8 éa fél - a filmet még nem láttam, de a zenéje ismerős lesz. Klasszikus!
Nino Rota szerzeménye.
8 éa fél - a filmet még nem láttam, de a zenéje ismerős lesz. Klasszikus!
Nino Rota szerzeménye.
Sérült gyermekkel foglalkozós, szellemes, kosztümös.
Verena sérült gyermekekkel foglalkozik speciális nevelőnőként. A legújabb esete egy kisfiúé, aki az anyja tragikus halála óta nem beszél. Verena barátkozik vele, ahogy a halott asszony egykori szolgálójával is. Jakob eleinte nagyon távolságtartó, és Verena arra is rá kell, hogy döbbenjen, hogy egy helyi mítosz is nehezíti a munkáját. Itt hisznek abban, hogy a köveken át beszélni tudnak a holtak. Valaki minél szótlanabb, annál jobban hallja őket. Ő maga is elkezd a kövekre figyelni, de ő nem hall semmit, és erről győzködi a gyereket is. Közben a megözvegyült szobrász, Klaus felfigyel arra, hogy Verena alkata nagyon hasonló a halott feleségéhez. Megkéri, álljon modellt a befejezetlen szobrához. A felnőttek között fellobban a szenvedély, ráadásul Verena hinni kezd a kövek erejében. Hogy vegye rá Malvina szellemét, hogy távozzon és ő maradhasson apa és fia mellett?
Mostanában annyira a démonos ijesztgetős filmek mentek a szellemesek között, hogy jól esett valami másfélét nézni. Igaz, a Hangok a falból nem valami eredet ötlettel dolgozik, végig volt egy olyan érzésem, hogy valami nagyon hasonlót már láttam, de azért egyszer meg lehetett nézni, és nem is untam.
A címe elég beszédes, különben. Ahogy megismerjük a helyi kövek legendáját, teljesen érthetővé is válik. Abban még némi eredetiséget is látok, hogy ezen a közegen keresztül képesek a szellemek kommunikálni. A film végére azonban más misztikus szálat is kapnak a falak – arra már nem tudnám azt mondani, hogy érthető volt. Komolyan törnöm kellett a fejem, hogy mi valóság és mi csak lázálom. Nem is vagyok biztos benne, hogy meg tudtam mindent fejteni ilyen szempontból.
A képzelet és valóság különben is nagyon összemosódik egy-egy résznél a filmen. A vége is ilyen, de nem különb az éjjel sem, amikor Verena modellt áll Klaus szobrához. Nem is tudtam eldönteni, hogy most lefeküdtek vagy csak álmodoztak róla? Nem mintha ez lett volna a filmben a legfontosabb, de összességében zavaró volt, hogy nem lehetett tudni, mi is történt.
A cselekmény az ilyen logikai kérdéseken túl szépen építkezett. Fokozatosan ismertette meg a szereplőket, a helyszíneket. Az atmoszférája különösen jól sikerült a filmnek. Bár nem lehet rájönni, hogy pontosan mikor is járunk, de kosztümös, múlt századi érzete van a történetnek, a szereplőknek, de a helyszíneknek is. Kb., mint a Rebecca világa, csak itt nem Anglia, hanem Olaszország a helyszín.
A karakterek egyszerűek, pár vonással jellemzettek, de a filmbeli szerepükhöz éppen ennyi kellett. Egyedül Jakob kapcsán éreztem, hogy róla nem tudok eleget. Mire gondol? Mennyit ért meg a történet természetfeletti vonalából? Még az is kérdéses maradt, hogy ő jó vagy rossz gyerek igazából.
A szereposztásban egy ismert, és egy sorozatnézőknek ismerős színész van. Emilia Clark itt azt a naivát játssza, amit a Trónok harca elején. (Plusz, itt is vállalt meztelen jelenetet.) Marton Csokas azért lényegesen már karaktert kapott, mint az Into the Badlands idején, de neki jobban is állt ez a szenvedő – szenvedélyes szobrász, mint anno a véreskezű báró.
Egyszer érdekes volt, de kétlem, hogy újranézős film lesz belőle.
Hangok a falból - 5/3,5 az alaphelyzet, a hangulata és a színészek tetszettek, de a történet vége sokat elvett.
És ez a te bajod. Azt hiszed, az élet egy ügy, amit meg kell oldani. Néha csak egy tragédia, amit el kell viselni. (Prodigal Son)
(A szakítás sosem jó, pláne, ha az ember veje viccelődne is.)
(Patyomkin a maga módszereivel udvarol, és kimondja, amit gondol.)
(Az önbizalom sosem hátrány, pláne, egy sebésznek.)
(Lucas humorral kezeli, amikor az anyja ruhákról kérdezi.)
(Steve bebörtönözve az amazonok között is elemében van, és kiakasztja az őreit.)
Gondoltak már arra, hogy nyaralóhelyet üzemeltessenek? Mert van egy barátom, Etta, aki a karját is odaadná egy szigetért, ami tele van női testépítőkkel. (Wonder Woman: Vérvonalak)
(A nyomozónak leesik a lényeg a megbeszélésből.)
Jól van, Chucky! Játszani akarsz? Játsszunk! (Gyerekjáték)
Lények közti harcos, mesevilágos, esküvős.
5 év telt el, hogy Aurora királynő lett Demóna áldásával, a tündérek felett is. A lány igyekszik ellátni a feladatát, és békét teremteni. Ezt szeretné Fülöp herceg is, aki most a lánykérésre is elszánja magát. A fiatalok szerelmesek, így az csak plusz nyereség a frigyükkel, hogy a két szomszédos királyság egyesülhet és békét teremthetnek emberek és tündérek között. Fülöp apja az egyetlen, akit lelkesít a gondolat. Demóna nem bízik az emberekben, a herceget sem kedveli, és ha tehetné, eltiltaná tőle a lányt. Ingrith királyné pedig a tündéreket gyűlöli, és a frigyet használná arra, hogy csapdába csalja a teremtményeket. Titkon már folynak a kísérletek, hogy végezhet velük. Viszályt szít Demóna és az emberek között is. A végső csata egyre közeledik, és mindenkinek fel kell fedeznie még, ki is ő igazán.
Pár éve a Disney újraírta a Csipkerózsika meséjét élőszereplősen. Ott már nem Demóna volt a gonosz. Elég jó bevételeik is voltak ahhoz, hogy a film folytatást kapjon. Így most itt az újabb történet, aminek már nem az ismert mese az alapja.
A kezdetek nehézkesek a film elején. Eltelt ugyan 5 év, de alig látni változást a karakterekben vagy az univerzumban. A szálakat elvarrták már, így szenvelgős, ahogy az újabb konfliktusokat behozzák. Ha nagyon kötekedni akarok, tudnék. Egyrészt, miért pont 5 évet vár a herceg a lánykéréssel? Ahogy nekem lejött a történetből, ez egy klasszikus mesei első látásra szerelem volt. Mégis, 5 évig csak barátok voltak? Nem volt elég 5 év, hogy Demóna felmérje magának a srácot?
Onnantól lett jobb a film, hogy megismertük Fülöp családját is. A mesétől már elköszöntünk, helyette a francia történelem köszönt vissza. Még nem is mutatták teljes egészében a királyné tervét, már az jutott eszembe, hogy Medici Katalint játszik, csak ő nem a lánya, hanem a fia esküvőjén akarja csapdába csalni és meggyilkolni a tőle másokat.
Mozgalmas a film, míg néztem, nem jutott eszembe, hogy kevés lenne a cselekmény. Azt inkább akkor éreztem, ha most megpróbálnám összefoglalni. Viszont van több kiemelt szereplő, így annyira nem probléma, hogy egy-egy személlyel nem sok minden történik.
Mennyire gyerekmese? Lényegében az. Még a tündérek meggyilkolása is olyan formában történik, hogy az nem erőszakos. A kivételt Demóna fajtája jelenti, azért velük keményebben lépnek fel, mint a többi varázslénnyel.
Ez a film, ugyan címében Demóna szerepel, de legalább annyira Ingrith története is. Ő az, aki ármánykodik és mozgásban tartja a szálakat, akihez a többi karakter kapcsolódik. Nem véletlenül kellett olyan nevet szerződtetni rá, mint Michelle Pfeiffer. Jól állt neki a karakter, nem volt klasszikusan boszorkányos, csak egy olyan személyiség, aki gyerekkora óta egy rögeszme rabja, és lassan megvalósítja a tervét.
A szereposztás most is erős. Angelina Jolie visszatért, és valósággal meseszereplőt csináltak belőle. Az egész alakja annyira természetellenes, hogy komolyan elgondolkodtam, mennyire CGI és mennyire a színésznő. Elle Fanning megint kedves hercegnőt játszik. A herceget lecserélték, de most legalább erőteljesebb karakter – Dickinson így szerencsésebb elődjénél.
Látványos, pörög is, eredetibb a története – jobban elnéztem, mint pl. Az oroszlánkirályt.
Demóna: A sötétség úrnője - 5/4 eladja a látványa és a sztár szereposztása. A történet kissé erőltetett, de mesének elment.
5: Huligánok – a sport: football. Kicsit kilóg a sorból, mert itt nem a sportoló, hanem egy csapat rajongói vannak a középpontban. A focit még csak nem is szerető Matt bekerül a rajongók közé, és mire észbe kap, már ő is él-hal a csapatért. Ám mindennek meg kell fizetni az árát, a túlzott rajongásnak is. Ezt Matt a saját kárán tanulja meg.
4: Rocky filmek – a sport: boksz. Rocky Balboa átlagos bokszoló, akinek kimaradt a nagy esély az életből. Apollo Creed mindent megnyert, amit meglehetett. Reklámfogásként mérkőzne meg egy helyi bokszolóval. Rocky lesz a kiválasztott. Míg a sztár henyél, Rocky keményen edz. Így indul egy karrier, melyben a szovjet bajnok legyőzése éppen annyira belefér, mint a jó barát fiának elindítása a siker útján.
3: Race: A legendák ideje – a sport: futás. Jesse Owens kivételes tehetség, amit arra akar használni, hogy a családjának biztos alapokat teremthessen meg. Feketeként nehezebb az élete, az egyetemen is nehezebb a dolga, de a pályán nincs, aki legyőzze. Meg kell küzdenie az olimpiai részvételért, de ott bizonyíthatja, ki a legjobb színtől függetlenül.
2: Bagger Vance legendája – a sport: golf. Rannulph ígéretes sporttehetség volt, de a háború sok sebet hagyott maga után. A karrier, a nyugodt élet, a szerelem mind odalett. Ám felbukkan Bagger Vance, és ráveszi, induljon a következő versenyen. Ahogy a fiatalember összeszedi magát és nyerni kezd, mindent van esélye visszaszerezni.
1: Borg/McEnroe – a sport: tenisz. Két fiatalember, két sztár a saját sportjában, de teljesen más karakterek. Borg a hűvös északi, aki rezdületlen arccal végzi ki az ellenfeleit. McEnroe a robbanékony amerikai, aki botrány okozása nélkül már szinte játszani sem tud. Ugyanazért a trófeáért küzdenek – ugyanazokkal a démonokkal küzdenek. Egyszerre riválisok, és olyan emberek, akik igazán megértik a másikat.
Menekülős, búvárkodós, barátnős, cápás.
Mia nehezen viseli, hogy az apjával, annak új párjával és a lányával Mexikóba kellett költöznie. Az új iskolájában nincsenek barátai: míg Sasha népszerű lett, Mia mindenki céltáblája. Amikor a közös programra az apja nem tudja elvinni, kárpótlásul egy cápanéző hajóra vesz a két lánynak jegyet a férfi. Ám a hajón ott van Mia legnagyobb iskolai zaklatója, és Sasha sem akar menni. Két barátnője jön érte, egy jó úszóhelyet ígérve a lányoknak. Mia is a csapattal tart. A négy lány a tóban úszkál, majd az egyikük kitalálja, ha már úgyis itt a búvárfelszerelés, merüljenek le, és nézzék meg annak a templomnak az első termét, ahol Mia apja a feltárást végzi. Ám odalent bajba keverednek, a bejárat beomlik, kénytelenek a hosszabb úton kimenni. Ám nincsenek egyedül: a mélyben fehér cápák tanyáznak, akik a vaksötétben vakon léteznek, így könnyeden levadásszák a kiutat kereső lányoknak, akik a harc és a menekülés küzdelme mellett döntenek.
Az első rész viszonylag sikeres volt, leginkább az ötlete miatt, nem az ésszerűsége miatt. Így nem maradhatott el a folytatás sem, bár teljesen más a történet, mint az előző volt. Sőt, itt minden más. A szereplők, a helyszín, a cápák. Nem is értem, miért nem lehetett önálló jogon cápás horror, miért kellett az előző 47 méter mélyen filmmel összekötni. Vagy annak a nézőire számítottak a mozi kasszáknál?
A film logikájába megint nagyon bele lehetne kötni. Már ott kezdődnek a gondjaim, hogy a cápák, melyek a sötétben más érzékszerveket fejlesztettek tökélyre és vakok, hogyan tudnak elúszni a remegő, síró lányok mellett? Tuti, hallaniuk kellene őket, ha a lábuk nem is mozog. De simán ki is szagolhatnák őket. Itt meg simán elmennek mellettük, mintha tényleg a szemük lenne az elsődleges érzékük, ami nekik nincs. Pedig a cápáknak, a hagyományos és nem a barlangi vak típusnak sem a szeme az erőssége. A szaglás!
De abba is simán bele lehetne kötni, amit a végén művelnek a klasszikus fehér cápákkal. Ne mondja nekem senki, hogy akit az ilyen állkapocs elkap derékban, az leveri a cápát, és még el is tud úszni előle! A mélyben, a nem főszereplők nagyon hasonló helyzetben két darabban végezték kettéharapva.
De ha elfelejtem a logika és ésszerűség kérdéseit, akkor egy kellemes cápás horrort kapunk. Nagyon jó érzékkel alkalmazzák a jump scream elemeket. Az egészen hatásos volt, amikor a cápa a háttérben lassan közeledik, nézőként te látod, a szereplők gyanútlanul beszélgetnek. Látod, ahogy nyílik az a félelmetes állkapocs, és a szereplő nagyon későn fordul meg, reagál. De akadt más hasonló is a filmben, jó párszor ugrottam egyet, amikor a cápák lecsaptak a semmiből. Még akkor is, ha nagyon bénán néztek ki ezek a barlangi, vak gyilkos halak.
Bár engem irritál az ilyen mozgást imitáló, remegő kamerás felvétel, és az is zavarta a szemem, ahogy a fénnyel játszottak, de volt értelme, miért ilyen a kinézete. Autentikus.
Amit még ki kell emelnem, nagy számban akad a filmben híres színész gyereke. Itt van Jamie Foxx és Sylvester Stallone lánya is. Ők inkább szépek, mint színészileg tehetségesek, de ebbe a filmben nem is a nagy alakítás a cél. Bikiniben kell jól kinézni és sikítani kell tudni.
Egyszer meg lehetett nézni, de ez sem tör a Cápa babérjaira, attól tartok.
47 méter mélyen 2. - 5/3 az ötlete elég nagy ostobaság, a színésznők is zöldek, de a cápás filmek hangulata pipa.
MOZI:
DVD:
Rendőrségnél informálódós, családos, gyereknevelős, rasszizmussal foglalkozó.
Kendra fia órákkal korábban elment otthonról, nem jelentkezett, és az autójáról annyit sikerült megtudni az aggódó anyának, hogy a rendőrség nyilvántartásában szerepel egy ügy miatt. Az őrsre siet, hogy ott tudjon meg többet a fia helyzetéről. Azonban a szolgálatban levő tiszt alig mond neki valamit, ő maga sem rendelkezik információkkal, és Kendra erőszakossága nem is ösztönzi arra, hogy beleássa magát az ügybe. Mikor a nő férje, a fehér és FBI ügynök Scott is megérkezik, a páros már nem csak az információkra vár. A kapcsolatuk kudarca, és a sok nézeteltérés is felszínre kerül, ami elvezetett eddig a pillanatig. Mennyit számít még, hogy milyen Kendra és Jamal bőrszíne?
Hogy is kellene ehhez a filmhez viszonyulni? Annyira egy témára összpontosít, annyira egy társadalmi kérdést tesz a középpontba, hogy az egész filmet lehet nézni a rasszizmus és liberális rasszizmus szemszögéből. Csak itt keményen ki is mondják, mondhatni az arcunkba üvöltik, nem csomagolják be semmilyen köntösbe. Ugyanakkor ez egy karakterdráma is, akár többet is kereshetünk benne, mint egy fekete fiú tragédiáját.
A film rendkívül színház kompatibilis: egy helyszínen játszódik, ha vissza is emlékeznek vagy más időszakról, helyszínről van is szó, arról csak beszélgetnek. Kevés szereplőt is mozgat: a szülők és két rendőr, ennyi a teljes stáb.
A dráma háromszoros. Ha nagyon akarom, négyszeres. Egyrészt, van konfliktus Kendra és Scott között. A férfi hónapokkal korábban elhagyta az asszonyt, akiben még mindig nagy ezért a tüske. Igaz, ezzel a szállal is visszakanyarodnak a rasszizmus felé – Kendrának azért fáj különösen a férje távozása, akiért elhagyta. Annak a bőrszíne miatt.
Másodrészt, benne van az anya konfliktusa a fiával. Hiszen Kendra utoljára nagyon üvöltött a fiával, és most belülről a lelkiismeret-furdalás is marcangolja. Nincs is kitől feloldozást kérnie, mert a fiát még csak telefonon sem éri el.
A nagy, uralkodó téma a rasszizmus. Többször is szóba kerül, hogy hogyan kellene a rendőr által megállított embereknek viselkedni. Hogy amiért egy feketét megfognak, ugyanazért egy fehérrel nem is foglalkoznak. Nyersen ki is mondják, hogy a feketéket sokkal előbb agyonlövik. Az összekötő tiszt igyekszik a nő ilyen nézeteit letörni. Mindkettő érveit meg lehet hallani és elgondolkozni rajtuk. A film ugyan nem mond ki végső ítéletet, de eléggé állásfoglalás az, hogy mi lesz végül az eltűnt fiú, Jamal sorsa.
Végül, a rendőrség és a polgárok viszonyát is feszegeti a film. Ki szolgál kit? Ahogy egy bekezdéssel feljebb írtam, van mindkét irányba érvelés. A rendőrök érvelési rendszere és a jogait védő civilé is itt vannak, mindenki a saját véleményét fogalmazhatja meg.
Mivel egy helyszínen játszódik a film, látványban nem nagyon tudnak mit nyújtani. Sötét, éjszakai rendőri váró. Éppen annyira sivár, amennyire annak hangzik. A színészeknek kell eladni a filmet, és Kerry Washington maximálisan viszi az egészet a hátán.
Kár, hogy ezt a témát sokféleképpen és jobban is feldolgozták már – kisebb így a súlya.
Közben arra is rákerestem, hogy nem véletlenül jutott róla eszembe egy színpadi darab. Eredetileg ugyanis ez a történet színpadon mutatkozott be. Filmen most bárki megnézheti.
A fiunkat keresve - 5/3 színészileg rendben van. Színpadon is működne a dráma. De láttam már nagyon hasonlót.
Pornóiparos, kapcsolatos, városrészért küzdős.
1984 végére látványosan változni kezd az éjszakai élet a Deuce területén is. Az AIDS egyre jobban terjed, a meleg közösségek már félni kezdenek, és egyre kevesebben mernek eljárni a szokott helyeikre is. Paul az üzletben és a magánéletében is megszenvedi az egészet. A pornó már milliós üzletág, országos rendezvényekkel és sztárokkal. Lori neve sokat ér már ebben a körben, de igyekszik valami többé válni, rendes színésznővé vagy énekesnővé. Ám lassan felőrli a sikertelenség és a párkapcsolati csalódások. Vincent már mindenbe kezd belefásulni: Abby és ő is külön utakon jár, de a régi szeretet még összeköti őket. Frankie családos ember lett, de még mindig ügyeskedik. Közben a város igyekszik felszámolni az itteni éjszakai életet, hogy egy divatossá váló, hagyományos környéket fejlesszenek ide.
A 3. évaddal befejeződött a városrész, a pornóipar és a szereplői életét bemutató sorozat. Még nem is tudom, milyen érzés volt a vége. Ez nagyon nem happy end, de nem is tragédia. Életszerűen keserédes. Van, akinek jobban sikerültek a dolgai, másnak nem éppen. Most, ahogy számolok, azért a negatív kicsengés több. Arról nem is beszélve, hogy a zárójelenet másolja a Született feleségek végét egy nagyon kicsi különbséggel.
Mennyire volt ez az évad bevállalós? Még azért az, ha már nem is annyira polgárpukkasztó jeleneteket mutatnak, mint az első évadban. Az emberi testeket nem szégyellik, van meztelenség benne bőven, de azért addig nem mennek el, mint amikor totálban mutattak egy szopást. A szex visszafogottabb – ami nem is gond. A történet nem igényelt több polgárpukkasztást, inkább az emberek történetei üssenek, mint a light pornó!
Maximálisan kihasználják, hogy az előző két évadban több karaktert is felépítettek. Megvannak a fontosabb szereplők, de mindenki megkapja a maga kisebb vagy nagyobb történetét. Mivel elég sokan vannak, kellő dinamikát biztosít, ahogy váltogatják a szereplők történeteit. Nem mindegyik egyformán érdekes, de könnyen lehet, hogy ami nekem kevésbé, másnak az az érdekesebb szál. Pl. Eileen rendezői munkássága, ahogy küszködik az elfogadásért és lehetőségekért, sokkal érdekesebb volt nekem, mint az ikrek szenvelgése a maffiával. Pláne Frankie esetében, aki már sokadszorra tűnt felelőtlen agyatlannak, aki most meg is fizeti a szerencsejátékok árát.
A sorozat sokat köszönhet a színészeinek. Mivel 3. évad az állandó szereplők már nagyon szerepben vannak. Most is azt éreztem, hiába James Franko a legnagyobb név, hiába viszi ő a kettős szerepet, nem ő a legemlékezetesebb. Maggie Gyllenhaal most is nagyon kiemelkedik a többiek közül, de idén Emily Meade is nagyon odatette magát. Ahogy Lori összeomlását megfogta – egyszerűen látszott az arcán is, ahogy kiürült a nő belülről.
A sorozat látványvilága is erős – látni, hogy tettek ebbe a sorozatba bőven pénzt. Sok helyszín, és a nyolcvanas évek hangulata és látványa is abszolút megjelenik.
A történetben voltak meglepő fordulatok, egy-egy olyan jelenet, ami az ember agyába égett. Lori utolsó jelenete, vagy Paul búcsúja a szerelmétől. Amíg ezek emlékezetesebb, mint a meztelenkedés, tudott valamit a sorozat.
Ami volt a történetben, elmondták. Szerencsére itt tudták, mikor van ideje a búcsúnak. Most.
The Deuce - 5/4 a korszak hangulatát és látványát maximálisan hozzák, jó színészekkel, tabutémákkal is.
Az okos játékok egyre népszerűbbek. A legújabb játékbaba képes összekapcsolódni minden elektronikus eszközzel a hálózaton, és ráhangolódik a gazdájára, aki taníthatja. Az ázsiai gyárban az egyik munkást éppen kirúgják: ő bosszúból az utolsó általa programozott babában átállítja a programot. Kikapcsolja a korlátorzásokat, és megengedi neki az erőszakot is.
Karen leterhelt, egyedülálló anya, aki most költözött új helyre a fiával. Mivel Andy nem jön ki az anyja pasijával, és csak a telefonján lóg, az anyja próbálja kizökkenteni a kis bezárt világából. Az áruházban ráveszi az egyik szállítót, hogy az egyik visszahozott Buddi babát ne küldjék megsemmisítésre, hazaviszi a fiának.
Eleinte a baba remekül beválik. Összehangolódik az eszközeikkel, és Andy legjobb barátja akar lenni. Ám Andy lassan felfedezi, hogy a Chucky nevet kapó babában nincsenek benne a szokott korlátozások. Neki nem tilos káromkodni, és az erőszakot is képes eltanulni. Aki bántja valamilyen formában Andyt, megfizet érte. Andy erről igyekszik leszoktatni: miután a macskája megkarmolta, rajta kapta a babát, hogy meg akarta ölni a macskát. Arra viszont szívesen használja, hogy Shane-t, anyja szeretőjét ijesztgesse.
Chucky miatt szerez új barátokat, akik nagyon élvezik, hogy a babában nincsenek korlátok. Videóznak vele, és pl. a baba is végignéz velük slasher horrorokat. Chucky a tanultakat ismeretében kést szerez, és megkezdi gyilkos hajszáját. A macska az első áldozat, de Shane és a halállistára kerül.
Amikor Andy rádöbben, mire képes a játék, tönkre akarja tenni és kidobja. Ám egy ügyeskedő megtalálja, üzembe helyezi és el akarja adni. Chucky azonban önállósítja magát, végez a férfival, és visszatér a házba, ahol Andy is lakik, csak másik gyerekhez. De Andy a cél, aki ráismer és tudja, hogy bajt kever. Chucky az, aki a szomszéd nővel is végez, amikor úgy érzi, büntetést érdemel. De Andy hiába igyekszik figyelmeztetni az embereket, nem hallgatnak rá.
A Buddi új típusának bemutatóján Chucky túszul ejti Karent, és magához hasonlóvá programozza a játékokat. Andy megküzd vele, hogy az anyját megmentse. Mielőtt Chucky végezhetne a fiúval, az anyja és a szomszéd rendőr elkapják és szétverik a babát.
A csapat megviselten, de győztesen távozik az üzletből.