Minden napra egy film

Minden napra egy film

Várható heti megjelenések

2020. október 12. - BBerni86

MOZI:

  • Nincs gonosz - német, iráni, cseh dráma

 

DVD:

Scooby-Doo mesék, újfent.

 

Úgy tűnik, megint nagy barátságban leszek a Netflixszel, és ott nézek filmeket, és sorozatokat. Se dvd, se mozi... az már komolyan fáj, hogy a nagy filmek mire kerülnek moziba. A King's Man érzékenyen érint, de a Marvel filmekért is fáj a szívem, többek között :(

Brian Banks

Igazságért küzdő, tárgyalótermi.

Brian 16 évesen nagy jövő előtt állt. Olyan jól focizott, hogy már akkor ösztöndíjat ajánlottak neki az egyetemre. Az ő környékükről nehéz kitörni, de neki összejött volna. Csakhogy, egy lánnyal csókolózni kezdtek, amikor zajt hallottak, szétrebbentek. Brian elsietett, a lány megsértődött, és mire feleszmélt, már a rendőrök vitték el nemi 10_11brian_banks.jpgerőszak és emberrablás vádjával. A védőügyvéd azt tanácsolta, ne tagadja a vádakat. Pár hónap próbaidő, és folytathatja az életét. Viszont, 7 év börtönt kapott és további 5 év próbaidőt. Brian a börtönből kikerülve azon kezd el dolgozni, hogy megsemmisítse az ítéletet, és legyen esélye még azt az életet élni, amit elvettek tőle. Justin Brooks szervezetét veszi lassan rá, hogy segítsenek neki, és legyenek az ügyvédei. Egy kisebb csoda kell a sikerhez, de Brian soha nem adja fel.

Igaz történet az alapja, és ezt maximálisan ki is használják a filmen. A végén nagyon sok képet betettek az igazi személyekről, lefotózkodtak velük a színészek is. Ki van hangsúlyozva, hogy ez egy igazi történet, és ilyenek megesnek az életben is.

Részben hozzá lehet kötni a Black Lives Mather mozgalomhoz is, hiszen az van a középpontjában, hogy az igazságügyi rendszer mennyire nem fair, hogyan hagyja magára az embereket, és a hibáit mennyire nehéz kijavítani. Brian lehetett addig mintadiák és sporttehetség, nem is ismerte be a tettet, de komoly büntetést kapott ártatlanul. A filmben egész pontosan feltárják, mennyire végzett az ügyészség és a védő ügyvéd is rossz munkát, de az alaphelyzetért a törvény szolgáinak szellemisége volt felelős. Nagydarab, néger fiú, akinek esélye se lenne a tanúknál. Így inkább alkut köt – aztán a rendszer tesz rá magasról, és 12 évet elvesznek az életéből.

Durva az is, mennyire nehéz volt aztán igazságot szolgáltatni. Megint, a rendszer szellemisége. Ahhoz, hogy beismerjék, hogy valamit elrontottak, valósággal csodát várnak az elítélttől. Lehet ügyeskedni, de roppant nehéz olyan dolgokkal előállni, amit aztán figyelembe is vesznek mellettük.

Itt a helyzetet cifrázza, hogy az egykori vádlója, Kennisha mit művelt. Az egy dolog, hogy az iskolát is beperelték, és másfél millió dollárt szerzett egy hazugsággal. De amikor képes felhívni Briant, hogy kavarhatnának – miközben börtönbe juttatta, megbélyegzett emberré tette és a saját életét is szétzilálta. Hiába a másfél millió, akkor is lecsúszott proli lett belőle, akinek három gyereke van, de férje nincs.

Engem elsősorban, mint tárgyalótermi krimi kötött le a film. Hogyan próbálnak új bizonyítékot szerezni, mit lehet elfogadni és mit nem. Milyen kiskapuk vannak, amelyekkel nyomást lehet gyakorolni a bíróságra és az emberekre. Nem egy pörgős film, sok tárgyalótermi résszel, de amit beletettek, elég reálisnak tűik, hogy hitelt adjak neki.

De közben emberi dráma is, olyan hőssel, aki megjárta a poklot, de ember tudott maradni. Brian Banks erejének és kitartásának is a filmje az, amiből erőt lehet meríteni. Igen, rossz dolgok megtörténnek a jó emberekkel is, de ha nem adják fel, keményen hajtanak, történnek még csodával felérő események.

Aldis Hodge játszotta a főszerepet, aki a karaktere emberi oldalát nagyon szépen meg is ragadta. Sztár sportolónak nem hinném el, de az ügyéért harcoló fiatalembernek működött. Igaz, azt azért túlzásnak éreztem, hogy a 16 éves Briant is ő játszotta dupla annyi idősen. Greg Kinnear végtelenül szimpatikus karaktert kapott Brooks személyében. Hozta is, megtöltötte szimpátiával és jósággal a szerepet.

Nem látványfilm, egyes pontjain az érzelmi hatást túl is nyomták, de most ilyen filmek jól mennek. Még akkor is, ha ez különben 2018-as alkotás. Engem lekötött.

 

Brian Banks - 5/4 kicsit tárgyalótermi, kicsit sport, és komoly emberi dráma. Sajátos erő van benne, nézős!

https://www.youtube.com/watch?v=k9-PqY5pEeo

Criminal: Spain

1. évad

Vallomást szerző, rendőrös, kihallgatós.

A spanyol rendőrségen is van, hogy a kihallgatás az egyetlen lehetőség arra, hogy gyorsan lezárjanak egy ügyet, és a bűnösök rács mögé kerüljenek. Három ügy vár a spanyol kihallgatókra. Isabel mindene a dalmatája, melyet úgy sikerült bajnokká nevelnie, hogy mindenki azt mondta neki, esélyes sincs erre. Most sietne, hiszen sikerült pároztatást leszerveznie egy másik bajnok ebbel, és azért megy bele a kihallgatásba is, hogy az útlevelét 10_11criminal_spain.jpgmegkapja és vihesse Berlinbe az állatot. Pont a kutya lehet a megtörésének eszköze. Carmen húga a fürdőkádba fulladt, gyanús körülmények között. A drogdíler Carmelo rég megúszott mindent, amit elkövetett. Most azonban a terrorista fenyegetettség miatt fogást találnak rajta. A főnökasszony és a gyakornok viszonya azonban nem egy kimenetelre rányomhatja a bélyegét, és a bosszú, igazság fogalmai keveredhetnek.

A koncepció ugyanaz, mint az angol évadban. Adott egy ügy, egy kihallgatásra váró személy, akit igyekeznek vallomásra bírni. Csak itt nem az angolok, a spanyolok történeteit láthatjuk. A részek száma is egyezik: 3 volt belőle.

A sorozat külleme is megegyezik, és nem csak az azonos zene, megjelenés miatt. Itt is a rendőrségen játszódnak a részek, a kihallgatószoba két oldalán. Legfeljebb a folyosóra mennek ki, nincsenek külső helyszínek. Itt is megvan ennek a maga hangulata – a bezártság, amely fokozza a kihallgatottra helyezett nyomást.

A nyomás különben is fontos összetevője ennek a sorozatnak. Ugyan a vádlottak vannak az előtérben, nekik kell a nagy érzelmi skálát előadni, ahogy elindulnak magabiztosan és szembeszállva a kihallgatóval, aztán kiderülnek a gyenge pontjaik, és a maguk módján megtörnek. De fontosak a kihallgatók is – még inkább láthatjuk, hogy mennyire meg van tervezve minden, és hogyan manipulálnak, hogy a vádlott azt higgye, megfogták és vallania kell. A harmadik rész különösen erre lett kihegyezve, és sok szempontból az volt a legemlékezetesebb rész az évadban.

Carmelo sok mindent úszott már meg, többek közt a főnökasszony egy rokonának halálért is felelős. A nő személyesen érintett, és úgy alakítja az eseményeket, hogy most egy vádalkuval ne szabaduljon, felelősségre vonják és börtönbe kerüljön. Ehhez azonban messze kell elmennie – már az első részben is bevállaltak egy merészebb húzást a kutyával, itt még inkább növelik a tétet.

Ami miatt pedig igazán érdekes, hogy felmerül a törvényesség kérdése. A főnöknő viszonyt folytatott a gyakornokkal, amit kezdett leépíteni, de ellentmondásosan viselkedett. Szakít, mégis felhívja magához egy magányos estén. Rai kihasználva érezheti magát, és ennél az ügynél hoz egy döntést. Amit lehetne elemezni, hogy miért tette és mit ért el vele. Igen, Carmelo csapdába lett csalva, de nem egy ártatlan embert sároztak be. Ő elkövette a bűnöket, csak mindig talált magának olcsó mentséget, lefizethető embereket. Meddig lehet elmenni, hogy igazság szülessen? Vagy ez bosszú lett volna, egy szerelmi ügy zárása?

Igazából egy esetleges folytatásból derülhetne ki, de egyelőre csak az angol részek kaptak folytatást.

Különben is, ez az évad kevésbé tetszett. Eleve, ez a főnök és gyakornok közti viszony nem tetszett, és az ügyek sem tartalmaztak aktuális pluszt. Nem éreztem úgy, hogy bármi országos sajátosság lett volna benne. Sima ügyek, amelyek a másik országok évadába is befértek volna a városok nevét megváltoztatva.

A spanyol színészeket se ismerem annyira, és pont a kiemelt szereplő idegesített.

Az angol évad jobban tetszett, de a kihallgatások miatt ezt is érdemes volt megnézni.

 

Criminal: Spain - 5/3 az osztály feje, a főnökasszony nagyon nem volt szimpatikus, az ügyek se kötöttek le.

https://www.youtube.com/watch?v=UdPy-dRFLcs

SpoilerZóna

f1_77.jpgDiana látomásai mindig ugyanarra a pontra érnek vissza. Az iskolába, amikor Maureennal a mosdóban rejtőztek, míg odakint elszabadult a pokol. Már a rendőrök is kint voltak, nagy volt a káosz. A merénylő, az osztálytársuk benyitott. Az ajtóból látták, hogy meglőve ott haldoklik a biológia tanár, aki Dianával is mindig kedves volt, és éreztette vele, hogy sokkal többre lenne képes. Fegyvert fogott rájuk. Az egyiküknek meg kell halnia. Választhatnak! Maureen egyből mondta, legyen ő az áldozat. A srác Dianára szegezte a fegyvert. Mit mondasz te?f2_81.jpg

Közben Diana meg van róla győződve, hogy a férje egy fiatal lánnyal csalja. A lánya rendszeresen elszökik az iskolából - amikor nem találják, ő bukkan rá az erdőben. A férjével mászkáló sem más, ő maga, csak fiatalon.

Végül, elmegy a régi iskolájába, és virágot tesz azokra a helyekre, ahol a számára fontos emberek meghaltak. Az utolsó megálló a mosdó. Most már emlékszik végig: ő azt mondta, Maureen éljen, haljon meg ő.

Igen, séf

2. évad

Éttermet működtető, szerelmes, barátos.

Max részegen olyat tett, amit a barátnője nem tud neki megbocsátani. Mivel megint attól szenvedett, hogy nem tud eleget adni Vikának, akivel gazdag és befolyásos férfiak is flörtölnek, részegen vitát produkált, majd a pincérlány Sashával került ágyba. A békülni érkező Vika pedig rajtakapta őket. Max nagyon hajt nála, de aztán elbizonytalanodik. Sasha komolyabban is tervezne vele, de akár egy barátság extrákkal kapcsolatban is benne 10_10igen_sef.jpglenne. Közben barátja, Kosztya megismerkedik Násztya családjával. A lány apja tehetős, kolbászgyáros. A vegán lánya ezt nem bírja feldolgozni, és a fiú két tűz közé kerül. A lánynak is meg akar felelni, a szülőkkel is jóban akar lenni. Még a séf is párkapcsolati kérdésekkel küszködik: a szomszéd étterem főnöknője egyre többet jelent neki. A szerelmi gondok mellett az éttermet is üzemeltetni kell, ami most nem egyszerű, hogy a főnökük felesége veszi kézbe a gyeplőt és szól bele mindenbe.

Úgy tűnik, újabb sikersorozat született a tévében. Az oroszok első nagyobb költségvetésű, amerikai mintájú sorozata volt, és most nálunk is egyre több a nézője. Már jobb műsorsávba is került, és egyre többen találnak rá.

Nekem remekül teljesíti a rövid komédia igényemet, ami mellett megehetem a vacsorám, vagy éppen mosolygok egyet egy-egy nehezebb nap végén. Az első évadot is szerettem, és a második is tudja ugyanazt a szintet hozni, mint az első.

Továbbra is két oldalról épül fel a történet: most kiemeltebbnek érzem a szereplők magánéletét. Max egy szerelmi háromszögbe keveredett bele, és maga sem tudja, mi lesz ennek a vége. Az elején kicsit is meg is ijedtem, mert elég durvának tűnt, ahogy ingadozott a két nő között, vagy éppen önző fráternek tűnt, aki mindenkit kihasználna a környezetében. Mondjuk, a csajokat se kellett félteni… Tanítani lehetne, ahogy Sasha a háttérben annyit mesterkedett és olyan finoman, hogy barát extrákkal helyzetből komoly barátnő legyen. Csodáltam is, hogy egy-egy merészebb húzása nem lett hatalmas bukta.

Aztán persze az évad végére itt is kavarnak a dolgokon, ahogy visszatér a nő exe és Max megint gondolkodhat, hogy Vika mit jelenet neki igazán. Mondhatnám, hogy kölcsön kenyér visszajár… Máskor sokalltam volna, amit ebből kihoztak, de szerencsére ott voltak az éttermi részek, amelyek ellensúlyozták a magánéleti szálakat.

Pedig a mellékszereplők szerelmi életét is bonyolították, bár több humorral, mint Max életét. Nyomorult Kosztya nem egy rémes helyzetbe belekerül, Násztya mindig előrukkol valami őrülettel. A hajléktalan beköltöztetése a lakásba vitte a prímet, de voltak még ötletei… A séf szerelmi élete izgatott legkevésbé, azt sokkal jobban szerettem, amikor marták egymást a szomszédokkal és csínyeken törte a fejét.

Az étteremben pedig mindenféle helyzet adódott. Onnan kezdve, hogy rossz viccként a vegán rendelőnek hússal töltik fel a tekercsét, amire pokolian rákap egészen addig, hogy háborút kezd vívni egymással a felszolgáló és a konyhai személyzet. A vezetésben is vannak olyan húzások, hogy azon csak mosolyogni lehet. Érkezik orosz kölyök csodaséf, japán szusiséf, de trükköznek még a kaviárral is… A kedvencem különben az volt, amikor kitalálták, hogy nyitott lesz a konyha, hogy a vendégek lássák, hogy készül az étel. A séf aztán hamar elveszi ettől a tulaj kedvét… de még hogy! Mondjuk, miután megnézte az ember, mi minden történhet a színfalak mögött, kétszer meggondolja, hogy nem-e inkább főz, mint étterembe megy. Írom ezt úgy, hogy az anyám szakácsnő és tudom, mennyit túloztak a komédia miatt.

Maradtak a színészek is, és azért is jár a pont, hogy jobban alkalmazzák a CGI elemeket már.

 

Igen, séf - 5/4 továbbra is hangulatos, kedves kis komédia, most a párkapcsolati kérdések uralkodtak.

https://www.youtube.com/watch?v=1YDGGakTmQs&list=PLosX4vT-YmVN5duJOONDkz7Kfla0cTd7q&index=19

Amerikai pác

Családdal összefogó, modern világban boldoguló.

Herschel élete sem könnyű, sem boldog nem volt. Zsidóként egy olyan területen, amit folyton zaklattak a kozákok. Ráadásul nehéz, utálatos munkája volt árok ásóként. A napfénye Sarah lett, akinek elnyeri a kezét is. A lagzit letoltes_25.jpgazonban vérbe fojtják, és a pár az emigrálás mellett dönt. New Yorkban telepednek le, Sarah babát vár, és Herschel egy pác gyárban dolgozik, mint rágcsálóirtó. A patkányok azonban összefognak ellene, és a páclébe lökik a férfit. Mivel a gyárat pont felszámolják, ott ragad. 100 évvel később találnak rá – egy napot sem öregedett. Egyetlen leszármazottja, a szoftverfejlesztő Ben fogadja be, de nagyon hamar egymás idegeire mennek. Herschel saját savanyúság árusításába kezd, amit Ben igyekszik gáncsolni. Gyilkos játszma indul kettejük között.

Ami leginkább jellemzi ezt a filmet, számomra a főszereplője volt, Seth Rogen. Ő egy olyan komikus, akinek annyira sajátos a humora és a filmek, amelyekben dolgozik, hogy már szinte védjegye lesz annak a filmnek, amiben benne van.

Az Amerikai pác sem egy hagyományos komédia. Furcsább, több tabut feszeget, helyenként már kifejezetten abszurd. Olyasmi, ami számomra tökéletesen illik Rogen filmográfiájába.

Az már egy másik kérdés, hogy mennyire szeretem a színészt és azt a humort, amit képvisel. Eleinte nagyon ellene voltam, de most már elkezdtem megkedvelni benne dolgokat. Amikor úgy feszeget súlyos kérdéseket, hogy közben nem lesz alpári vagy nagyon mocskos, még értékelni is tudom. Ez a film különben ilyen.

Két szinten is találtam benne olyasmit, amin járhatott az agyam. Az egyik, a fogyasztói társadalom paródiája. Meg lehet nézni, hogy milyen biznisz az uborkáké a filmben. A szemétből kigyűjtött zöldség, az esővíz – autentikus, így sláger lesz? A divat hatalma, ahogy hirtelen mindenki ezt eszi és megy az üzlet. Amikor bővül az ágazat, és a férfinak gyakornokai lesznek, olyasmit is kimondatnak Herschel múltból ide került alakjával, amit ma magunk közt esetleg mondunk, de nem illik kimondani. A gyakornokok – Herschel simán lerabszolgázza őket.

De ott van az is, amiket nyilatkozik. Az egész gondolkodása, ami egy másik világot tükröz, amiben szintén van paródia elem. Ahogy Ben ráveszi a Twitter használatára, egy csomó olyan véleménynek hangot ad, amihez túl liberális már a társadalom. A nők hagyományos szerepben való beskatulyázása. A szexuális devianciák, irányultságok teljes megbélyegzése. Majd a kereszténység kritikája. Ezek feszegetik a határokat, és sikerül úgy megcsinálni, hogy Herschel ezektől nem lesz rossz ember. Egyszerűen egy olyan kor szülötte, ahol ez volt a norma és máshogy tudtam nézni, mintha pl. a leszármazott Ben mondana ilyesmiket.

Ott éreztem benne, hogy a kirakatban nagyon liberális és elfogadó a világunk, de megvannak azok a hangok és vélemények, amiket Herschel kimond. Ma talán még veszélyesebbek is attól, hogy nincsenek kimondva, és igyekszünk úgy tenni, mintha ez már nem létezne.

A film humora és a cselekménye – változó, mennyire tetszett. Az üzlet kiépítése, ahogy egyik férfi fúrta a másikat, elszórakoztatott. Az már nem tetszett, amikor átmentek érzelmesbe, és előkerült miért és mennyire fontos a család.

A látványvilága nem kiugró, kimerül abban, hogy az elején megmutatták, milyen volt Herschel otthoni élete, kosztümös film paródiaként. Különben sima, mai nagyvárosban játszódó komédia.

Színészileg Rogen uralja a show-t, amit a kettős szerepe is erősít.

Nem utáltam a filmet, még a mélyebb üzenete is megfogott, de nem igazán az én humorom, még most sem. Rogen az a kategória, akivel barátkozom, de még nem szeretem.

 

Amerikai pác - 5/3,5 a viszály és az üzleti rész tetszett és elszórakoztatott, a családi érzületek viszont nem.

https://www.youtube.com/watch?v=OmkxQbMtB_M

Mit várunk?

Cím: The Queen’s Gambit

Készítők: Scott Frank a rendezői székben, akire a Logan miatt emlékezhetünk. A színészek között pedig olyan fiatal tehetségek, mint Anya Taylor-Joy és Thomas Brodie-Sangster.mit_71.jpg

Műfaj: sport, női

Cselekmény: Beth különös kislány, de tud valamit, amit mások nem. Egy zseni a sakkban. A történetből kiderült, hogyan vált nagyon fiatalon nagymesterré.

Várható megjelenés: már a hónapban élesedik a Netflixen.

Miért várós?

  • A sportfilmeket szeretem – a sakk is az! Már belőle izgalmasat.
  • Thomas Brodie-Sangster – szerintem az egyik legtehetségesebb fiatal színész, és már rég láttam filmen.
  • Mivel regény az alapja, majd el is olvashatom.
  • A mozifilmek csúsznak és csúsznak, de ez jönni fog időben. Lassan a Netflix az új mozi.

Fog ez menni!

Családot bővítő, szívességet tevő, karrieres.

Alex és Cecilia 7 éve házasok, de most már mást akarnak az életüktől. Ceci mindene a munkája, és a főnöke fel is figyel rá. Lehetőséget kap, hogy bizonyítsa, az elnöki székben is megállná a helyét. Olyan magasan, amilyenre nő még nem jutott a vállalatnál. Alex gondolatai viszont csak a családalapításon járnak, amit a neje nem győz lehűteni. Az étterembe, ahova járnak, az egyik pincérnő bevitte a kisfiát. Alex fel is ajánlja, ha segítség kell, csak 10_8fog_ez_menni.jpghívja őt. Alicia így is tesz, és 3 napra a férfi gondjaira bízza a babát. A kis Alan aranyos, de Alex nem meri bevallani otthon és a munkahelyén, mire vállalkozott. Rejtegetni próbálja a babát, majd megegyeznek a feleségével, hogy ahogy lehet, visszaadja az anyjának. A nőnek azonban nyoma veszik, és Alex ott marad a kicsivel…

Velem is lehet némi baj, de az ilyen filmekkel nem tudok azonosulni. Anno, amikor a három szingli jóbarát volt kénytelen egy kisbabát befogadni, abban még találtam vicceset momentumot. A Három férfi és egy bébiben értettem, miért fogadják be a kislányt. Hiszen az egyiküknek a lánya, vagyis, összekötötte a vér és a felelősség őket.

Itt viszont kapunk egy olyan főhőst, akit egy nagyon átvert, nyomorult szerencsétlennek láttam. Alexnek semmi köze a gyerekhez vagy az anyjához. Nem is ismeri, csak látta a pincérnő kisfiát, amikor az étteremben ettek. Tett egy meggondolatlan gesztust, és volt annyira szerencsétlen, hogy át is vette a babát, amikor az IDEGEN nő a kezébe nyomta a számára IDEGEN gyereket. Nálam már itt vége volt a történetnek – ilyen helyzetet nem tudok elképzelni, egyik fél részéről sem. Egy idegennek odaadni vagy idegenként átvenni egy babát, normális itt bárki is? Ceci reakciója volt, amit meg tudtam érteni. Aki kiakadt.

Túlzásba estek azzal, hogy Alex apa akar lenni. Annyira szélsőséges a vágya, amit megtesz érte és amire rá tudják venni, hogy nem tudom elhinni. Nem idiótának akarják ábrázolni, de számomra az lett belőle.

Komédiának sem működött. Az lenne a film visszatérő poénja, hogyan tanul bele a baba ellátásába, illetve hogyan kezeli a helyzetet otthon és a munkahelyén. Csak éppen vicces poénokat nem sikerült írni. Keserve volt, amikor helyzetkomikumot igyekeztek a filmbe csempészni. Most komolyan, annál többre nem képesek, hogy a gyerekkaka büdös, és a nagyon szingli jóbarát a patikában nem tudja, hogy milyen pelenkát kellene vennie?

A fentiekből talán már kiderül, hogy látványra sem tartogat semmit a film. Van a munkahely, a lakás, az étterem, pár utcai jelenet és nagyjából ennyi. Akcióelem nincs a történetben, de most a külsőségek sem kötöttek le sehol. Se egy szép városkép, egy jó ruha, vagy egy jól berendezett lakás. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a gyerek cukisága lett volna a látványelem, de belőlem annyira hiányzik az anyai gén, hogy ezzel ellentétes hatást értek el. Számomra kifejezetten ellenszenves volt a kicsit, a helyzet meg annál is jobban.

Mexikói film, aminek abban lehet jelentősége, amit társadalmi üzenetként találunk a sorok között. Azt akarja megmutatni, hogy a férfi és női szerepek már nem olyan merevek. A nő több lehet, mint anya. Attól, hogy karriert épít, és nem vállal gyermeket, még teljes értékű nő. Ezt többször kimondják, és próbálják azt mutatni, hogy a férfi is vállalhat a családban olyan szerepet, ami korábban csak a nőké volt. Érdekes az a módszer is, ahogy a reklámcég anyagát teszik nevetségessé, vele azt a nézetet, hogy a nőnek egyszerre kell anyának és karrierépítőnek is lenni – miért ne lehetne a pasinak több szerepet átvenni?

Ismerős színész nem volt benne, de ez nem is lep meg. A film sem annyira jó, a karakterek is egysíkóak. Plusz, mexikói filmeket se nézek éppenséggel, hogy ismerős lehetne máshonnan.

Nekem nagyon nem tetszett: se a történet, se a poénjai. De helyi szinten értem, mi a célja.

 

Fog ez menni! - 5/2 komédia, de nem vicces. Alexben pedig egy baleknál nehezen látok többet – nem tetszett.

https://www.youtube.com/watch?v=WmoBV_wqc44

süti beállítások módosítása
Mobil