani a távolságot tőle. Elio így egy környékbeli lánnyal, Marziával kezd viszonyba, de a szívét inkább Oliver dobogtatja meg. A nyári meleg, az olasz világ érzékisége lassan áttöri köztük a gátakat, és titokban elkezdik felfedezni egymást és a szerelmük. De a 3 hét gyorsan eltelik, és búcsúzni kell, szembenézni a hétköznapokkal.

Luca Guadagnino olyan rendező, akinek a komolyabb filmeket szeretőknek érdemes megjegyezni a nevét. Szeret feldolgozni, egyéni látásmódja van, és a filmjei gondolkoztatnak, hatnak agyra és szemre. Az eddigi legsikeresebb filmje a Szólíts a neveden, a jelen film, ami Oscar jelöléseket is begyűjtött, a legjobb adaptált forgatókönyv díját be is gyűjtötte.

A regényt még nem olvastam, de a film nagyon hatásosra sikerült. Amit mutat az is, hogy jött velem, még agyalok rajta, nem tudtam olyan könnyen továbblépni.

A cselekmény látszólag nagyon egyszerű. Nyár, két egymásba szerető ember, akik aztán elköszönnek egymástól. Nem is sok minden történik a filmben, de ez is csak látszólagos. Esemény nem sok van, de érzelmi szinten tele van ez a film tartalommal.

Úgy mesél a szerelemről, hogy azzal is mesél, amit nem látunk, csak a fejünkben áll össze. Ezért kellett ennyire erős színészi játék ebbe a filmbe, mert nem rágnak a szánkba semmit. Aki nem figyel, lemarad arról, hogyan születik meg a szerelem. Ő majd csak ledöbben, hogy a semmiből Elio megcsókolja Olivert. Pedig ott vannak az előzmények, a tekintetekben és a nonverbális kommunikációban.

Ki kell emelnem azt is, hogy látványra, atmoszférában mennyire erős a film. A testeknek súlya van – annyira hangsúlyosak a kontúrok, a fizikai jelenlét, hogy 3D-nek éreztem, pedig nem azzal a technikával készült. Amit felerősít a filmből áradó olasz forróság. Az érzékiség, bujaság, ami itt jön a természetből, zenéből, szobrokból és a színészek, a testeik is így vannak megmutatva. Nem is emlékszem, hogy filmen ennyire erős fizikai jelenlétet éreztem volna.

Témában is mély a film. Nem egy meleg film, szerintem a nem teljesen jelentéktelen a történetben. A Kelemen Kabátban zenekarnak van egy dala, aminek pár sora nagyon illik ehhez a filmhez. „Máris vége? Nem bánom. Mi igazán éltünk, barátom.”Nekem erről szólt a film. Ahogy a film végén Elio apja ki is mondja. Az életet meg kell élni, szeretni kell és élvezni. Még akkor is, ha a vég fáj. Az is csak azt mutatja, hogy a miénk volt valami értékes.

De ehhez nyitottság kell, mert biztos vagyok benne, hogy sokan meleg filmként nézik, és soknak, felháborítónak tartják a testiségét, a két férfi kapcsolatát. Merjünk mélyebbre nézni!

Amit még ki kell írni: Armie Hammer és Timothée Chalamet iszonyat nagyot játszanak, nagyon sok mindent bevállaltak, nagyon sokat adtak ennek a filmnek ők ketten.

Folytatása filmen várható – érdekel is, milyen irányba mennek innen tovább.

 

Szólíts a neveden - 5/4,5 valahogy az emberrel marad. Szépen filmezett, nagy alakítások, és tartalmas is.

https://www.youtube.com/watch?v=jwSm0GL-Utk

Castlevania

2. évad

Harcos, fegyvert keresős, mágikus, bosszúállós.

Dracula a seregeivel hadat üzent az emberiségnek, a célterületen mindössze egy város maradt talpon, ahol a Szónokok rátaláltak az utolsó Belmont harcosra és Dracula fiára, az emberek védelmére kelő Alucardra. Mindkét oldal a következő lépést tervezi: Dracula kovácsokat bízott meg, akik a sereg építése mellett a haditerven is dolgoznak. Nem látja előre, hogy az ambiciózus vámpír úrnő, Carmilla puccsot szervez a hatalomért. Belmont, Sypha és Alucard pedig a fegyvert keresik Dracula ellen – talán Belmont régi otthonában meglelik, ahol rájuk támad Carmilla serege. A végső összecsapás egyre közeledik, és a keletkező hatalmi vákuum is fenyegető. Akárki nyeri is a csatát, a háború még nem dőlt el.castlevania.png

Üde színfolt volt tavaly a Castlevania első évada. Már azt is nagyon szerettem, de a második évad talán még jobban is sikerült. Nem csak a mitológiát építi tovább, de kalandos és akciódús a cselekménye is, és előkészíti a már berendelt harmadik évadot is.

Az évadot, de a részeket is jó érzékkel építették fel. Minden részben kapunk valami látványos és véres akciót, ami rajzfilmszerűsége ellenére is nagyon látványosra sikeredett. A kedvencem talán a 7. rész volt harc tekintetében, amiben a Dracula ellen összeállt hármas megindul Dracula kastélyában, és egyre jönnek a szörnyek, hogy megállítsák őket. Nagyon jól működik Belmont és a lasszója, de Alucard távirányítású kardja is, arról nem is beszélve, amikor Sypha vízzel és jéggel szó szerint hasított. Jól nézett ki, és izgalmas is lett. De nem csak ez van, semelyik részben.

Mindegyikben van valami mélyebb tartalom, ami elgondolkoztat. Ami drámai, bármennyire is szórakoztató legyen különben a sorozat. Dracula gyásza, ahogy Alucard az anyja nevében igyekszik véget vetni a vérengzésnek, de említhetném Dracula kovácsait is. Isaac különösen izgalmas figura lett, aki rabszolgaként kezdte, és nem egy keserű leckét kapott az emberektől. Arra roppant kíváncsi is leszek, ő merre halad majd tovább. Az emberek ellen tör továbbra is, vagy más terve van?

A vámpírok közti taktikák, a Belmont család további titkai, a hármas közti dinamika, mind tölti a cselekményt, és egy változatos, érdekes széria lett a végeredmény.

Nagyon bejött a humora is. Alucard és Belmont végig csipkelődnek egymással, de jól ki lehet olvasni a sorok között, hogy a felszín alatt hogyan lesznek igazi bajtársak és már szinte testvérek a végére. Ennek ellenére még a búcsúzáskor sem hazudtolják meg magukat, de kifejezetten jópofa ez a piszkálódás.

Látványra is korrekt a sorozat. Nem az a szépség, amit egy Disney hoz, de itt nem is az a cél. Anime gyökerek érződnek, és sokkal sötétebb, véresebb is az egésznek a látványvilága. De az animáció jó, a sötét szépsége megkapó a sorozatnak.

Angolul néztem, bevallom, nem is tudom, elkezdték-e szinkronnal adni vagy fogják-e. De amit ki akarok emelni, hogy a Netflix nagyon odatette magát a hangok tekintetében is. Belmont Richard Armitage, Hector (az egyik kovács) Theo James lett. Megéri angolul követni, minőségi munkát végeztek a színészek.

Nincs jó videójáték film? Sorozat már van! Hiszen a Castlevania eredetileg játék volt.

 

Castlevania - 5/5 látványos, egyedi, de anime gyökerű. Jó karakterek, jó történet, egyedi humorral.

https://www.youtube.com/watch?v=Kbb8zPQBmOw

GameDay

Felnőni...

Gyerekszínészek voltak, vannak és lesznek is. Az alábbi képen van múlt idézés, és itt a jelen. Össze tudjátok párosítani őket, esetleg a nevük is megy?

Azért egy kis segítséget adok. Aki gyerekként szellemeket látott, legutóbb az X-aktákban láttam fejtörést okozni Muldernek. A Jurassic Park alapítójának unokája idén királynői bandát alapított. A csokigyárba kiránduló Charlie pedig az édességipar helyett a kórházban keresi a fizetését.game1.jpg

 

Megoldás - Tovább!

Tovább

Kalandorok kapuja

Kamaszos, hercegnőt megvédős, hőssé válós, kalandos.

Jack magányos kamasz, aki egy verekedős játékban mesteri szinten van, Fekete Lovag karakterével minden hercegnőt megment és gonosszal leszámol, de a valóságban ő az, akit a nagyobb srácok megvernek vagy menekülésre késztetnek. Minden megváltozni látszik, amikor egy barátja különös, kínai dobozt ajándékoz neki. kalandorok_kapuja.jpgÉjjel a doboz szétrobban, és egy kínai hercegnő száll ki belőle a testőrével. A hercegnő halálos veszélyben forog, és amíg testőre a biztonságán dolgozik otthon, Jack lesz a lány védelmezője. A kezdeti nehézségeket leküzdve Su Lin beilleszkedik a fiú világába, és egyre közelebb kerülnek egymáshoz. De a lányt elrabolják, hogy saját korában egy barbár hódító feleségül vehesse. Jack utána siet, és a lány testőrének segítségével magában is felfedezi a hercegnő mentő Fekete Lovagot.

Hú, de nagy bukás volt ez a film… bocs, tudom, nem ezzel kellene kezdenem, de rápillantottam a bevételi adataira, és ritkán látok ennyire nagy buktát. 48 millióból forgott és alig keresett többet 3 milliónál. Azért ez durva! Nekem se tetszett a film, de nem gondoltam, hogy ennyire érdektelen lett volna másoknak is.

Igazság szerint nem vállal sokat, azt talán még korrektül teljesíti is. Megvan a fejlődési út, a bátortalan és lúzer srác a film végére megszerzi a lányt, harcossá lesz és megfizet azoknak is, akik addig piszkálták. Ha fordítva lennének a nemek, Jack lenne a lány, még a disztópia ifjúsági zsánerbe is illeszkedhetne.

A látványvilága is olyan, amit tévében mernék leadni, ha azért moziba nem is illik szerintem. Színes, harsány, a középkori világ erősen túlzott és túlszínezett. De fél szemmel nézve még látványos is így, túlzóan.

Nem vagyok nagyon otthon az akciófilmekbe, de azt még én is láttam most, mennyire beállítottak és kiszámítottak a verekedős jelenetek. Komolyan olyan érzésem volt néha, mintha a gonoszok megmerevednének, és várnák, hogy kiosszák nekik a pofonokat és rúgásokat, melyektől aztán elterülhetnek.

Az se tetszett, hogy a korhatár besorolás mennyire rányomta a bélyegét. Ebben a filmben ölnek, karddal szúrnak le embereket. Szerintetek vérzik bárki is? Nem vérzik. Konkrétan van egy olyan jelenet, amikor premier plánban leszúr Jack egy barbárt, kihúzza belőle a kardját, ami szinte ragyog a fényben, és a katona cseppnyi vérzés nélkül holtan eldől. Gyerekfilmnek ok, de az én igényeimnek ez már inkább bután vicces, mint szórakoztató.

A karakterek minimális árnyalást kapnak, de mindenkinek adnak egy területet, amiben fejlődhet a film végére. Jack bízni kezd magában és küzdősport zseni lesz. Ja, egyetlen beállásból és kéztartásból eljut a fekete övig a semmiből… A kínaiak meg lazulni tanulnak a fiútól, hogy nem kell maguk olyan komolyan venni. Inkább nem is minősítek. Maradjunk annyiban, hogy én a barbár vezéren mosolyogtam jókat, aki szegényem még azt se tudja, hány serege van, és olyan neve van, hogy az állandó jelzőit rövidíteni kell.

Sokban emlékeztet a film egy számítógépes játékra, az elején konkrétan azt is látunk. Egy pontig vártam is, hogy Jack felébred, és kiderül, csak álmodta a játékot.

Nem ez a film menti meg a fantasy kalandfilmek zsánerét, de sikítani se kell tőle.

 

Kalandorok kapuja - 5/2,5 közepes a látvány, a történet is nagyon mesés, tanulság tipikus. Egyszer meg lehet nézni.

https://www.youtube.com/watch?v=00DdxIRgbzE

Mit várunk?

Szerelmünk napjai

mit_2.jpgCím: Szerelmünk napjai

Készítők: a két főszereplő neve lesz ismerős, akik Asa Butterfield és Sophie Turner. Butterfield gyerekként nagy reménységnek számított, több főszerepet is kapott, most kicsit kezd belesüllyedni a tini zsánerbe. Turner viszont szépen építgeti a GoT utáni életét, ez éppen egy kis könnyedség az új X-Men filmjét követően.

Műfaj: sci-fi beütéssel romantikus komédia

Cselekmény: adott egy fizika szakos srác, akivel szakít a barátnője. Más ember ilyenkor búslakodna, vagy a lány visszaszerzésén ügyködne. Stillman viszont időgépet épít, és egy haverral visszautazik az időben, hogy ott mentse meg a szerelmi életét.

Várható megjelenés: 2019 februárja

Miért várós?

- Annyira keveset tudni róla, hogy már kíváncsi vagyok, mi is ez.

- Annyira szeretnék  már egy jó romantikus komédiát látni! Vajon ez lesz az?

- Turner itt tényleg szőke? Jaj.

Aminek jönnie kell

Összetartós, háborús, menekülős.

A II. világháború előtt pár német megpróbálta figyelmeztetni a világot, és harcolni a Hitler rezsim ellen. Közéjük tartozott Hans is, de a csoportja lebukott, menekülniük kellett. Sokukat megölték, a férfinak a kisfiával viszont sikerült átszöknie Franciaországba. Ott magukat belgának vallva letelepedtek egy kis faluban. De mikor rájöttek a aminek_jonnie_kell.jpgnémet származásukra, a férfit börtönbe csukják. Max maradhatott, és a fiatal tanárnő vette pártfogásába. Amikor ideér a háború, a kormányrendeletnek engedelmeskedve a falusiak mindenük felpakolják, és elindulnak a gyűjtőpontra. A bombázásban szabaduló Hans a fiáért indul, de későn érkezik, csak a nyomait követheti. Egy csapatát vesztette skót tiszttel indul neki a vidéknek. Míg apa és fia lassan közeledik egymás felé, a vidéken tombol a pusztulás előszele.

Háborús film, de új megközelítés. Már nem azok a filmek mennek, ahol a hősiesen harcoló szövetségeseknek drukkolunk a nácik ellen. Itt valami újat mutatnak – a hátország ábrázolása egyre gyakrabban előkerül, de az nem rémlik, hogy konkrétan erről a múltbeli darabkáról láttam volna filmet már. Ahogy felpakolnak, és egy egész falu menekül. Az Életvonat játszik el valami hasonló témával, de ott komédia és a végén az a drámai csavar teljesen más.

Itt sikerül elérni azt, hogy a borzalmak ellenére is az élet szépségéről szóljon a film. Sokkal erősebb a remény és a mindennapi csodák hatása, mint a borzalmaké. Pedig azokból is látunk nem is keveset. Ahogy a gyerekek lelkét kímélve elmennek egy mészárszék mellett. Vagy, ahogy a náci tiszt propaganda filmet forgat – brutális, ahogy eljátssza velük a háborút, csak a haláluk lesz igazi.

De, ahogy mondtam, a pozitív elemek vannak többségben. Ahogy apa és fia nem hajlandó lemondani egymásról, ahogy végig hisznek és el is nyerik a csodájuk. Ahogy a francia, a német és az angol elindulnak együtt a vidéken, hogy biztonságba és a helyükre kerüljenek.

Igen, történnek benne tragédiák. De a végkicsengése, a hangulata miatt mégsem rossz nézni, reményt adó. Hogy a háború szörnyűségei közepette is akadnak igaz emberek, túlélők, esélyek. Hogy nem lesz mindenkiből szörny, az emberiségnek még van esélye.

Több szerethető karaktert is felvonultat a film. Hans egyfajta rendes németként szinte szuperhőssé növekszik a filmben. Tűzön-vízen átkel a fiáért, és az elvek embere. Azon egészen el voltam ámulva, hány nyelven beszél. Bárkivel is fut össze, ő fog tudni beszélni vele folyékonyan. Helyesen cselekszik, és még csak az sem látszik rajta, hogy megtörnék az igazságtalanságok. Hitler ellen küzdött, erre faji alapon bebörtönzik a franciák. Ezen totál ki is készülhetne, de ő elenged mindent, csak a fiát akarja.

A fia, Max aranyos kölyök, és már itt látszik, hogy veszi át az apja elveit és tulajdonságait. A skót tiszt, Percy a menekülés helyett a harcot választja, és ő lesz az, aki a náci propaganda tiszt nótáját eljátssza, szó szerint és átvitt értelembe is.

Ha már Percy, őt játssza az egyetlen ismertebb színész, Matthew Rhys. Szerintem ez a karakter neki már rutinból megy, de ez nem is baj.

Az a franciás báj és könnyedség, amit annyit emlegetek és szeretek a francia filmek kapcsán, ebben is megvan. Azért ez nem semmi egy háborús dráma esetében.

 

Aminek jönnie kell - 5/4 erősen érzelmekre hat, de jó az eltérő szemlélete, a karakterei, életigenlő dráma.

https://www.youtube.com/watch?v=8SwF0ZKTUec

Fülemre való

High Strung

Mivel zenés/táncos filmes hiányom van, felelevenítem azt, ami tetszett és ebbe a műfajba tartozik. A High Strung végén van egy verseny, és a videón a főszereplők versenydarabja látható. A film jó lenne nálunk is, de sajnos, mondanom se kell, kis hazánkban nem jelent meg. Így jó szórakozást a videóhoz, amit azért megnézhetünk belőle!

A jogdoktor

Jogvédős, hibázós, elves.

Roman J. Israel jogdoktor, aki egy bíróságon szereplő ügyvéd mellett látja el a háttérmunkát. Amikor a társa kórházba kerül, kénytelen maga elmenni a bíróságra, és átvenni az ügyeket. De a család nem akarja így tovább vinni a céget, az eseteket átadják George Pierce-nek, egy nagy iroda egyik vezető ügyvédjének. Pierce ugyan állást ajánl a férfinak, de ő hű az elveihez, nemet mond, jobban szeretne a jog megreformálásán dolgozni, mint a pénz után futni. De anyagilag komoly bajba kerül, kénytelen elhelyezkedni George cégében. A kezdeti sikertelenség odáig vezeti, hogy visszaél egy ügyféltől kapott információval. Sok pénzt kap, hirtelen mindent a_jogdoktor.jpgmegengedhet magának, és átcsábul a jog sötét oldalára. De jön pár eset, ami ráébreszti, mit tett, mit adott fel magából. Meg kell próbálnia mindent helyrehozni, ezzel megmentve, ami a lelkéből maradt.

Az akciópapák között van egy, aki nagyon hiteles még 60-on túl is. Olyannyira, hogy egyszerűen nehéz elhinni, hogy már ennyi idős. És nem Liam Neeson, akire most gondolok. Denzel Washington, akit túlzás is akciópapának hívnom, mert még mindig nagyon változatosan választ és kap szerepeket, nem húzhatok rá egy skatulyát.

De az tény, hogy nem látszik rajta a kora. A jogdoktor tavalyi filmje, és esküszöm, a nála jóval fiatalabb Colin Farrell sokkal jobban mutatja a korát ebben a filmben.

Ami különben nagyon nem akciófilm, ez Denzel Washington komolyabb filmjei közé sorakozik fel. Jogi kérdésekkel és az emberi lelkiismerettel foglalkozik, a végére egy kis thriller elemet is hozzáadva.

Mivel az alaphang karakterdráma, nem egy mozgalmas filmre kell gondolni. Történnek benne dolgok, de nem sok, és mindig megkapja a hangsúlyt, ez hogyan hat a főszereplő jellemére. Annak rajzolják meg az útját, hogy az igaz ember is hogy csábulhat el, hogyan hagyja hátra az elveit, ha az élete nem több a folyamatos vereségnél és veszteségeknél. És megvan a pokoljárás minden stációja: hiteles, hihető útját látjuk annak, hogy romlik meg Roman.

És ez a film érdekes része, ami lekötött. Amikor újra lelket növeszt, elkezdené rendbe tenni a dolgait, rászáll, akinek a helyzetével visszaélt. Fenyegetik, Roman menekülőre is fogná. Ez viszont már abszolút nem tudott lekötni. Nem lett igazán izgalmas, olyan kis semmilyen.

Plusz, ez a jellemrajz hihetetlenebb része, a mese. Az, hogy a jó hogyan romlik meg a nyomás hatására, el tudom hinni. De ahogy visszavált… ha ilyen könnyen menne, jobb világban élnénk. Még azt is túlzásnak érzem, ahogy a pénzhajhász új főnöke, George elkezd lelkiismeretet növeszteni Roman hatására. Bár azt egy fokkal könnyebben elhiszem, mert ott fokozatos a váltás, nem olyan szélsőséges, mint Roman esetében.

Itt megjegyzem, hogy Colin Farrell nincs a kedvenceim között, én még mindig nem tettem túl magam a Nagy Sándoron, de itt egész korrekten játszik. Bár Denzel Washington viszi a prímet, aki igazi lelki drámát hoz össze, ha nem is ez karrierje legjelentősebb alakítása.

Bár jogi film, mégsem éreztem igazán annak. Csak használ elemeket a zsánerből, ahogy a végén a thrillerből. Nekem ez egy lelki dráma volt, az elvek feladásáról és ennek az áráról.

Egyszer mindenképpen érdemes volt megnézni, de nem kerül a kedvencek közé.

 

A jogdoktor - 5/3,5 a történet mélye érdekes, a cselekmény kevésbé, hiába az ígéretes szereposztás.

https://www.youtube.com/watch?v=0QhA4UkmGLw

Heti meglepetés

tlk_s3.pngNem is olyan régen, a regények között meséltem Az utolsó királyság sorozat legújabb kötetéről. Mintha minden mindennel összefüggésben lenne, itt a sorozat új évada is. Bocs, de angolul áll rá a szám (vagy jelen esetben a gépelő ujjaim) a Last Kingdom 3. évada egyben érkezett  meg, és a Vikings folytatása előtt már visszatérhetünk Alfrédhoz és a vikingek elleni háborúhoz. Bírom, ahogy a két sorozat kezd összeérni... Majd mesélek, milyen lett az évad - csak bírjátok kivárni :)

Idézzünk!

(Ha Jane boldog, nem halad a könyvével. Ami a kiadónak nem tetszik, közbe kell lépni!)

  • Oké, van egy ötletem. Megölhetnénk a kutyáját.
  • Nem is tudtam, hogy van kutyája.
  • Mert nincs neki. Vehetnénk neki egyet, aztán öljük meg. (Not another happy ending)

 

(Ha a mesebeli hercegnők akarnak gonoszkodni egymással, megindul az egyedi szópárbaj.)

  • Az én menyegzőm nem ehet punnyadt, legfeljebb csak én.
  • Az én jegyesem herceg.
  • Ja, biztos vagyok benne, hogy hercig a pasi, vagy ilyesmi, de az én szerelmem ő tényleg egy herceg.
  • Csicseregj más madárkáknak.
  • Nem haladhatnánk? Az én esküvőm itt van a sarkamban.
  • Mennyire?
  • Ó, vigyázat, ha sokat ráncolod a homlokod, boszi szemed lesz!
  • A tükröd meg beszól érte, a ráncos szemedbe mondja! (Bűbáj herceg)

 

(Belmont és Alucard a változatosság kedvéért nem egymást, hanem a varázslólányt szívatják.)

  • Nem mozdíthatjuk el. Sypha tönkretette.
  • Nem igaz!
  • De így van.
  • Nem teszek tönkre dolgokat!
  • Akkor egyetértünk, hogy tönkretette?
  • Igen. (Castlevania)

 

(Leo gyötrődik, hogy tartsa meg Nikkit, mire a haverja filmes tippeket próbál adni.)

  • Barátom, te és Nikki, olyanok vagytok, mint Rómeó és Júlia.
  • Rómeó és Júlia meghaltak.
  • Rossz példa. Ti… olyanok vagytok, mint Rocky és Adrian.
  • Én nem vagyok Rocky.
  • Nem! De lehetnél! (Pizza-románc)

 

(A házba szorult civilek az életük kell, hogy védjék az éjszaka. Az addig szelídnek tűnő lány magához ragadja az irányítást, és kiderül, mi mindent tanult korábbi pasijától, a bandavezértől.)

  • Bejönnek majd az ajtón. Testpáncél lesz rajtuk, a lábukra fogok lőni. Isaiah, te meg kivégzed őket a késsel.
  • Vágom.
  • A nyakuknál a páncél fölött.
  • Ezt meg melyik pasidtól tanultad? (A megtisztulás éjszakája: A sziget)

 

(Az ifjú Sheldon a nagyanyjával elkezd videójátékozni…)

A következő pár napban futva mentem mimóhoz, hogy megmentsük a nyolcbites hercegnőt. Ha nem lenne világos, mennyire fontos volt ez, megismétlem: futva mentem. (Young Sheldon)

 

(Donald egy olyan virágfesztiválra viszi a fiúkat, amelyről még Webby sem hallott. Van, aki rutinosan már titkot sejt az este mögött.)

  • Kérlek, nem minden egy sötét családi titok! – inti le egyik tesó a másikat, mire Donald:
  • Gyerekek, van egy sötét családi titkom. (DuckTales)
süti beállítások módosítása
Mobil