Minden napra egy film

Minden napra egy film

Reverie

1. évad

2018. szeptember 15. - BBerni86

Virtuális világos, embereken segítős, összeesküvős.

Mara Kint az egyik legjobb túsztárgyaló volt a szakmában. Ám egy családi katasztrófa összezúzta az életét: a sógora kikészült, fegyvert fogott a feleségére és kislányára, és Mara nem tudta megállítani. 2 évvel később egykori főnöke keresi meg a nőt, aki most egyetemi kurzusokat tart pszichológiából. Van egy új cég, a Reverie. Virtuális valóságba viszik be az emberek tudatát, akik itt újraélhetik életük szép pillanatait, akiknek segít a program traumákat feldolgozni. De nem mindenki akar visszatérni az életébe onnan. Ezért kell Mara, aki bemehet, és ráveheti őket, hogy térjenek vissza. Segít a balerinának feldolgozni a lebénulását. Az idős asszonynak újraélni élete legnagyobb tettét. A gyászoló özvegynek a felesége elvesztését túlélni. Miközben a program Mara traumáját is kezelni kezdi, a cég egykori alapítója minden elpusztítására készül.reverie.jpg

Időnként jósolgatom, hogy a virtuális valóságok lehet az a téma, ami divatiránnyá válik. Egyelőre még nem folyik ez a csapból is egyik zsánerben sem, de azért egyre több alkotás érkezik a témában. Az egyik legutóbbi ez a sorozat volt, a Reverie.

Nem hozta azt, amit vártak tőle. A nézettsége is sokat zuhant a nem is magas kezdésből (a végére az elkezdők fele kiszállt), és a sorozat sem az a thrilleres, virtuális világos nyomozás lett, amit vártunk.

Ez egy női, lelkizős sorozat, amit sci-fi köntösbe öltöztettek. Ki emlékszik még az Angyali érintésre? Én is csak nagyon haloványan, de abba emlékeim szerint az volt, hogy egy földre szállt angyal segített az embereknek egy-egy nagy traumán túllendülni. Erről szól a Reverie is, csak itt angyal helyett Mara és a virtuális valóság van. Ami nagyon csak keret, a programban maradtak továbblépése, fájdalmának feldolgozása a lényeg, de nagyon csak konyhapszichológia szinten. Mesés, ahogy minden traumát olyan könnyen és 2-3 beszélgetéssel megoldanak.

A valóságok sem lettek látványosak. Az első részekben még próbálkoztak CGI trükkökkel, de annyira bénák lettek, hogy le is álltak velük, és a Reverie is ugyanolyan helyszíneket kapott, mint a kinti valóság. Ami egyszerre jó is, meg nem is. Hiszen jobb volt, mint a béna CGI valóságokon bosszankodni, de ugyanakkor kihasználatlanul hagy egy lehetőséget, amivel fel lehetett volna dobni a sorozatot.

Hiányzott az akció, valami rendes átívelés, vagy a napi részekből valami igazi izgalom. Ugyan az évad második felében megjelent az egykori társalapító, Oliver, akinek megvoltak a maga kis tervei, de ahhoz képest, hogy zseni a srác, nem jutott messze az összeesküvésben. Felgyújtani mindent, komolyan ennyi tellett tőle?

A végére hagyott csavart már nem is említem. Az évad legrosszabb meglepetése címet is simán nekiadnám. Nem is kell meglepődni, hogy egyelőre nyoma sincs második évados berendelésnek – könnyen lehet, hogy ez ennyi volt.

Sarah Shahi sokkal jobb volt a Person of Interest évadaiban. Itt leginkább csak dobálta a haját. Mellé sorozatos arcokat szerződtettek, Heroes és Döglött akták fanok örömére.

Egyszer meg lehetett nézni, de nem kaptam kedvet én sem a folytatáshoz.

 

Reverie - 5/2,5 krimi helyett lelkizés, gyenge CGI, az új irány se nyerte el a tetszésem.

https://www.youtube.com/watch?v=4EEyzUyQjvE

Hurrikán meló

Rablós, harcos, természeti katasztrófás.

A Rutledge testvérek a környék legnagyobb hurrikánjában vesztették el az apjuk. A fiait még biztonságba helyezte, de ő maga kimerészkedett, és nem tért vissza. A veszteséget másként dolgozták fel: Breeze, az idősebb katona lett, majd leszerelése után a szülővárosában lett szerelő, célok és stabil kapcsolatok nélkül. Will egyetemre ment, és doktorált az időjárásból. Tanulmányozza a hurrikánokat, remélve, megértheti őket, és életeket menthet. Will azért látogat haza, mert újra a szülővárosuk van a hurrikán zóna közepén. Szeretné elcsalni a bátyját. Ám a közeli katonai bázisról megérkezik Casey, akinek szerelő kell a generátorhoz. Mire a bázisra érnek, rablók hurrikan_melo.jpgfoglalták el a kormányépületet, és a megsemmisítésre váró 600 milliót akarják. Breeze fogságba esik, de Casey el tud menekülni. Will csatlakozik a nőhöz, és együtt felveszik a harcot a rablókkal a hurrikán tombolása közben.

Minimális előismerettel és elvárással álltam neki a filmnek, talán még a trailert sem láttam előtte. Aminek így utólag örülök, mert legalább volt min meglepődnöm. Valamiért azt hittem, a tolvajok lesznek a középpontban, a hősök, és ez heist movie jellegű film lesz hurrikánnal. Örülök, hogy nem az lett.

Hanem egy laza akciófilm, egy kis agyatlan szórakozás. Mert logikát nem kell keresni benne, nagyon értelme sincsen, csak nézi az ember és nem gondolkodik közben. Tipikusan az a film, ami eléggé leköt, amikor holtfáradt az ember, és csak bámulni akar valamit, ami nem túl gagyi, de nem is igényel komolyabb odafigyelést vagy agymunkát.

A cselekmény tipikus, és túlzottan egyszerű akciópanelekből áll össze. Naná, hogy pont az a katona megy ki a bázisról, amit elfoglalnak, akinek birtokában van a kód, ami a rablóknak kell. Naná, hogy a meteorológus pont olyan kocsival jön, amit most tankként tudnak hasznosítani. Naná, hogy a hurrikán mindig a rosszfiúkat repteti meg. De legalább pörögnek az események, és ha nem agyalja túl az ember, csak nézi, még szórakoztató is tud lenni.

Azt azért megjegyzem, egy ponton nem jött be a tippem. A fivérek közül Breeze a laza, csajozós, míg Will a komoly tudóspalánta. Casey egy helyes nő, olyan kötelességtudattal, ami nagyon passzol Will munkamoráljához. Fogadtam volna, hogy a végére összehozzák őket. De ezt nem lépték meg, nincs szerelmi szál. A rablóbanda tagjai között van kép pár, de ennyi.

Látványra egyszerre tudnék panaszkodni, meg nem is. Van benne pár jól sikerül snitt, máskor meg nagyon gagyi. Azt kifejezetten utáltam, ahogy Will szörnyetegnek látja a hurrikánt, ami be akarja kapni. Azon is kiakadtam, amikor kikötik maguk, beleugranak a hurrikánba, és képesek visszahúzni maguk. Persze – a házakat simán elviszi a szél, de a két főhős lazán bűvészkedik benne a derekukra kötözött kötéllel. Láttam már katasztrófafilmben sokkal jobb hurrikánt, ez olyan akciófilmesen elment.

A színészek is, mint a CGI. Elmennek, ismerősek, de nem sztárok. De miért is akarna egy mozicsillag ebben a filmben szerepelni? A karakterek és a történet is bután egyszerű. Marad a B lista. Maggie Grace a Lost és az Elrabolva elrabolt lánya, egyre jelentéktelenebb szerepeket kap. Ryan Kwanten dobálódik a True Blood óta. Még Toby Kebbell, akinek lehet feljebb is.

Fáradtan néztem, úgy elnéztem, de az agyam már legszívesebben szétcincálna a butaságait.

 

Hurrikán meló - 5/3 átlagos akciókoktél, mely agy nélküli szórakoztatásra megfelel, de többre nem.

https://www.youtube.com/watch?v=CqUBYgMEmPI

Mit várunk?

Legendás állatok és megfigyelésük 2.

Cím: Legendás állatok és megfigyelésük 2. Grindelwald bűntettei

466bc45000000578-0-image-a-44_1510852707681.jpgKészítők: David Yates rendezi, JK Rowling írta, a szereposztás meg abszolút csillagos. Eddie Redmayne folytatja Szalamander bőrében, Jude Law érkezik, mint Dumbledore, visszatér Katherine Waterston, Ezra Miller is és sokkal nagyobb szerepet kap már Johnny Depp is.

Történet: Grindelwald elszökik a fogságból és meghirdeti a háborúját egy más világért, melyben a varázslók uralkodnának a muglikon. Dumbledore direkt nem léphet fel ellene, de tesz róla, hogy egykori kedves tanítványa felvegye a kesztyűt és az emberiség megmeneküljön.

Megjelenés: még karácsony előtt. Az Államokban november vége, és reméljük, nálunk is.

Miért várós?

- Újabb történet a Harry Potter világból? Akarom! Hol van már? Van egyáltalán olyan, aki nem akar még kicsit elmerülni a varázslók és muglik világában?

- Bitang erős a szereposztás. Az első részből mindenkit visszakapunk, és Jude Law szerződtetése is izgalmas.

- Nagyon akarom, hogy jó története legyen!

Nagyon látványos lesz, azt már a trailer is elárulja.

https://www.youtube.com/watch?v=TX0algeIQpY

Taxi 5.

Autós, bűnüldözős, összebarátkozós.

Sylvain Marot felügyelő a párizsi rendőrség fenegyereke. Szenvedélye a vezetés és a sebesség, a szép nőknek sem mond nemet. Ebből lesz a gond is: sikerül összefeküdnie a prefektus nejével, aki bosszúból vidékre száműzi a férfit. Marot kénytelen csatlakozni Marseille városi rendőrségéhez, akik között talál túlsúlyos szépségkirálynőt, agresszív állatot, törpét is. Mindezen felül a polgármester az egykori Gibert felügyelő, aki szokott hozzá nem érző stílusában velük akarja elkapni a Digók becenévre hallgató tolvajbandát. Jellemzőjük, hogy mindig egy Ferrarival száguldanak el a helyszínről. Marot a helyi gépkocsi állománnyal esélytelen ellenük, de hall Daniel taxijáról. taxi5.jpgBalszerencséjére a jármű mellé jár egy rakás szerencsétlenség is, aki még vezetni se tud, és az Eddy névre hallgat.

Tanítani lehetne a film alapján. Hogy kamaszkorunk szép emlékeibe hogyan kell beletaposni, és elátkozni a percet is, amikor eszünkbe jutott adni egy esélyt a filmnek, akkor is, ha ritka rossz kritikákat kapott. Kár volt. Illúzió- és emlékromboló.

De mielőtt belemegyek, miért is kínszenvedés ez a film, az egyetlen pozitívumot kiemelem. Marseille gyönyörű. Tetszik a katedrális is, a város is. Ha valamit élveztem a filmben, azok a vágóképek a városról. Fel is vettem a listámra, ahova még el kell mennem. De őszintén, ez sem tudott azon segíteni, milyen szemetet akartak lenyomni a torkomon.

 Akkor nézzük is sorba, miért is botrányos ez a film!

Elsőként, le kellene lőni, aki ezt Taxi filmként eladta! Most komolyan az a kapcsolódási pont, hogy kell egy gyors autó az új nyomozónak és ő a taxit szemeli ki? Siralmas. A filmek nem csak attól voltak emlékezetesek, hogy gyorsan ment benne egy autó. Kellett hozzá a sofőr is. Meg a taxi tényleg taxi volt, visszatérő poén volt, hogyan lesznek benne rosszul az utasok, és a rendőrség hogyan akarja elkapni, sikertelenül. Ebből most semmi nincs meg. Senkit nem zavar, hogy egy civil autó hogyan szeli keresztül a várost.

Továbbá, azt sem nevezném folytatásnak, ha csak az egyik nagyon mellékszereplőt sikerül betenni ilyen kevés kapcsolódás mellett. Egyedül Gibert maradt, aki idegesítőbb a szokásosnál is. Már felügyelőnek is idióta volt, ki találta ki, hogy most ő a polgármester? Nem csak a rendőrség lett kegyetlenül lebutítva, de ezzel a szavazó Marseille-i lakosok épelméjűsége is megkérdőjeleződött. Annyira hiányzott a főszereplő páros, hogy az kimondhatatlan, de tökéletesen érthető is, hogy még csak feltűnni se tűnnek fel egy ilyen szemétben. (Azt inkább hagyjuk, Naceri miért nincs. Forgatás helyett börtönbe tölti az időt.)

A történet bugyuta. Gyenge kriminek, gyenge akciófilmnek. Van egyáltalán emlékezetes autós üldözés benne? Maximum annyi maradt meg az agyamba, hogy milyen jól néznek ki az olasz sportkocsik. Ennyi.

Botrányos a film humora is. Büntetni lehetne azzal, hogy ezeket a poénokat el kell viselni. Undorító béltermékes poénoktól kezdve Eddy teljes lényéig fárasztó és kiakasztó az egész.

A karakterek… ebbe már bele kezdeni se érdemes. Rasszista, humortalan, idióta figurák sorával van tele. Nem csoda, hogy totál ismeretlenek játsszák.

Egyszer játszott ebbe Marion Cotillard is… hogy lehetett ilyen mélyre süllyedni?

 

Taxi 5. - 5/0 az eredeti meggyalázása, még paródiának se megy el. Történet+színészek+humor=szemét.

https://www.youtube.com/watch?v=ULOmyopjbdA

Heti meglepetés

AHS: Apocalypse

american-horror-story-reveals-season-8-title-apocalypse.jpgMit tudok erről mondani? Már a sokadik évadnál jár, szám szerint a nyolcasnál. Akit megfogott, aki horrort akar nézni sorozatba is, nagy valószínűséggel tudja, miről van szó.

American Horror Story - Apocalypse

Egy antológia sorozat, melynek minden évada külön sztori, de a színészek nem változnak, vagy pontosabban vissza-visszatérnek egy-egy más karakter bőrébe.

Idén azonban valami különlegeset főztek ki nekünk. Ha megkérdezzük az AHS nézőket, és a kedvenc évadaikból top listát írunk, 99%, hogy Top3-ba lesz az első és a második évad is. A nyolcadik pedig összekötő évad lesz. Visszatérnek az első szereplői és középtájról a boszis évadosok.

Mi sül ki ebből... reméljük, valami ijesztő és zseniális.

Fülemre való

300

Nem kell megijedni, ez bizony ilyen zenét kapott! Brutális vokál, erős zenei háttér. Az első 300 több ok miatt lett kultikus - a folytatása meg nagyon felejtős - és a zenéje az egyike a jóságainak, ha volt is vele macera. Az alapot összerakta Tyler Bates, aki aztán összeveszett a stúdióval, így végül Elliot Goldenthal fejezte be a munkát.

Sötétségben

Bosszúállós, rejtélyes halálesetes, háborús bűnös.

Sofia szolid életet élő zongorista, akinek a mindennapi rutin segít a vakság mellett is teljes életet élni. Egy alkalommal a felső szomszédja, Veronique zaklatottan száll be mellé a liftbe. Pár szót beszélnek, a lány meg sotetsegben.jpgisöleli. Másnapra a lány már nem él – kiugrott az ablakon, öngyilkos lett. A rendőrség komolyan nyomozni kezd, hiszen kiderül, a lány apja az a Radic, akit sokan halottnak akarnak látni háborús bűnökért. A hajsza más irányból is megindul: Veronique birtokában volt egy pendrive, amit sokan meg akarnak szerezni. Sofiát is elrabolják, megfenyegetik, de egy titokzatos idegen a segítségére siet. Nem sejtik, hogy Sofia terve is készen áll: mert van egy múltbeli tartozás, amit meg akar fizettetni.

Ennek a filmnek is megvan a maga előtörténete. Natalie Dormer sokat szenvedett attól, hogy nem keresték neki való szerepekkel. Úgy döntött, akkor más oldalról közelít. Keresett magának egy társat, és maga írta meg a forgatókönyvet. A végeredmény pedig a Sötétségben. És amondó vagyok, ha vannak még ilyen történetek a tarsolyában, akkor nagyon szívesen néznék több Dormer filmet.

A cselekmény ugyanis remek. A vak lány, összeesküvés cselvetés hátán, és mindenkinek megvan a maga titka. Szinte senki sem az, akinek látszik, és nem is sejti az ember, mennyiféleképpen kapcsolódnak össze a szálak. A film pedig nagyon okosan és logikusan építkezik. Ha thriller lenne, regényben, akkor is szívesen olvasnám.

A játékidőt dinamikusan, feszes tempóban kitölti, változatos eseménysorokkal. Bőven belefér, hogy megismerjük Sofia mindennapjait, de lesz itt emberrablás, kínzás, verekedések, rendőri nyomozás, háborús emlékek és még sorolhatnám. Mozgalmas, de okosan az.

A karakterek is okosan vannak ábrázolva és összerakva. Vannak, de nem többségben egysíkú figurák, a többiek több réteggel rendelkeznek. De ezt nem fogom elmesélni, mert erősen spoiler lenne. Így beérem azzal, hogy változatos motivációik vannak, és lesz a nézőnek nem egy meglepetésben része. Még a gyakorlott zsánernézőknek is.

Ha már karakterek, akkor érdemes kicsit a színészekre is ránézni. Dormer nem véletlenül vállalta be az írást, magának akarta a főszerepet. És nagyon jól játssza is. Tudjuk, hogy a színésznő nem vak, de hitelesen eljátssza. Funkciója van a filmben minden mozdulatának, a meztelen jelenetének is történetépítő jelentősége van. Ok, a Marc – Sofia szerelmi szálnak nincs különösebb indoka a cselekményben, nélküle is működne, de különben a többi szépen összeilleszkedik. És ha már Marc, akkor Ed Skrein. Jót mosolyogtam azon, hogy Dormer és Skrein is ismerős lehet a Trónok harcából, de a sorozatban egy közös jelenetük sem volt. (Skrein le is lett cserélve, Michiel Huisman vette át a karakterét.) Ő a gyengébb eresztés, a játék nem is nagyon megy neki, de amikor kell, lendületesen szétveri a vele szembe jövőket. Azért helyes srác, tudtam sajnálni a figuráját. Joely Richardson meg már rutinból hozza a történet egyik negatív karakterét.

Kiemelném azt is, mennyire ügyesen bánt a film a zenével, és a kamera beállításokkal. De a kedvencem a zenekezelés, nagyon kifejező és pluszt adott a filmnek.

Határozottan pozitív csalódás, több ilyen okos filmet szeretnék még látni!

 

Sötétségben- 5/4,5 csavaros és eredeti, ami végig tartogat csavarokat. Dormer nagyon jó, és a casting is ok.

https://www.youtube.com/watch?v=lAvHoeClyc4

Idézzünk!

  • Jól olvasom? Mindent rám hagy?
  • Meglepődött?
  • Azt hiszem meg vagyok hatva.
  • A végén van néhány direktíva, amit át kellene néznie.
  • Utasítások arra, mit kell csinálni a kisagyával?
  • És a méheimmel. Szükségük lesz egy valódi otthonra.
  • Itt az áll, hogy el kellene adnom a házat, ha nem tudom kifizetni az adókat a külföldi részvényei után. Ez egy nagyon értékes ház. Miféle adókról beszélünk?
  • Amikor nagykorú lettem, az apám rám hagyott néhány részvényt, mellyel a Nikkei-n kereskednek. A holdingok akkoriban elég vagyonosak voltak. Gyanítom, hogy még mindig azok.
  • Gyanítja? Oké, nem akarok faragatlan lenni, de ha magát megölik, hányféle oka lesz a rendőrségnek engem gyanúsítani? (Elementary)

 

  • Utálok vándor bűvészkedni. Úgy érzem magam, mintha pincér lennék egy tál ráksalátával. Tudod, hogy Vegasban minden este 5000 ember előtt léptem fel?
  • És ez lett belőled. Megmentesz egy ártatlan nőt és egy ország esélyét a demokráciára.
  • Tudod, igazad van. Még mindig fantasztikus vagyok. (Deception)

 

  • Rendet a fedélzeten, a pokolba is! Rakják rendbe ezt a kócerájt! És csípjék ki magukat! (Elfordul, levéllel a kezében Becky és a menye felé.) A nővérem.
  • Jaj, uram, csak nem halt meg?
  • Bár úgy lenne! Idejön. (Vanity Fair)

 

  • Köszönöm, hogy eljött.
  • Uh, hogyne. Épp ráértem, elnök úr.
  • Szóval… Bourbonos féle?
  • Húsz perccel ezelőtt azt hittem, halott féle vagyok. (Shooter)

 

  • Világklasszis apa lesz!
  • Bizony! És minden percének részese akarok lenni, úgyhogy nézzen utána, mi kell ahhoz, hogy valaki bába lehessen!
  • Ha azt hiszi, hogy világra segíteném a gyerekét, akkor ezt jól benézte.
  • Nem maga, én!
  • Én leléptem.
  • Mi az? Azt hiszi, nem lennék rá képes?
  • Tudom, hogy nem. (Suits)

 

  • Apu, elfelejtettem fogat mosni.
  • Mutasd csak! Ó, kis tejfogacskák. Úgyis ki fog hullani az összes. (Fiam nélkül soha)

Slender man

Az ismeretlen rém

Eltűnős, mitikus szörnyes, kamaszos.

Piper, Wren, Hallie és Chloe jó barátnők, akik csajos estét tartanak. Fiú barátaik is most buliznak, és az egyikük tudni véli, hogy a fiúk Slender man megidézésére készülnek. A legenda azt tartja, hogy a rém gyerekeket ragad el, elviszi egy más világba. Aki visszatért onnan, már soha nem lett önmaga. Ahogy az sem, aki látta a rémet, de nem slender_man.jpgvitte magával. Ők is megkeresik a neten a videót, és az utasításokat követve lejátsszák. Mindannyian éreznek valamit, de úgy csinálnak, mintha semmi sem történt volna. Kiderül, a fiúk nem is csinálták meg, beijedtek. Egy héttel később Piper eltűnik. A rendőrség emberrablóra gyanakszanak, de a lányok meg vannak győződve róla, hogy Slender man vitte el a lányt. Most ők következnek?

Íme, egy újabb példája annak, amikor a PR és a trailer sokkal jobb, mint maga a film. Szerintem nem vagyok vele egyedül, aki a film megnézése után egyaránt sajnálta a filmre fordított időt és a mozijegy árát is. Mert nem érte meg, még dvd-n is kár az időért, nemhogy szélesvásznon. Tudjátok mit? Pár éve forgattak egy dokumentumfilmet, szintén Slender man kapcsán. Mert volt két 12 éves kislány, akik a neten hallottak erről a figuráról, hittek benne, és el akarták kapni. Ehhez kicsalták egy barátjukat magukkal az erdőbe, és közel 20 késszúrással lemészárolták. Ha érdekel Slender man, és tényleg tartalmat akarsz, inkább azt nézd meg!

De most erről a filmről mesélek. Aminek a cselekménye szinte egy altatóval ér fel. Ülsz előtte, és várod, hogy történjen már valami. Minimálisan bemutatja a lányokat, akik megidézik a rémet, majd elkezdenek félni Piper eltűnése után. A nyomozásuk kimerül némi chatelésbe és internetes böngészésbe. Ezt színesíteni próbálják olyan adalékokkal, mint az egyik lány randija. Ami természetesen megint hova lyukad ki? Igen, a sráccal is Slender man lesz a téma. De természetesen itt sem jutnak sehova, csak megy a ködösítés.

Horror, ijesztőnek kellene lennie, de inkább éreztem viccesnek, mint félelmetesnek. Néhány jump scream jelenet akad benne, de bevallom, egy volt mindössze, ami legalább kicsit kirángatott a film nézése közben rám tört apátiából. Pont azon a fent említett randin, és ennyi. Különben nem ugrott meg a pulzusom, egy jelenetre sem.

Ami még jobban irritált, az a sok kihagyott lehetőség és logikai hiba. Tom szála teljesen nyitva van: most akkor megnézte a videót, ő is felkerült az áldozati listára, vagy mi van? A nyomozgatás közben belengetik a média és a természetfeletti témáját, de előkerül a harlemi patkányfogó is, mint előzmény. És egyiket se használják semmire, kutakodtak kicsit, és nem jutottak vele sehova. Vagyis teljesen felesleges volt az egész. Nincsenek válaszok, még arra se, mit akar Slender man. Annyira buta az egész, hogy az már fáj.

Most komolyan azon kellene ijedezni, hogy pár kamasz sikítva fut az erdőben?

Még a szereplők sem mentik a menthetőt, pedig Julia Goldani Telles ennél jobbat is tud, a Bunheads stábjában ő volt a kedvencem. Igaz, itt nincs olyan karakter, amit játszhatna. Joey King lehet még ismerős, tini románcokból, de itt ő is nagyon feledhető.

Zárásul, nem bírom megállni, ide kell szúrnom, hogy rosszul loptak ebbe a filmbe. A rém működése hasonló, mint amit a Sinisterben láttunk, csak az a film kilométerekkel jobb. A videó meg a Kört idézi, az még több kilométerrel jobb. Ez nagyon gyenge lett!

 

Slender man - 5/1 tucat tini horror, ami még csak ijesztő sem lett. Egyetlen jump scream hatott, ennyi.

https://www.youtube.com/watch?v=53iwr3XWoCY

süti beállítások módosítása